Проблеми природоохоронного виховання учнів в першій половині ХХ століття

1.    Вербицький, В.  Центральному штабу юннатів та юннатівському рухові в Україні - 85! / В. Вербицький, Л. Манорик // Рідна школа. – 2010. – № 10. – С. 3-11.

2.    Вербицький, В.  Дослідницька робота з біології і сільського господарства в школах і позашкільних навчальних закладах: історія і сьогодення/ В. Вербицький, Л. Манорик, М. Пінчук // Рідна школа. – 2008. – № 7-8. – С. 3-7.

3.    Вербицький, В. В.  Розвиток позашкільної еколого-натуралістичної освіти в Україні (1925-2000 рр.):автореферат дисерт. ... докт. пед. наук / В. В. Вербицький. – К., 2004. – 48с.

4.    Вознюк, О. Наукова сутність педагогічної системи В. Сухомлинського: екологічний аспект  /О. Вознюк // Наукові записки ТДПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2002. – № 5.- С. 75-78.

5.    Дяченко-Богун, М. М.  Концептуальні погляди В.І. Вернадського як основа природоохоронного виховання старшокласників / М. М. Дяченко-Богун // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць  ПДПУ ім. В. Г. Короленка. – Полтава, 2009. – Вип. 6. – С. 51-54.

6.    Ілійчук, Л.  Педагогічні засади організації позакласної природоохоронної діяльності молодших шкорлярів / Л. Ілійчук // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. – Тернопіль, 2006. – № 4. – С. 90-94.

7.    Ілійчук, Л. В.  Шкільний підручник Галичини міжвоєнної доби як засіб розширення знань молодших школярів про природу/ Л. В. Ілійчук // Педагогічні науки : зб. наук. праць– Херсон, 2006. – Вип. 41. – С. 44-49.

8.    Ілійчук, Л. В.  Організаційно-педагогічні засади природоохоронної діяльності учнів молодших класів на західноукраїнських землях (1919-1939 рр.): автореф. дис. на здобуття  наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.01- загальна педагогіка та історія педагогіки / Л. В. Ілійчук ; ПНУ ім. В.Стефаника. – Івано-Франківськ, 2007. – 20 с.

9.    Макаренко, А. С.  Педагогічна поема / А. С. Макаренко . – К. : Рад. шк., 1973. – 508 с.

10.    Павленко, І.  Зміст і сутність екологічної культури учнівської молоді / І. Павленко // Вісник Львівського університету. Сер. педагогічна. – 2003. – Вип.17. – С. 50-54.

11.    Пантилейчук, Н.  Дивитись і бачити, слухати і чути, спостерігати і відчувати, любити і берегти : використання педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського у системі екологічного виховання учнів / Н. Пантилейчук // Початкова школа. – 2009. – № 4. – С. 41-42. – Закінч. Поч. № 9/2008р.</p>
12.    Совгіра С. В.  Становлення екологічного краєзнавства в Україні // Педагогіка і психологія. -1998.- С. 170- 175.

Довідка виконана  8.12.2010р.

Балик М. О.

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

Partners

We are on social networks