Web of Science ResearcherID: K-6576-2018

corp

Доцент кафедри загальної біології та методики навчання природничих дисциплін

 

Персональні веб-ресурси:

Офіційний сайт

Наука України

GoogleАкадемія

ORCID

Web of science

ReseachGate

Scopus

 
 Бібліографія
(статті, монографії, навчальна література, тези конференцій та ін.)

2024 рік

  1. Барна Л. С. Методика компенсації освітніх втрат учнів з предметів природничої освітньої галузі / Л. С. Барна, Д. М. Колібаба // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції. (23-24 травня 2024 р., м. Тернопіль). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 32-35
  2. Барна Л. С. Методика реалізації формувального оцінювання навчальних досягнень учнів 7-9 класів з предметів природничого циклу / Л. С. Барна, А. І.Сеник // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції. (23-24 травня 2024 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – С. 151-153
  3. Герц Н. Особливості дихогамії у деяких видів роду Acer / Н. Герц, Л. Барна, О. Мацюк // Матеріали XV З’їзду Українського ботанічного товариства (Івано-Франківськ, 30 вересня — 4 жовтня 2024). – Одеса : Гельветика, 2024. – C. 134
  4. Петрів Л. В. Особливості організації освітнього простору під час використання фасилітаційних технік / Л. В. Петрів, Л. С. Барна // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції. (23-24 травня 2024 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – С. 76-80
  5. Педагогічна практика (виробнича) : робочий зошит : для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП "Середня освіта (Біологія та здоров'я людини, хімія)", "Середня освіта (Хімія, біологія та здоров'я людини)" / А. В. Степанюк, Л. С. Барна, Н. Й. Міщук [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – 72 с.

