Наукова бібліотека ТНПУ ім В. Гнатюка щиро вдячна доктору педагогічних наук, професору ТНПУ ім. В. Гнатюка Степанюк (Богайчук) Аллі Вісилівні за подаровані книги.
Троцька О. С. Біо(еко)етичне виховання: теорія і практика : монографія / О. С. Троцька, І. С. Назарко, А. В. Степанюк. — Вид. 2-ге, переробл. і доповн. — Тернопіль : Вид-во ТНПУ, 2012. — 240 с. — ISBN 978-966-7425-93-7
У монографії висвітлено теоретичні, методологічні та практичні аспекти біо(еко)етичного виховання молоді. Виділено блоки інформації Біо(еко)етичного спрямування, які доцільно фрагментарно включати до змісту програмового матеріалу з біології. Сконструйовано систему завдань екоетичного спрямування для формування ціннісно-шанобливого ставлення учнів до природи та факультативний курс «Основи біоетики». Наукові й методичні матеріали супроводжуються конкретними прикладами. |
|
Степанюк А. В. Формування цілісних знань школярів про живу природу : моногорафія / А. В. Степанюк. — Вид. 2-ге, переробл. і доповн. — Тернопіль : Вид-во "Вектор", 2012 — 228 с. — ISBN 978-966-7425-90-6
В монографії на засадах системології та синергетики висвітлено проблему сутності життя (його структурної організації та цілісного функціонування), розкрито шляхи її відображення в змісті шкільного курсу біології та організації природовідповідної діяльності школярів. Буде корисна студентам, магістр ВНЗ, молодим науковцям та всіх, хто цікавиться проблемами біологічної освіти. |
|
Троцька О. С. Етичне виховання старшокласників на засадах екологічної етики : методичні рекомендації / О. С. Троцька. — Тернопіль : Вид-во "Вектор", 2009. — 84 с. | |
Виробнича педагогічна практика з біології, екології та основ здоров'я (за кредитно-трансферною системою організації навчання) : методичні рекомендації для студентів / [А. В. Степанюк, Н. Й. Міщук, Г. Я. Жирська, Л. С. Барна, О. С. Троцька]. — Тернопіль : Вид-во "Вектор", 2012. — 54 с. У посібнику розглядаються проблеми виробничої педагогічної практики студентів V курсу хіміко-біологічно факультету заочної, денної форм навчання (питання організації, проведення, змісту, завдань та звітності студентів-практикантів). Подаються рекомендації щодо оформлення звітної документації. |
|
Степанюк А. В., Троцька О. С. Програма та методичні рекомендації навчального курсу "Біоетика" для студентів вищих педагогічних закладів освіти / А. В. Степанюк, О. С. Троцька. — Вид. 3-є, переробл. і доповн. — Тернопіль : Вид-во "Вектор", 2012. — 48 с.
Матеріал, запропонований в посібнику, орієнтований на формування творчої особистості майбутнього вчителя біології та хімії з врахуванням альтернативних підходів до визначення змісту шкільної біологічної освіти та сучасних освітніх технологій, зумовлених реформуванням системи освіти в Україні. Наведені завдання для організації самостійної навчально-пізнавальної роботи студентів з біо(еко)етики в аудиторній та позааудиторній роботі. Посібник призначений для вчителів, студентів та викладачів вищих педагогічних навчальних закладів. |
|
Щоденник пропедевтичної педагогічної практики (за кредитно-трансферною системою організації навчання) : методичні рекомендації для студентів / [А. В. Степанюк, Н. Й. Міщук, Г. Я. Жирська, Л. С. Барна, О. С. Троцька]. — Тернопіль : Вид-во "Вектор", 2012. — 52 с. У посібнику розглядаються проблеми пропедевтичної педагогічної практики студентів ІІІ курсу хіміко-біологічного факультету денної форми навчання (питання організації, проведення, змісту, завдань та звітності студентів-практикантів). Подаються рекомендації щодо оформлення звітної документації. |
|
Міщук Н. Й., Жирська Г. Я. Методика навчання природознавству : робочий зошит / Н. Й. Міщук, Г. Я. Жирська. — Тернопіль : Вид-во ТНПУ, 2012. — 92 с. | |
Навчальна педагогічна практика з біології, екології та основ здоров'я (за кредитно-трансферною системою організації навчання) : методичні рекомендації для студентів / [А. В. Степанюк, Н. Й. Міщук, Г. Я. Жирська, Л. С. Барна, О. С. Троцька]. — Тернопіль : Вид-во "Вектор", 2012. — 52 с. · У посібнику розглядаються проблеми виробничої педагогічної практики студентів ІV курсу хіміко-біологічно факультету заочної, денної форм навчання (питання організації, проведення, змісту, завдань та звітності студентів-практикантів). Подаються рекомендації щодо оформлення звітної документації. |