Рекламно-інформаційна діяльність туристичної індустрії

1. Гончарова, Л. М.· "Только лучшее..."·: язык рекламы /·Л.·М.·Гончарова //·Русская речь.·– 2010.·– № 3.·– С. 67–71.

2. Даниленко-Кульчицька, В.· Особливості рекламування продукту туристичного підприємства /·В.·Даниленко-Кульчицька //·Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Географія /·редкол.: В. Я. Брич, О. В. Заставецька, С. І. Іщук [та ін.].·– Тернопіль·: Тайп, 2010.·– Вип. 2 (28).·– С. 160–165.·– Бібліогр. в кінці ст.

3. Евдокимова, В. Е.· Создание рекламного баннера /·В.·Е.·Евдокимова //·Информатика и образование.·– 2010.·– № 5.·– С. 62–64.

4. Запесоцкий, А. С.· Стратегический маркетинг в туризме·: теория и практика /·А.·С.·Запесоцкий.·– СПб.·: СПбГУП, 2003.·– 352с.

5. Любіцева, О. О.· Ринок туристичних послуг : геопросторові аспекти : навчальний посібник /·О.·О.·Любіцева.·– 2-ге вид., перероб. та допов.·– К.·: Альтерпрес, 2003.·–
436 с.·– (Б-ка проф. менеджера).

6. Маркетинг туризму : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. : у 2 ч. Ч. 1 /·Г.·Б.·Мунін, З.·І.·Тимошенко, Є.·В.·Самарцев, А.·О.·Змійов·; за ред. І. І. Тимошенка.·– К.·: Вид-во Європ. ун-ту, 2006.·– 324 с.

7. Маркетинг туризму·: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. : у 2 ч. Ч. 2 /·Г.·Б.·Мунін, З.·І.·Тимошенко, Є.·В.·Самарцев, А.·О.·Змійов·; за ред. І. І. Тимошенка.·– К.·: Вид-во Європ. ун-ту, 2006.·– 427 с.

8. Маркетинг турпродукту·: підруч. для студ. вищ. навч. закл. /·Ю.·О.·Карягін, З.·І.·Тимошенко, Т.·О.·Демура, Г.·Б.·Мунін·; за заг. ред. Г. Б. Муніна, О. О. Гаци.·– К.·: Кондор, 2009.·– 394 с.

9. Мунін, Г. Б.· Маркетинг туризму : економіко-організаційні аспекти : підручник /·Г.·Б.·Мунін, В.·О.·Лук'янов, В.·В.·Гарагонич·; під заг. ред. В. О. Лук'янова.·– К.·: Кондор, 2011.·– 432 с.

10. Онишків, М.· Особливості організації рекламної діяльності туристичної фірми /·М.·Онишків //·Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка.·– Тернопіль·: ТНПУ, 2011.·– Вип. 28.·–
С. 196–200.·– Бібліогр. в кінці ст.

11. Правик, Ю. М.· Маркетинг туризму·: підручник /·Ю.·М.·Правик.·– К.·: Знання, 2008.·– 303 с.·– (Вища освіта ХХІ ст.).

12. Скопень, М. М.· Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі·: навч. посіб. для студ. вузів /·М.·М.·Скопень, М.·К.·Сукач.·– К.·: Каравела, 2010.·– 336 с.

Додаткову інформацію Ви можете знайти в електронному каталозі http://library.tnpu.edu.ua та ДБА (гол. корпус каб. № 41) наукової бібліотеки ТНПУ ·імені Володимира Гнатюка

Довідку виконала Беновська І. В.
6.12.2012

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

Partners

We are on social networks