1. Афонін, О. Американський видавничий бізнес очима українських видавців / О. Афонін // Вісник книжкової палати. – 2007. – № 10. – С. 8-10.
2. Булах, Т. Історія реклами у видавничій справі / Т. Булах // Вісник книжкової палати. – 2007. – № 8. – С. 37-40.
3. Булах, Т. Класифікація реклами у книговиданні та книгорозповсюдженні / Т. Булах // Вісник книжкової палати. – 2008. – № 8. – С. 7-11.
4. Владимирська, Г. О. Реклама [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. вузів / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – К. : Кондор. – 2006. – . – 333 с.
5. Гінгстон, П. Найкраща книжка про збут і маркетинг / П. Гінгстон. – Львів : Сейбр-Світло, 1995. – 208с. – (Б-чка малого бізнесу).
6. Еремина, Е. А. Рекламная коммуникация в системе прямого маркетинга / Е. А. Еремина // Вестник Московского университета Серия 10. Журналистика. – 2007. – № 4. – С. 11-17.
7. Павлюк, І. Брендинг - нова віха в рекламному бізнесі / І. Павлюк // Збірник наукових праць студентів / Гуманіт.-пед. фак. Технологічного ун-ту Поділля. – Хмельницький, 2003. – С. 36-38.
8. Сербін, О. Маркетингові підходи до формування асортименту на книготорговельному підприємстві / О. Сербін // Вісник книжкової палати. – 2004. – №3. – С.24-27.
9. Соловйов, С. Реклама: комунікаційна потреба сучасности / С. Соловйов // Науковий світ + Атестаційний вісник. – 2004. – №11. – С.26-27.
10. Теремко, В. І. Видавничий маркетинг : навчальний посібник / В. І. Теремко. – К. : Академвидав, 2009. – 272 с.
11. Теремко, В. І. Основні засади видавничого бізнесу : навчальний посібник / В. І. Теремко. – К. : Академвидав, 2009. – 136 с.
12. Тимошек, М. C. Книга для автора, редактора, видавця : практ. посіб. / М. C. Тимошек. – К. : Наша культура і наука, 2005. – 560 с.
13. Тимошик, М. С. Видавничий бізнес : погляд журналіста, видавця, вченого / М. С. Тимошик. – К. : Наша культура і наука, 2005. – 328 с.
14. Шаромов, А. В. Формирование рекламно-информационного пространства бренда / А. В. Шаромов // Вестник Московского университета Серия 10. Журналистика. – 2007. – № 1. – С. 95-102.
15. Шканова, О. М. Маркетинг послуг : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Шканова. – К. : Кондор, 2008. – 304 с.
16. Шоміна, М. В. Маркетинг. Реклама / М. В. Шоміна // Економіка в школах України. – 2009. – № 1. – С. 30-34.
Довідка виконана 29.11.10 р.
Лецкалюк І. Г.