Наукова бібліотекаТНПУ ім В.Гнатюка висловлює щиру подяку ректору Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка Кравцю Володимиру Петровичу за подаровану книгу.
Формування психологічної компетентності керівників освітніх організацій в умовах післядипломної педагогічної освіти : наук.-метод, посіб. / [О. І. Бондарчук, Л. М. Карамушка, О.В.·Брюховецька та ін.; за наук. ред. О.І.·Бондарчук]. - К.: Наук, світ, 2012. - 190 с. - Авт. зазначені та звороті тих. арк. 978-966-675-691-9 У посібнику обгрунтовано концептуальні засади формування психологічної компетентності керівників освітніх організацій, визначено зміст, основні тенденції та чинники психолотічвої компетентності управлінців, розроблено модель формування психологічної компетентності керівників освітніх організацій; обгрунтовано можливості її реалізації у процесі післядипломної педагогічної освіти керівників освітніх організацій. |
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: комплект методичних посібників із 9 книг. | |
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами : навч.-метод. посіб. : [у 9 кн.]. Кн. 1. Інклюзивна освіта: вибір батьків / за ред. А. А. Колупаєвої. - К.: ТОВ ВПЦ "Літопис-ХХ". - 2010. - 70 с. - (Серія "Інклюзивна освіта"). Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими потребами; методичні рекомендації щодо забезпечення навчальних потреб таких учнів вдома та в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; поради батькам стосовно взаємодії з учителями та фахівцями, обслуговування інтересів своєї дитини. |
|
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами : навч.-метод. посіб. : [у 9 кн.]. Кн. 2. Дитина із затримкою психічного розвитку / за ред. А. А. Колупаєвої. - К.: ТОВ ВПЦ "Літопис-ХХ". - 2010. - 70 с. - (Серія "Інклюзивна освіта"). Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими потребами; методичні рекомендації щодо забезпечення навчальних потреб таких учнів вдома та в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; поради батькам стосовно взаємодії з учителями та фахівцями, обслуговування інтересів своєї дитини. |
|
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами : навч.-метод. посіб. : [у 9 кн.]. Кн. 3. Дитина із порушенням слуху / за ред. А. А. Колупаєвої. - К.: ТОВ ВПЦ "Літопис-ХХ". - 2010. - 70 с. - (Серія "Інклюзивна освіта"). Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими потребами; методичні рекомендації щодо забезпечення навчальних потреб таких учнів вдома та в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; поради батькам стосовно взаємодії з учителями та фахівцями, обслуговування інтересів своєї дитини. |
|
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами : навч.-метод. посіб. : [у 9 кн.]. Кн. 4. Дитина із порушенням зору / за ред. А. А. Колупаєвої. - К.: ТОВ ВПЦ "Літопис-ХХ". - 2010. - 70 с. - (Серія "Інклюзивна освіта"). Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими потребами; методичні рекомендації щодо забезпечення навчальних потреб таких учнів вдома та в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; поради батькам стосовно взаємодії з учителями та фахівцями, обслуговування інтересів своєї дитини. |
|
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами : навч.-метод. посіб. : [у 9 кн.]. Кн. 5. Дитина із порушенням розумового розвитку / за ред. А. А. Колупаєвої. - К.: ТОВ ВПЦ "Літопис-ХХ". - 2010. - 70 с. - (Серія "Інклюзивна освіта"). Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими потребами; методичні рекомендації щодо забезпечення навчальних потреб таких учнів вдома та в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; поради батькам стосовно взаємодії з учителями та фахівцями, обслуговування інтересів своєї дитини. |
|
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами : навч.-метод. посіб. : [у 9 кн.]. Кн. 6. Дитина із церебральним паралічем / за ред. А. А. Колупаєвої. - К.: ТОВ ВПЦ "Літопис-ХХ". - 2010. - 70 с. - (Серія "Інклюзивна освіта"). Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими потребами; методичні рекомендації щодо забезпечення навчальних потреб таких учнів вдома та в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; поради батькам стосовно взаємодії з учителями та фахівцями, обслуговування інтересів своєї дитини. |
|
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами : навч.-метод. посіб. : [у 9 кн.]. Кн. 7. Гіперактивна дитина / за ред. А. А. Колупаєвої. - К.: ТОВ ВПЦ "Літопис-ХХ". - 2010. - 70 с. - (Серія "Інклюзивна освіта"). Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими потребами; методичні рекомендації щодо забезпечення навчальних потреб таких учнів вдома та в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; поради батькам стосовно взаємодії з учителями та фахівцями, обслуговування інтересів своєї дитини. |
|
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами : навч.-метод. посіб. : [у 9 кн.]. Кн. 8. Дитина з аутизмом / за ред. А. А. Колупаєвої. - К.: ТОВ ВПЦ "Літопис-ХХ". - 2010. - 70 с. - (Серія "Інклюзивна освіта"). Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими потребами; методичні рекомендації щодо забезпечення навчальних потреб таких учнів вдома та в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; поради батькам стосовно взаємодії з учителями та фахівцями, обслуговування інтересів своєї дитини. |
|
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами : навч.-метод. посіб. : [у 9 кн.]. Кн. 9. Дитина із порушенням мовленнєвого розвитку / за ред. А. А. Колупаєвої. - К.: ТОВ ВПЦ "Літопис-ХХ". - 2010. - 70 с. - (Серія "Інклюзивна освіта"). Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими потребами; методичні рекомендації щодо забезпечення навчальних потреб таких учнів вдома та в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; поради батькам стосовно взаємодії з учителями та фахівцями, обслуговування інтересів своєї дитини. |
|
Основи інклюзивної освіти: навч.-метод. посіб. / за заг. ред. А. А. Колупаєвої. - К.: "А. С. К.". - 2012. - 308 с. (Серія "Інклюзивна освіта"). У навчально-методичному посібнику представлено теоретико-методологічні, нормативно-правові та організаційно-методичні засади інклюзивної освіти. Висвітлюються питання диференційованого викладання та оцінювання навчальних досягнень та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі; взаємодії з різнопрофільними фахівцями та батьками дітей з особливими потребами; адаптації/модифікації курикулуму й методики викладання; розроблення індивідуальних навчальних планів та програм для дітей з особливими освітніми потребами на основі визначення їхніх потреб тощо. Для поглибленого вивчення пропонуються корисні ресурси, які складають сучасні наукові матеріали зарубіжних вчених, зокрема, канадських. |
|
Основи інклюзивної освіти: програма курсу / укладач А. А. Колупаєва. - К.: "А. С. К.". - 2012. - 32 с. - (Серія "Інклюзивна освіта"). · Для вищих навчальних закладів, які здійснюють підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра (спеціаліста, магістра педагогічного спрямування). |
|
Редько В. Г. Засоби формування комунікативної компетентності у змісті шкільних підручників з іноземних мов. Теорія і практика : монографія / Валерій Редько. - К.: Генеза, 2012. - 224 с. - ISBN 978-966-11-0147-9 У монографії розглядаються найбільш актуальні проблеми теорії вправ і завдань для формування в учнів іншомовної комунікативної компетентності в умовах сучасної середньої школи. Науково-теоретичні погляди на проблему, зумовлені комунікативно-діяльнісним підходом до навчання іноземних мов, інтерпретуються через їх практичне використання у навчальному процесі, зокрема у підручниках як моделях реалізації оновленого змісту шкільної іншомовної освіти. |