2023 рік

  1. Барна Микола Миколайович – відомий український вчений – ботанік, цитоембріолог, заслужений діяч науки і техніки України, педагог (до 85 – річчя від дня народження) / Н. М. Дробик, С. В. Пида, Л. С. Барна [та ін.] // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Біологія. – Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2023. – Т. 83, № 1–2. – С. 84-92. DOI : 10.25128/2078-2357.23.1–2.12
  2. Валентина Омелянівна Шиманська – відома українська вчена-ботанік та педагог / С. В. Пида, М. М. Барна, Л. С. Барна [та ін.] // Тернопільські біологічні читання – Ternopil Bioscience – 2023 : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції присвяченої 100-річчю від дня народження відомої вченої-ботаніка, систематика і флориста, кандидата біологічних наук, доцента, завідувача кафедри ботаніки Шиманської Валентини Омелянівни (11–13 травня 2023 р.). – Тернопіль : Вектор, 2023. – С. 16-21
  3. Пида С. В. В. О. Шиманська – відомий дослідник лікарських рослин західної України / С. В. Пида, М. М. Барна, Л. С. Барна // Тернопільські біологічні читання – Ternopil Bioscience – 2023 : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції присвяченої 100-річчю від дня народження відомої вченої-ботаніка, систематика і флориста, кандидата біологічних наук, доцента, завідувача кафедри ботаніки Шиманської Валентини Омелянівни (11–13 травня 2023 р.). – Тернопіль : Вектор, 2023. – С. 24-27
  4. В. О. Шиманська – відома українська вчена-ботанік та знавець лікарських рослин / С. В. Пида, Л. С. Барна, Н. В. Москалюк [та ін.] // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Біологія. – Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2023. – Т. 83, № 3–4. – С. 137-146. DOI : 10.25128/2078-2357.21.3–4.16
  5. Барна М. М. Генсірук Степан Антонович – видатна постать у лісівничій науці та фітосозології (до 100-річчя від дня народження: 6.01.1923 – 23.10.2014 рр.) / М. М. Барна, Л. С. Барна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Біологія. – Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2023. – Т. 83, № 1–2. – С. 79-83. DOI : 10.25128/2078-2357.23.1–2.11
  6. Барна О. М. Значення профілактики у сфері охорони здоров’я / О. М. Барна, Л. С. Барна // Мистецтво лікування : журнал практикуючого лікаря. – Київ, 2023. – № 12 (208). – С. 2-3
  7.  Кваліфікаційний іспит з біології, основ здоров’я та методики їх навчання : збірник завдань / Л. Барна, О. Волошин, А. Герц [та ін.]. – Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2023. – 212 с.
  8. Лабораторний практикум з методики навчання біології та основ здоров’я : для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини). Ч. 2 / Н. Й. Міщук, Г. Я. Жирська, Л. С. Барна, А. В. Степанюк. – Тернопіль : Вектор, 2023. – 92 с.
  9. Барна М. М. Лікарські деревні рослини / М. М. Барна, Л. С. Барна, Н. В. Герц [та ін.] // Тернопільські біологічні читання – Ternopil Bioscience – 2023 : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції присвяченої 100-річчю від дня народження відомої вченої-ботаніка, систематика і флориста, кандидата біологічних наук, доцента, завідувача кафедри ботаніки Шиманської Валентини Омелянівни (11–13 травня 2023 р.). – Тернопіль : Вектор, 2023. – С. 30-34
  10. Кундік І. В. Методика реалізації проєктної технології в освітньому процесі з природничих предметів у закладах загальної середньої освіти / І. В. Кундік, Л. С. Барна // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2023 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 277-279
  11. Герман О. М. Методика реалізації соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі на рівні базової середньої освіти / О. М. Герман, Л. С. Барна // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2023 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 128-130
  12. Барна О. М. Місце системи громадського здоров’я у профілактиці хронічних неінфекційних захворювань / О. М. Барна, Л. С. Барна // Ліки України : науково-практичний журнал для лікарів та провізорів. – Київ : Медікс Груп, 2023. – № 8 (274). – С. 24-26
  13. Підгірна Х. А. Мобільні технології як ефективний інструмент формування мотивації до навчання сучасних школярів / Х. А. Підгірна, Л. С. Барна // Шлях у науку: перші кроки : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції. (06 квітня 2023 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В,, 2023. – С. 124-126
  14. Тимків А. С. Національно-патріотичне виховання учнів в освітньому процесі з предметів природничої освітньої галузі / А. С. Тимків, Л. С. Барна // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2023 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 83-85
