Трансформації особистості в освітньому просторі сучасної цивілізації

1. Авер'янова Н. Становлення та розвиток цілісної особистості в контексті сучасних трансформації українського суспільства / Н. Авер'янова, Т. Воропаєва // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Українознавство. – 2006. – Вип. 10. – С. 47–51.
2. Бирзул О. Реалізація форм та методів розвивального навчання на уроках історії в системі особистістно орієнтованої освіти / О. Бирзул // Історія України. Шкільний світ. – 2005. – № 42. – С. 9–15.
3. Воропаєва Т. Вплив українознавства на формування національної ідентичності особистості в сучасному освітньому просторі / Т. Воропаєва // Українознавство. – 2010. – № 4. – С. 174–177. – Бібліогр. в кінці ст.
4. Гладко М. П. Освітньо-виховний простір як середовище формування особистості / М. П. Гладко // Психолого-педагогічні засади діяльності фахівця: історія, теорія, практика. – 2014. – С. 24–28. – Бібліогр. в кінці ст.
5. Дмитрієв А. Ноосферна освіта у формуванні особистості / А. Дмитрієв // Сучасна школа України. – 2015. – № 4. – С. 4–6.
6. Зламанюк Л. М. Особливості формування особистості учня в процесі входження освіти в Болонський процес / Л. М. Зламанюк // Проблеми освіти. – 2007. – Вип. 51. – С. 80–84.
7. Ігнатенко Н. Громадянська освіта як засіб формування ціннісних орієнтирів особистості в сучасному світі / Н. Ігнатенко // Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід : збірник тез : міжнародна науково-практична конференція, 4–5 квіт. 2019 р. / редкол.: Д. В. Вакуленко, Н. Л. Морська, Г. А. Поперечна. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. – С. 17–21. – Бібліогр. в кінці ст.
8. Кремень В. Г. Трансформації особистості в освітньому просторі сучасної цивілізації / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. – 2008. – № 2. – С. 5–14. 
9. Охрончук Н. М. Інноваційно-трансформаційний підхід до вивчення нового матеріалу як один із формуючих факторів компетентісної моделі особистості / Н. М. Охрончук // Хімія. – 2006. – № 10. – С. 9–17.
10. Партико Т. Б. Трансформація особистісних рис дітей у період становлення української державності / Т. Б. Партико // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. – № 5. – С. 38–49.
11. Ралко В. М. Формування освітнього простору життєтворчості особистості в умовах загальноосвітнього навчального закладу / В. М. Ралко // Завучу. Усе для роботи. – 2015. – № 5/6. – С. 65–68.
12. Солодка А. К. Соціокультурні трансформації особистості у процесі кроскультурної взаємодії / А. К. Солодка // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : збірник наукових праць / редкол.: І. Д. Бех, Г. П. Пустовіт, Ж. В. Петрочко [та ін.] ; НАПН України, Ін-т проблем виховання. – Київ ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. – Вип. 17, кн. 2. – С. 303–312. – Бібліогр. в кінці ст.
13. Стрижак І. П. Освітньо-виховний простір гімназії як середовище формування та розвитку особистості / І. П. Стрижак // Теоретико-методологічні основи розвитку освіти і управління навчальними закладами : матеріали 1 Всеукраїнської науково-методичної веб-конференції, 23 грудня 2015 року : у 2 ч. / Херсонська обласна рада, Херсон. нац. тех. ун-т. ; редкол.: В. В. Кузьменко, Н. В. Слюсаренко, Жорова І. Я. [та ін.]. – Херсон : КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти", 2015. – Ч. 2. – С. 116–121. – Бібліогр. в кінці ст.
14. Тепляков М. М. Психосемантичний аналіз трансформації свідомості особистості : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. д-ра психол. наук : 19.00.01 – загальна психологія, історія психології / Тепляков Микола Миколайович ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. – Київ, 2019. – 44 с.
15. Яременко О. Інтеграція екологічного контексту в освіту як засіб формування особистості у західноєвропейських країнах / О. Яременко // Вісник Львівського університету. Сер. педагогічна. – 2005. – Вип. 20. – С. 118–123.

Довідку підготувала У. І. Безпалько,
травень 2020 р., 15 джерел

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

Partners

We are on social networks