Висловлюємо щиру подяку Терещуку Григорію Васильовичу за подаровані книги.

925

Савчин М.В.  Духовний потенціал людини (Навчальне видання): [монографія]. –. Вид. 2-ге, пер., доп. – Івано-Франківськ: Місто НВ, 2010. - 508 с.

У монографії обґрунтовується реальність духовності в особистому, суспільному та загально цивілізаційному планах, аналізується проблема духовного у різних філософських та релігійних течіях і психологічній науці, викладається суть християнства, церкви та святості, викладено цілісне уявлення про людину як творіння Боже, аналізується духовність особистості як її природний (автентичний стан), викладено сутність бездуховності, зміст духовного життя людини, сформульовано духовну парадигму психології й завдання психологічної теорії та практики в її контексті.
Для психологів, духовних отців, філософів, педагогів, практичних працівників закладів освіти та інших соціальних сфер і всіх тих, кого хвилюють духовні виміри людини та її життя.

926

Пантюк Т.І. Громадянське виховання старшокласників. навчально-методичний посібник / Т.І. Пантюк, Т.І. Пантюк. – Дрогобич : ДДПУ, 2007. – 64 с.

У монографії розкрито зміст та специфіку громадянознавства у Великій Британії в умовах глобалізації суспільства, визначено стратегії розвитку громадянознавства у Великій Британії в умовах сьогодення, з'ясовані регіональні особливості громадянського виховання старшокласників.
Проаналізовано сутність і зміст навчальної програми предмету „Громадянознавство" в освітніх закладах Великої Британії; розглянуто комплексний підхід до розв'язання завдань громадянського виховання шляхом реалізації інтердисциплінарних зв'язків; висвітлено особливості педагогічного інструментарію у процесі реалізації завдань громадянського виховання британських старшокласників; обґрунтовано можливість впровадження британського досвіду громадянського виховання старшокласників в освітній процес української школи.
Матеріали монографії можуть бути корисними для фахівців у галузі педагогіки, працівників системи освіти, студентів, аспірантів педагогічних ВНЗ, усіх, хто цікавиться проблемами виховання.

933

Хрестоматія з курсу історії середньовічної філософії для студентів історичного факультету (спеціальність філософія та релігієзнавство). Ч.1: патристика/уклад. Б.Тетяна. - Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДГІУ. 2008. - 600 с.


Посібник укладено відповідно до програми навчальної дисципліни "Історія середньовічної філософії", розробленої для спеціалізації "філософія та релігієзнавство' і затвердженої вченою радою Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Навчальний посібник містить першоджерела європейської патристики Отців західної та східної Церкви (частина перша) і схоластики (частина друга) -вершини середньовічного філософування; представлена також середньовічна містика.

934

Хрестоматія з курсу історії середньовічної філософії для студентів історичного факультету (спеціальність філософія та релігієзнавство). Ч.2 : схоластика / уклад. Б.Тетяна. - Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДГІУ. 2008. - 600 с.


Посібник укладено відповідно до програми навчальної дисципліни "Історія середньовічної філософії-", розробленої для спеціалізації "філософія та релігієзнавство" і затвердженої вченою радою Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Навчальний посібник містить першоджерела європейської патристики - Отців західної та східної Церкви (частина перша) і схоластики (частина друга) -вершини середньовічного філософування; представлена також середньовічна містика.

931

Бистрова О. Поетикальна парадигма романної проз Ф.·Достоєвського в аспекті теоретичних ідей Д. Чижевського : монографія / О. Бистрова. - Тернопіл -Дрогобич. «Швидкодрук», 2010. -392с.


Монографію кандидата філологічних наук, доцента кафедри романської філології та компаративістики Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Франка, докторанта Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка присвячено комплексному аналізу та інтерпретації поетики романної прози Федора Достоєвського крізь призму українського літературознавства, а особливо в аспекті літературознавчих ідей видатного українського теоретика, філософа, славіста, когнітивного вченого Дмитра Чижевського. Монографія розрахована на широке коло реципієнтів: вчених-теоретиків, викладачів теорії літератури та зарубіжної літератури, магістрантів, студентів, шанувальників літератури високого Канону.