  15. Пам’яті відомого українського вченого-ботаніка, заслуженого діяча науки і техніки, професора, академіка вищої школи України Барни Миколи Миколайовича (08.02.1938 – 13.07.2023 рр.) / Н. М. Дробик, С. В. Пида, Л. С. Барна [та ін.] // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Біологія. – Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2023. – Т. 83, № 3–4. – С. 132-136. DOI : 10.25128/2078-2357.23.3–4.15
  16. Білошицька Х. В. Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів на уроках основ здоров’я / Х. В. Білошицька, Л. С. Барна // Шлях у науку: перші кроки : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції. (06 квітня 2023 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В,, 2023. – С. 21-23
  17. Підгірна Х. А. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках біології / Х. А. Підгірна, Л. С. Барна // Шлях у науку: перші кроки : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції. (06 квітня 2023 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В,, 2023. – С. 122-124
2022 рік
  1. Барна М. М. Біблійний ботанічний сад Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка – осередок духовно-морального виховання майбутніх вчителів природничих дисциплін / М. М. Барна, Л. С. Барна, В. М. Яворська // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (26-27 травня 2022 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – С. 300–303.
  2. Біоетичне спрямування біологічної підготовки студентів медичного коледжу / А. В. Степанюк [та ін.] // Пріоритетні напрями досліджень у науковій та освітній діяльності: проблеми та перспективи : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Рівне, 12-13 жовтня 2022 р.). – Рівне: КЗВО «Рівненська медична академія», 2022. – С. 398-403
  3. Барна М. М. Відійшов у вічність «Хранитель Cофіївки» – видатний український учений у галузі дендрології й садовопаркового мистецтва, член-кореспондент нан України, доктор біологічних наук, професор Косенко Іван Семенович (03.12.1940 – 10.04.2022) / М. М. Барна, Н. М. Дробик, С. В. Пида, Л. С. Барна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Біологія. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – № 1–2 (82). – С. 66–69. DOI : 10.25128/2078-2357.22.1-2.10
  4.  Барна М. Дендрологія : термінологічний словник / М. Барна, Н. Герц, Л. Барна. – Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2022. – 252 с.
  5. Дослідження якості змісту педагогічної практики здобувачів вищої освіти на другому рівні вищої освіти / Н. Дробик, А. В. Степанюк, Н. Й. Міщук [та ін.] // Практична підготовка здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану : матеріали міжфакультетського навчально-методичного семінару. – Тернопіль : Вектор, 2022. – С. 50-56
  6. Барна Л. С. Здоров’язбережувальний змістовий компонент підготовки майбутніх вчителів біології та основ здоров’я / Л. С. Барна, М. М. Барна // Тернопільські біологічні читання — Ternopil Bioscience – 2022 : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (4–5 листопада 2022 р.). – Тернопіль : Вектор, 2022. – C. 23-25
  7. Німко Х. І.Особливості тестового контролю навчальних досягнень учнів з біології в умовах дистанційного навчання / Х. І. Німко, Л. С. Барна // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (26-27 травня 2022 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – С. 226–229.
  8. Барна М. М. Пам'яті видатного вченого в галузі фізіології рослин, біохімії й екології, професора Степана Степановича Костишина (07.02.1932–12.04.2022) / М. М. Барна, Н. М. Дробик, С. В. Пида, Л. С. Барна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Біологія. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. –  № 1–2 (82). – С. 70-73. DOI : 10.25128/2078-2357.22.1-2.11
  9. Барна М. М. Пам’яті відомого українського вченого-еколога, заслуженого лісівника України, професора, академіка Лісівничої академії наук України Парпана Василя Івановича (06.01.1945 – 19.12.2022) / М. М. Барна, Н. М. Дробик, В. В. Грубінко, Л. С. Барна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. – Серія: Біологія. – 2022. – Т. 82, № 4. – С. 84-88. DOI : 10.25128/2078-2357.22.4.10
  10. Барна Л. С. Підготовка майбутніх вчителів біології та основ здоров’я до створення здоров’язбережувального освітнього середовища у новій українській школі / Л. С. Барна, А. В. Степанюк, Г. Я. Жирська, Н. Й. Міщук // Освіта і здоров’я підростаючого покоління : матеріали четвертого міжнародного симпозіуму. – Київ : Алатон, 2022. – Вип. 4. – С. 7-9.
  11. Яворська В. М. Підготовка майбутніх вчителів природничих дисциплін до партнерської взаємодії з учнями / В. М. Яворська, Л. С. Барна // Тернопільські біологічні читання — Ternopil Bioscience – 2022 : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (4–5 листопада 2022 р.). – Тернопіль : Вектор, 2022. – C. 169-171

