Розвиток мовлення дітей дошкільного віку: інклюзивний аспект

1. Богрова Х. Б. Психологічні особливості розвитку просодичного компонента мовлення дітей дошкільного віку засобами вокалотерапії : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Богрова Христина Борисівна ; Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. – Переяслав-Хмельницький, 2017. – 24 с.
2. Верещак Л. Б. Розвиваємо мовлення дітей дошкільного віку засобами ейдетики / Л. Б. Верещак // Логопед. – 2017. – № 9. – С. 30–32.
3. Григор'єва О. Є. Розвиток мовлення і корекція звукопорушень у старших дошкільників на музичних заняттях із використанням логоритміки та логопедичних вправ / О. Є. Григор'єва // Логопед. – 2017. – № 3. – С. 8–14.
4. Дубич М. В. Розвиток пізнавальних та творчих здібностей дошкільників із вадами мовлення та порушенням психічного розвитку засобами орігамі-мозаїки / М. В. Дубич // Логопед. – 2017. – № 11. – С. 11–20.
5. Калмикова Л. О. Формування у дітей старшого дошкільного віку мовленнєвої діяльності: діагностико-розвивальний комплекс : навчально-методичний посібник / Л. О. Калмикова. – Київ : Слово, 2016. – 384 с.
6. Калмикова Л. О. Перспективність і наступність в навчанні мови й розвитку мовлення дітей дошкільного і молодшого шкільного віку: психолінгвістичний і лінгвометодичний виміри : навчально-методичний посібник / Л. О. Калмикова. – Київ : Слово, 2017. – 447 с. 
7. Карпицька Л. В. Сторітелінг – сучасна технологія розвитку монологічного мовлення у дітей із логопедичними ускладненнями старшого дошкільного віку / Л. В. Карпицька // Логопед. – 2019. – № 12. – С. 4–7. – Бібліогр. в кінці ст.
8. Матковська М. І. Гра-драматизація як засіб мовленнєвого та художньо-естетичного розвитку дошкільників із порушеннями мовлення / М. І. Матковська // Логопед. – 2016. – № 11. – С. 2–4. – Бібліогр. в кінці ст.
9. Рачкевич С. Б. Корекційна робота з розвитку фонематичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ II–III рівня / С. Б. Рачкевич // Логопед. – 2016. – № 7. – С. 2–6. – Бібліогр. в кінці ст.
10. Роздорожня В. В. Розвиток мовлення старших дошкільників як педагогічна проблема / В. В. Роздорожня // Теоретико-методологічні основи розвитку освіти і управління навчальними закладами : матеріали 1 Всеукраїнської науково-методичної веб-конференції, 23 грудня 2015 року : у 2 ч. / Херсонська обласна рада, Херсон. нац. тех. ун-т. ; редкол.: В. В. Кузьменко, Н. В. Слюсаренко, Жорова І. Я. [та ін.]. – Херсон : КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти", 2015. – Ч. 2. – С. 70–74. – Бібліогр. в кінці ст.
11. Руденко Ю. А. Теоретико-методичні засади розвитку виразного мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання (українська мова) : 13.00.08 - дошкільна педагогіка / Руденко Юлія Анатоліївна ; Південноукраїнський нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2016. – 44 с.
12. Русковолошин В. М. Роль мовленнєвого розвитку у формуванні дошкільної зрілості дитини / В. М. Русковолошин // Логопед. – 2015. – № 4. – С. 5–9.
13. Трофименко Л. І. Особистісний розвиток дітей дошкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами / Л. І. Трофименко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. – 2016. – № 4. – С. 41–46. – Бібліогр. в кінці ст.
14. Шашина Н. Г. Розвиток мовленнєвої компетентності дошкільників / Н. Г. Шашина // Нива знань. – 2015. – № 1. – С. 53–54.
15. Штіль С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики / С. Ю. Штіль // Дитина з особливими потребами. – 2019. – № 5. – С. 26–28. – Бібліогр. в кінці ст.

Довідку підготувала У. І. Безпалько,
квітень 2020 р., 15 джерел

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

Partners

We are on social networks