932

Коцюба 3. Г. Рефлексія побутової свідомості в різномовному провербіальному  просторі (від універсального до національного) : монографія/ З.Г. Коцюба. - Львів: ДП "Видавничий дім "Укрпол", 2010. - 472 с.


У монографії досліджено особливості паремійної вербалізації універсальних і національних базових світоглядних засад носіїв слов'янських, германських і романських мов; визначено чинники аналізу специфіки реалізації ідіоетнічного й універсального в пареміях; зроблено спробу встановити хронологічні межі формування паремійних корпусів сучасних європейських мов; проведено порівняльне дослідження народного і наукового трактування прислів'їв; на основі характеристики універсальних матричних паремійних опозицій та їх внутрішніх і зовнішніх взаємозв'язків у різних мовах змодельовано каркас паремійної асоціативно-вербальної сітки; з'ясовано особливості паремійної вербалізації стереотипних національних уявлень про місце та роль особи і колективу; статус і функції своїх і чужих у прислів'ях і приказках, диференційовано їх універсальні та національно зумовлені характеристики в різних культурах; висвітлено національні пріоритети в системі цінностей носіїв української, російської, польської, англійської, французької мов.

929

Бойчук В.І. Основи теорії твердого тіла: навчальний посібник / В.І. Бойчук. - Дрогобич: Коло, 2010. -264 с: 52 іл.

У книзі викладено загальні питання фізики кристалічного твердого тіла, у якій розглянуто фізику взаємодії атомів (йонів) чи молекул у твердих тілах, динаміку кристалічної ґратки, зонну теорію кристалів, застосовану до вивчення фізичних властивостей металів, напівпровідників, діелектриків. На основі простих теоретичних моделей вивчаються магнітні властивості речовини (діамагнетизм, парамагнетизм та феромагнетизм), а також розглянуто явище надпровідності (низько- та високотемпературної).
У кінці кожного розділу подано запитання та задачі, розв'язок яких дасть можливість читачеві перевірити себе, наскільки глибоко він зрозумів і засвоїв прочитане. Книга пропонується для студентів-фізиків, що починають знайомство з фізикою твердого тіла та ознайомлені з основами теоретичної фізики.

930

Пантюк Т. Основи корекційної педагогіки: навчально-методичний посібн. / Т. Пантюк, О. Невмержицька, М.Пантюк. - 2-ге вид., доп. і перероб.. - Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ, 2009. - 324 с.

У посібнику дається характеристика дітей з різними видами психофізичних відхилень у розвитку, розкриваються особливості їхнього корекційного навчання і виховання як у спеціальних освітніх установах, так і в умовах масової загальноосвітньої школи. До кожної теми додаються список рекомендованої літератури, запитання та завдання для самоперевірки.
Посібник складено відповідно до навчальної програми "Основи корекційної педагогіки" (автор Синьов В.М.), рекомендованої Науково-методичним центром вищої освіти Міністерства освіти і науки України як навчальна програма для вищих навчальних закладів, у яких здійснюється підготовка фахівців за спеціальностями напряму "Педагогічна освіта".
Посібник буде корисним вчителям, вихователям, іншим спеціалістам, які працюють з дітьми з особливими потребами.

928

Пантюк Т. І. Організація ігрової діяльності у дошкільному віці : навчальний посібник / Т. І. Пантюк, М. П. Пантюк. - Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2011. - 146 с.

Посібник присвячений проблемі організації ігрової діяльності у дошкільному віці. У ньому поміщені програма курсу, плани практичних занять, завдання для самостійної роботи студентів, література, що рекомендується до курсу, а також добірка різноманітних ігор, за допомогою яких можна розвину™ у дитини пам'ять, увагу, сприймання, мислення, уяву, мовлення.
Посібник адресований студентам, вихователям дитячих садків, батькам.

927

Тельвак· В.· Грушевськознавство спеціальна галузь історичних знань : навчально-методичний посібник для студентів історичних спеціальностей вищих навчальних закладів / В. Тельвак. - Дрогобич, 2009. - 280 с.