2021 рік
  1. Жирська Г. Академічна мобільність як засіб підвищення якості підготовки майбутнього учителя природничих наук / Г. Я. Жирська, Н. Міщук, Л. Барна, А. Степанюк // Професійний розвиток педагога в умовах інтеграції до європейського освітнього простору : міжнародна академічна та професійна / професійно-педагогічна мобільність : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції ( м. Львів, 26 – 27 листопада 2021 р.). – Львів : Національний ун-т «Львівська політехніка», 2021. – С. 233-236.
  2. Витоки ефективної діяльності кафедри загальної біології та методики навчання дисциплін у системі «ЗВО-Школа» (до 50-річчя кафедри) / А. В. Степанюк, Н. Й. Міщук, Г. Я. Жирська та ін. // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Біологія. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – Вип. 4 (81). – С. 91-99. – DOI : https://doi.org/10.25128/2078-2357.21.4.12
  3. Барна М. М. Історія створення гербарію Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка / M. M. Барна, Л. С. Барна, Н. В. Герц // Гербарії ХХІ століття: досягнення та виклики : матеріали Міжнародної наукової конференції присвяченої 100-річчю від заснування Національного гербарію України (KW) – Гербарію Інституту ботаніки імені М.Г. Холодного НАН України (1 жовтня 2021 року, Київ). – Київ : Інститут ботаніки імені М. Г. Холодного НАН України, 2021. –С. 99-102.
  4. Степанюк А. В. Інтеграція змісту природничої освіти майбутніх учителів як провідний напрям її розвитку / А. В. Степанюк, Г. Я. Жирська, Н. Й. Міщук, Л. С. Барна  // Сучасні фізичні знання як основа інтеграції змісту шкільної природничої освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, 24 – 25 листопада 2021 р.). – Умань, 2021. – С. 242-245
  5. Кафедра ботаніки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка: минуле, сьогодення, майбутнє (до 80-річчя заснування: 1940-2020)  : монографія / C. В. Пида, M. M. Барна, Л. С. Барна [та ін.]. – Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2021. – 416 с.
  6. Барна М. М. Лемківська церква Вознесіння Господнього у Тернополі : монографія / М. М. Барна, Л. С. Барна, О. М. Барна. – Тернопіль : Терно-граф, 2021. – 220 с.
  7. Барна Л. С. Методика використання здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти / Л. С.Барна, Я. В. Андрійчук // Тернопільські біологічні читання - Ternopil Bioscience - 2021 : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 50-річчю кафедри загальної біології та методики навчання природничих дисциплін і 100-річчю від дня народження доктора біологічних наук, професора Шуста Івана Васильовича. – Тернопіль : Вектор, 2021. – С. 1821.
  8. Барна Л. С. Методика використання методів фасилітації в освітньому процесі з курсу «Основи здоров’я» / Л. С. Барна, Н. І. Цяпута // Тернопільські біологічні читання - Ternopil Bioscience - 2021 : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 50-річчю кафедри загальної біології та методики навчання природничих дисциплін і 100-річчю від дня народження доктора біологічних наук, професора Шуста Івана Васильовича. – Тернопіль : Вектор, 2021. – С. 2529.
  9. Барна М. М. Морфологічні ознаки декоративності деревних рослин / М. М. Барна, Л. С. Барна, В. М. Кохановський // Тернопільські біологічні читання - Ternopil Bioscience - 2021 : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 50-річчю кафедри загальної біології та методики навчання природничих дисциплін і 100-річчю від дня народження доктора біологічних наук, професора Шуста Івана Васильовича. – Тернопіль : Вектор, 2021. – С. 2225.
  10. Морфогенез вегетативних і генеративних органів видів і гібридів родини Salicaceae Mirb. (історія дослідження): монографія / М. Барна, Л. Барна, Н. Герц, О. Мацюк. – Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2021. – 142 с.
