Наукова бібліотека ТНПУ ім В. Гнатюка щиро вдячна доктору психологічних наук, професору Кікінежді Оксані Михайлівні за подаровані книги.
Формування у молоді гендерно-відповідальної поведінки (на прикладі українських ВНЗ) : навчальний посібник / за заг. ред. Н. Світайло. – Суми : Хорошие люди, 2013. – 210 с. У навчальному посібнику «Формування у молоді гендерно-відповідальної поведінки (на прикладі українських ВНЗ)» подані матеріали, що висвітлюють підходи до визначення гендерно відповідальної поведінки та особливостей її прояву у сучасному ВНЗ. Окрема увага приділяється аналізу можливостей та напрямів роботи ВНЗ з формування гендерно-чутливого середовища та гендерно-відповідальної поведінки. Висвітлюються досвід роботи окремих ВНЗ України у цьому напрямку. |
|
Ґендерні дослідження: прикладні аспекти : монографія / [В. П. Кравець, Т. В. Говорун, О. М. Кікінежді та ін.] ; за наук. ред. В. П. Кравця. – Тернопіль : Навчальна книга-Богдан, 2013. - 448 с. – ISBN 978-966-10-3838-6 У монографії розкрито прикладні аспекти багаторічних досліджень з ґендерної проблематики, реалізованих в науковій школі дійсного члена НАПН України В. П. Кравця. Окреслено проблемне поле гендерних досліджень у контексті Національної доктрини розвитку освіти та інтеграції з європейським освітнім простором. ґендерна парадигма втілена на засадах системогенези вирішення актуальної наукової проблеми: впровадження гендерночутливого підходу у практику школи і ВНЗ та розробки інноваційних освітніх технологій, релевантних демократичній системі загальнолюдських цінностей для оптимізації особистісного та професійного розвитку майбутніх фахівців, формування егалітарної культури молоді. Визначено перспективи подальшого розвитку ґендеру ж наукового знання та навчальної дисципліни на основі консатідації зусиль учених різних напрямків української науки. |
|
Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім’я на захисті прав дітей : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції 29–30 квітня 2014 року / за заг. ред. О. Кікінежді. – Тернопіль : Стереоарт, 2014. – 802 с. – ISBN 978-617-595-031-9 У збірнику представлені матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей", що відбулася 29-30 квітня 2014 року у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка. |
|
Розширена ініціатива «Університет, дружній до сім’ї»: досвід впровадження у Сумському державному університеті : навчальний посібник / за заг. ред. Н. Світайло. – Суми : Хорошие люди, 2014. – 104 с. У навчальному посібнику детально проаналізовані кроки по втіленню дружніх до сім'ї підходів у поєднанні їх наукової та практичної складових, а також базові принципи її впровадження. Особлива увага приділяється розробці комунікаційної структури ініціативи, налагодженню постійних зв'язків, комунікаційних каналів між зацікавленими сторонами, механізмів передачі інформації та зворотного зв'язку, зняттю комунікаційних бар'єрів, які створюють труднощі в сприйнятті та розумінні завдань, принципів ініціативи та переваг від її впровадження. |
|
Баланс між навчанням і сім’єю: можливості забезпечення у вищих навчальних закладах : навчальний посібник / за заг. ред. Н. Світайло. – Харків : Колегіум, 2014. – 151 с. – ISBN 978-966-8604-96-6 У навчальному посібнику подані матеріали, що висвітлюють можливі моделі поведінки, орієнтованої на досягнення балансу між навчальними та сімейними зобов'язаннями, а також структурні компоненти моделі вищого навчального закладу, спрямованого на підтримку сім'ї, утвердження родинних цінностей та забезпечення рівних можливостей для чоловіків і жінок у їхньому розвитку та самореалізації, а також плідного поєднання сімейних і професійних обов'язків. Окрема увага приділяється принципам формування у ВНЗ простору, сприятливого для особистісного зростання, та розробленню просвітницьких і тренінгових програм щодо основних компонентів ініціативи «Університет, дружній до сім'ї». |