Навчально-методичний посібник написано відповідно до програми навчальної дисципліни «Грушевськознавство - спеціальна галузь історичних знань». Зміст посібника доповнює курси з історіографії, історії України та слов'янських народів і покликаний розширити знання студентів про життя та діяльність видатного українського вченого, педагога, громадського та державного діяча Михайла Грушевського. У посібнику вміщено біографічний нарис про вченого, а також низку додатків інформаційного характеру (плани семінарських занять і методичні рекомендації, нарис про архівну грушевськіану, бібліографічні покажчики).
Посібник розрахований на студентів історичних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Грищук Б. Д. Лабораторні роботи з органічної хімії: навчальний посібник / Б. Д. Грищук. - Тернопіль: Астон, 2012. - 212 с.

  Навчальний посібник містить 30 лабораторних робіт, які включають основні розділи органічної хімії.

Інноваційна політика : навчальний посібник / Б. М. Андрушків, Ф. В. Бортняк, Ю. Я. Вовк та ін. ; за заг. ред. Б. М. Андрушківа. - Тернопіль : ТзОВ "Терно-Граф", 2012. - 484 с. ISBN 978-966-457-131-6

  У навчальному посібнику висвітлено основні поняття, еволюцію та особливості формування інноваційної політики в Україні. Представлено курс лекцій з цього предмету. Розкрито організаційні складові і напрями розвитку інноваційної політики в Україні. В цьому контексті розглядаються проблеми реалізації територіальних і галузевих принципів управління. На прикладі національної економіки України аналізується досвід впровадження інноваційної політики, в т. ч. на мікро-, макро- та мезорівнях, використання нових організаційних форм у цьому процесі з урахуванням галузевих та регіональних особливостей.
 Для викладачів і студентів вищих навчальних закладів, працівників органів державної влади та місцевого самоврядування, керівників підприємств, установ і організацій.

Гайдукевич Я. На життєвих і творчих перехрестях: Роман Колісник : за матеріалами Тернопільського обласного краєзнавчого музею. - Тернопіль : Джура, 2012. - 408 с. ISBN 987-966-185-077-3

 Ця книжка про українського письменника, редактора, науковця, громадського діяча Романа Колісника, який силою тяжких воєнних обставин змушений був покинути Батьківщину та осісти на далекому від України континенті. Канада стала другою його домівкою, і саме там розкрився його талант.
 Книжка укладена за матеріалами особистого фонду Р. Колісника, який він передав на збереження до Тернопільського обласного краєзнавчого музею, а це — документи, світлини, нагороди, літературний та науковий доробок, епістолярна спадщина тощо. Велику наукову і пізнавальну цінність має, зокрема, епістолярій письменника, вибрані листи з якого друкуються вперше.
 Для науковців, літераторів, краєзнавців, студентів й усіх зацікавлених історією та літературою читачів.

Житомирський державний університет імені Івана Франка : ювілейне видання ; ред. кол.: П. Ю. Саух, В. Г. Кремень, М. В. Попович та ін. ; [автор-упорядник Ярослав Білейчук.] - К : Вид-во "Логос Україна", 2009. - 200 с. - ISBN 978-966-96993-4-3

 Ювілейне видання до 90-річчя Житомирського державного університету імені Івана Франка висвітлює історію та багаті традиції цього навчального закладу, його сьогодення та перспективи. У книзі подано біографії видатних випускників університету: письменників, журналістів, науковців, державних та громадських діячів, що своїми досягненнями примножують надбання України та звеличують славу alma-mater, як одного з найпотужніших центрів освіти України.
 Складна поліструктурна система, якою нині є Житомирський державний університет імені Івана Франка, об'єднує низку навчально-виховних, науково-виробничих комплексів, міжуніверситетських науково-дослідницьких центрів та інститутів, демонструючи високий рівень розвитку вітчизняної освіти, а колектив університету впевнено крокує в майбутнє, торуючи свій шлях новими здобутками на ниві освіти та науки.

Add comment


ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

Partners

We are on social networks

[ Geri ] [ Geri ]