  11. Науково-педагогічна практика здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти у природничій освітній галузі / А .В. Степанюк, Г. Я. Жирська, Н. Й. Міщук, Л. С. Барна.  Тернопіль : Вектор, 2021. 38 с.
  12. Барна М. М. Особливості методики проведення навчальної практики з курсу «Ботаніка. Анатомія і морфологія рослин» в умовах дистанційного навчання / М. М. Барна, Л. С. Барна // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (20 травня 2021 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 116119.
  13. Барна М. М. Охорона рідкісних рослин Голицького ботанічного заказника (Тернопільська область) / М. М. Барна, Л. С. Барна // Подільські читання. Охорона довкілля, збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: проблеми, перспективи, рішення : матеріали Всеукроїнської науково- практичної конференції присвячена 25-річчю кафедри екології та біологічної освіти Хмельницького національного університету (11–13 жовт. 2021 р., Хмельницький). – Хмельницький : ХНУ, 2021. – С. 25-27.
  14. Степанюк А. В. Особливості організації та змісту педагогічної практики здобувачів вищої освіти за програмою 014 середня освіта «Природничі науки» / А. В. Степанюк, Н. Й. Міщук, Г. Я. Жирська, Л. С. Барна  // Сучасні тенденції та шляхи вдосконалення практичної підготовки : матеріали міжфакультетського навчально-методичного семінару. – Тернопіль: Вектор, 2021. – С. 16-25.
  15. Лечаченко С. А. Прийоми мнемотехніки і ейдетики як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках біології / С. А. Лечаченко, Л. С. Барна // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (20 травня 2021 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 6164.
  16. Барна Л. С. Підготовка майбутніх вчителів біології та основ здоров’я до формування підприємницької компетентності учнів / Л. С. Барна, Х. М. Похила // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (20 травня 2021 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 3740.
  17. Педагогічна практика (виробнича): методичні рекомендації для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП Середня освіта (Біологія та здоров’я людини, хімія), (Хімія, біологія та здоров’я людини) / А. В. Степанюк, Н. Й. Міщук, Г. Я. Жирська, Л. С. Барна. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – 60 с.
  18. Похила Х. М. Сутність та структура підприємницької компетентності учнів закладів загальної середньої освіти /  Х. М. Похила, Л. С. Барна // Тернопільські біологічні читання - Ternopil Bioscience - 2021 : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 50-річчю кафедри загальної біології та методики навчання природничих дисциплін і 100-річчю від дня народження доктора біологічних наук, професора Шуста Івана Васильовича. – Тернопіль : Вектор, 2021. – С. 129132.
  19. Барна М. М. [Рецензія]. Степан Коcтишин. Мелодія старої фісгармонії. Життя на зрізі століть / М. М. Барна, Л. С. Барна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Біологія. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – Вип. 1-2 (81). – С. 99–107. Рец. на кн. : Степан Костишин. Мелодія старої фісгармонії. Життя на зрізі століть. – Чернівці : Букрек, 2021. – 336 с. іл.
  20. Умови ефективного функціонування системи внутрішнього забезпечення якості освіти / Л. Барна, А. Степанюк, Г. Жирська, Н. Міщук // Розбудова внутрішніх систем забезпечення якості в ЗВО України (До 10-ї річниці затвердження "Програми заходів із забезпечення якості освіти в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка") : міжнар. наук.-практ. конф. (21–22 жовт. 2021 р.). – Київ : ВПЦ Київський університет, 2021. – С. 9-11.
  21. The Future Biology Teachers Training for the Implementation of Sustainable Development Ideas in Ecological Education / H. Biletska, N. Mironova, O. Yefremova [et al.] // International Journal of Innovative Research and Scientific Studies. – 2021. – Vol. 4, issue 4. – P. 229–237. – URL. : https://www.scopus.com

2020 рік
  1. Барна Л. С. Здоров’язберігаючі підходи до організації навчально-виховного процесу середньої загальноосвітньої школи / Л. С. Барна, М. М. Барна, К. С. Скрипник // Тернопільські біологічні читання – Ternopil Bioscience – 2020 : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 80-річчю хіміко-біологічного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (22-23 травня 2020 р., м.Тернопіль). – Тернопіль : Вектор, 2020. – С. 172-175.
  2. Барна Л. С. Підготовка майбутніх вчителів біології до здійснення валеологічного супроводу навчально-виховного процесу в середній загальноосвітній школі / Л. С. Барна, М. М. Барна // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14 травня 2020 р., м. Тернопіль). – Тернопіль, 2020. – С. 93-95.
  3. Барна М. М. Ботанічні дослідження на хіміко-біологічному факультеті Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка / М. М. Барна, Л. С. Барна // Тернопільські біологічні читання – Ternopil Bioscience – 2020 : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 80-річчю хіміко-біологічного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (22-23 травня 2020 р., м.Тернопіль). – Тернопіль : Вектор, 2020. – С. 22-26.
  4. Барна М. М. Науковий внесок професора Степана Михайловича Стойка в природоохоронну справу в Україні та Європі (до 100- річчя від дня народження) / М. М. Барна, Л. C. Барна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Біологія. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – Вип. № 1-2 (79). – C. 109–114.
  5. Барна М. М. Пам’яті академіка НАН україни Юрія Романовича Шеляга-Сосонка (10.01.1933 – 14.12.2019) / М. М. Барна, Л. C. Барна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Біологія. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – Вип. № 1-2 (79). – C. 115–118.
  6. Бринжак Н. В. Методика використання здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі з біології / Н. В. Бринжак, Л. С. Барна // Шлях у науку : перші кроки : Матеріали всеукраїнської конференції (27 травня 2020 р., м. Тернопіль). — Тернопіль : Вектор, 2020. —  С. 243-246.
  7. Кохановський В. М. Методичні аспекти оцінювання декоративності деревних рослин відділу Pinoрhyta за сукупністю морфологічних ознак та ознак життєздатності / В. М. Кохановський, М. М. Барна, Л. С. Барна, Т. І. Мельник // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія «Агрономія і біологія». – 2020. – Вип. 1 (39). – С. 42-54.
  8. Жук А. Д. Реалізація принципу міжпредметності у навчально-виховному процесі з біології в основній школі / Жук А. Д., Барна Л. С. // Шлях у науку : перші кроки : Матеріали всеукраїнської конференції (27 травня 2020 р., м. Тернопіль). — Тернопіль : Вектор, 2020. —  С. 241-243.
  9. Ковальчук С. О. Методика розвитку творчого мислення учнів на уроках біології / С. О. Ковальчук, Л. С. Барна // Шлях у науку : перші кроки : Матеріали всеукраїнської конференції (27 травня 2020 р., м. Тернопіль). — Тернопіль : Вектор, 2020. — С. 246-248.
  10. Мороз Л. С. Технології формування здоров’язбережувальної компетентності учнів основної школи / Л. С. Мороз, Л. С. Барна // Тернопільські біологічні читання – Ternopil Bioscience – 2020 : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 80-річчю хіміко-біологічного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (22-23 травня 2020 р., м.Тернопіль). – Тернопіль : Вектор, 2020. – С. 168-171. 
  11. Скрипник К. С. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі навчання курсу «Ботаніка. Анатомія і морфологія рослин» / Скрипник К. С., Барна М. М., Барна Л. С. // Шлях у науку : перші кроки : Матеріали всеукраїнської конференції (27 травня 2020 р., м. Тернопіль). — Тернопіль : Вектор, 2020. —  С. 238-240.
  12. Пида С. В. Відомий український вчений-біолог та педагог (до 85-річчя від дня народження) / С. В. Пида, М. М. Барна, Л. С. Барна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Біологія. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – Вип. 3-4 (80). – C. 139–144.
  13. Яра М. І. Методика використання інтерактивних технологій навчання на уроках біології / М. І. Яра, Л. С. Барна // Шлях у науку : перші кроки : Матеріали всеукраїнської конференції (27 травня 2020 р., м. Тернопіль). — Тернопіль : Вектор, 2020. — С. 248-250.
  14. Методичні аспекти оцінювання декоративності деревних рослин відділу Pinoрhyta за сукупністю морфологічних ознак та ознак життєздатності / В. М. Кохановський, М. М. Барна, Л. С. Барна, Т. І. Мельник // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Біологія. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – № 1-2 (79). – C. 18–35.
  15. Хіміко-біологічний факультет Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка: історія, сьогодення, заснування (до 80-річчя заснування) / Н. М. Дробик, М. М. Барна, Л. С. Барна [та ін.] // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Біологія. —  Тернопіль, 2020. —  № 1/2 (79). — С. 119–128.
  16. Implementation of sustainable development ideas into the content of natural science teachers professional training / A. Stepanyuk, H. Zhyrska, N. Mishchuk, L. Barna // Education for achieving Sustainable Development. Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts. – Katowice : Publishing House of Katowice School of Technology, 2020. – Monograph 35. – P. 107–121. – URL : http://www.wydawnictwo.wst.pl/uploads/files/ec320671fb5c9de726256c850d03f8b7.pdf
  17. PhotosynQ – cloud platform powered by IoT devices / A. Herts, I. Tsidylo, N. Herts [et al.] // E3S Web of Conferences : the International conference on sustainable futures: Environmental, Technological, Social and Economic Matters (ICSF 2020)( Kryvyi Rih, Ukraine, May 20-22, 2020). – EDP Sciences, 2020. – Vol. 166. – P. 1-7. – URL.: https://www.scopus.com
  18. The Digital Capabilities Model of University Teachers in the Educational Activities Context / N. Balyk, Ya. Vasylenko,  G. Shmyger, V. Oleksiuk,  O. Barna // ICT in Education, Research and Industrial Applications : Proceedings of the 16th International Conference, ICTERI 2020. Volume II: Workshops (Kharkiv, Ukraine, October 06-10). – CEUR-WS, 2020. – Vol. 2732. – P. 1097–1112.

2019 рік
  1. Барна Л. С. Загальна та педагогічна валеологія : практикум для студентів спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини). У 2 ч. Ч 2  / Л. С. Барна.  Тернопіль : Терно-граф, 2019. − 48 с.
  2. Барна Л. С. Підготовка майбутніх учителів природничих наук до використання проектної технології навчання / Л. С. Барна, М. М. Барна // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії. Біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (20-21 травня 2019 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : Вектор, 2019. – С. 204-206.
  3. Барна М. М. Ботанічний біблійний сад – новий навчальний, науково-дослідний та культурно-просвітницький підрозділ Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка / М. М. Барна, Л. С. Барна // Етноботанічні традиції в агрономії, фармації та садовому дизайні : матеріали II міжнар. наук. конф., присвяченої 210-річниці від дня народження Чарльза Дарвіна (м. Умань, 3–6 лип. 2019 р.). – Умань : Сочінський М. М., 2019. – С. 16–22.
  4. Барна М. М. Висвітлення декоративних властивостей деревних рослин у процесі підготовки фахівців з біології та ландшафтного дизайну / М. М. Барна, Л. С. Барна // Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції : збірник наукових праць. – Полтава, 2019. – Кн. 3. – С. 223–228.
  5. Барна М. М. Внутрішньовидові категорії в декоративній дендрології / М. М. Барна, Л. С. Барна // Тернопільські біологічні читання - Ternopil Bioscience - 2019 : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конференції, присвяч. 80-річчю від дня народження д. б. н., проф. Явоненка О. Ф. та 75-річчю від дня народження д. б. н. , проф. Яковенка Б. В. (4–5 лист. 2019 р., Тернопіль). – Тернопіль : Вектор, 2019. – С. 49–52.
  6. Барна М. М. Наукові читання, присвячені 120–річчю відкриття подвійного запліднення у покритонасінних рослин професором університету Святого Володимира С. Г. Навашиним / М. М. Барна, Л. С. Барна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Біологія. – Тернопіль, 2019. – № 1. – С. 155–164.
  7. Барна М. М. Передумови, що передували відкриттю подвійного запліднення у покритонасінних рослин професором університету святого Володимира С. Г. Навашиним / М. М. Барна, Л. С. Барна // Матеріали наукових читань, присвячених 120-річчю відкриття подвійного запліднення у покритонасінних рослин професором університету святого Володимира С. Г. Навашиним, Тернопіль, 06-07 лютого 2019 р. – Тернопіль : Вектор, 2019. – С. 19–23.
  8. Барна М. М. Стан цитоембріологічних досліджень в Україні у ХХ та на початку ХХІ століття / М. М. Барна, Л. С. Барна // Матеріали наукових читань, присвячених 120-річчю відкриття подвійного запліднення у покритонасінних рослин професором університету святого Володимира С. Г. Навашиним (Тернопіль, 06-07 лютого 2019 р.). – Тернопіль : Вектор, 2019. – С. 55–59.
  9. Барна М. М. Українська школа цитології та ембріології академіка Сергія Гавриловича Навашина / М. М. Барна, Л. С. Барна // Матеріали наукових читань, присвячених 120-річчю відкриття подвійного запліднення у покритонасінних рослин професором університету святого Володимира С. Г. Навашиним (Тернопіль, 06-07 лютого 2019 р.). – Тернопіль : Вектор, 2019. – С. 34–38.
  10. Гаврилюк В. А. Ключові компоненти нової української школи на базовому рівні загальної середньої освіти / В. А. Гаврилюк, Л. С. Барна // Тернопільські біологічні читання - Ternopil Bioscience - 2019 : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конференції, присвяч. 80-річчю від дня народження д. б. н., проф. Явоненка О. Ф. та 75-річчю від дня народження д. б. н. , проф. Яковенка Б. В. (4–5 лист. 2019 р., Тернопіль). – Тернопіль : Вектор, 2019. – С. 91–94.
  11. Гаврилюк В. А. Реалізація ідей нової української школи в процесі біологічної освіти / В. А. Гаврилюк, Л. С. Барна // Матеріали наукових читань, присвячених 120-річчю відкриття подвійного запліднення у покритонасінних рослин професором університету святого Володимира С. Г. Навашиним (Тернопіль, 06-07 лютого 2019 р.). – Тернопіль : Вектор, 2019. – С. 114–116.
  12. Новіченко Н. Г. Формування здоров'язбережувальної компетентності учнів базової школи у навчально-виховному процесі з біології / Н. Г. Новіченко, Л. С. Барна // Матеріали наукових читань, присвячених 120-річчю відкриття подвійного запліднення у покритонасінних рослин професором університету святого Володимира С. Г. Навашиним (Тернопіль, 06-07 лютого 2019 р.). – Тернопіль : Вектор, 2019. – С. 171–174.
  13. Ромась А. В. Методичні умови розвитку критичного мислення учнів на уроках біології / А. В. Ромась, Л. С. Барна // Тернопільські біологічні читання - Ternopil Bioscience - 2019 : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конференції, присвяч. 80-річчю від дня народження д. б. н., проф. Явоненка О. Ф. та 75-річчю від дня народження д. б. н. , проф. Яковенка Б. В. (4–5 лист. 2019 р., Тернопіль). – Тернопіль : Вектор, 2019. – С. 269–273.
  14. Ромась А. В. Формування критичного мислення школярів на уроках біології / А. В. Ромась, Л. С. Барна // Матеріали наукових читань, присвячених 120-річчю відкриття подвійного запліднення у покритонасінних рослин професором університету святого Володимира С. Г. Навашиним, Тернопіль, 06-07 лютого 2019 р.. – Тернопіль : Вектор, 2019. – С. 174–176.
  15. Матеріали наукових читань, присвячених 120-річчю відкриття подвійного запліднення у покритонасінних рослин професором університету святого Володимира С. Г. Навашиним, Тернопіль, 06-07 лютого 2019 р. / редкол. : М. М. Барна, Л. С. Барна, О. І. Боднар, Н. В. Герц, В. В. Грубінко та ін. – Тернопіль : Вектор, 2019. – 186 с.
  16. Репродуктивна біологія полікарпічних видів родин Salicaceae Mirb., Aceraceae Juss., Jugladaceae A. Rich ex Kunth. Fagaceae Dumort: сучасний стан та перспективи розвитку / М. М. Барна, Л. С. Барна, Н. В. Герц, О. Б. Мацюк // Матеріали наукових читань, присвячених 120-річчю відкриття подвійного запліднення у покритонасінних рослин професором університету святого Володимира С. Г. Навашиним (Тернопіль, 06-07 лютого 2019 р.). – Тернопіль : Вектор, 2019. – С. 60–75.
  17. Професор університету святого Володимира Сергій Гаврилович Навашин (1857–1930) (до 160-річчя від дня народження та 120-річчя відкриття подвійного запліднення у покритонасінних рослин) / М. М. Барна, Л. С. Барна, Н. В. Герц, О. Б. Мацюк // Матеріали наукових читань, присвячених 120-річчю відкриття подвійного запліднення у покритонасінних рослин професором університету святого Володимира С. Г. Навашиним (Тернопіль, 06-07 лютого 2019 р.). – Тернопіль : Вектор, 2019. – С. 7–18.
  18. Цитоембріологічні дослідження на кафедрі ботаніки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (до 50-річчя їх заснування) / М. М. Барна, Л. С. Барна, Н. В. Герц, О. Б. Мацюк // Матеріали наукових читань, присвячених 120-річчю відкриття подвійного запліднення у покритонасінних рослин професором університету святого Володимира С. Г. Навашиним (Тернопіль, 06-07 лютого 2019 р.). – Тернопіль : Вектор, 2019. – С. 48–55.

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Міністерство освіти і науки України

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

We are on social networks

[ Geri ] [ Geri ]