Наукова бібліотекаТНПУ ім В. Гнатюка щиро вдячна проректору з наукової роботи ТНПУ ім. В. Гнатюка Буяку Богдану Богдановичу за подаровані книги.
Шукаємо роботу ефективно : посібник на допомогу студентам та випускникам / уклад. Оксана Пендерецька. – Чернівці : Книги – XXI, 2013. – 56 с. Посібник підготовлений в рамках реалізації проекту «Університетський центр кар'єри як форма професійної активізації жінок та чоловіків напередодні їх виходу на ринок праці» у Чернівцях (Україна). |
|
Ткачук, М. П. Маркіян Шашкевич : дослідження / М. П. Ткачук, О. М. Ткачук. – Тернопіль : Медобори, 2009. – 248 с. – ISBN 978-966-8336-45-3 У книзі висвітлюється роль Маркіяна Шашкевича в національно-культурному відродженні Західної України, по-новому прочитується лірика, історіософські візії поета, просторово-часовий континуум поезій, розглядається структура ліричного героя, своєрідність жанру елегій та елегійні мотиви в творчому доробку митця. На цій основі формується уявлення про Шашкевича - талановитого поета-романтика, характер його естетичних шукань і внутрішню структуру його ліричних поезій. Аналіз творів класика української лірики здійснюється в широкому європейському історико-літературному контексті, розкривається їх ідейно-естетична вагомість і неперехідна цінність. |
|
Острозькі просвітники XVI–XX ст. / редкол.: І. Д. Пасічник, М. П. Ковальський, П. М. Кулаковський [та ін.]. – Острог, 2000. – 480 с. : іл. – ISBN 966-7631-05-2 До книги ввійшло 59 нарисів. |
|
Кодлюк, Я. П. Дидактика початкової школи: практичний курс : навчально-методичний посібник / Я. П. Кодлюк. – Тернопіль : Астон, 2013. – 160 с. – ISBN 978-966-380-493-0 Посібник містить методичне забезпечення курсу "Дидактика початкової школи": програму навчальної дисципліни (за вимогами кредитно-модульної системи); розробки лекційних, семінарських і лабораторних занять; тестові завдання; роздатковий матеріал для організацій практичних робіт. |
|
Бистрицька, Е. Східна політика Ватикану в контексті відносин Святого Престолу з Росією та СРСР (1878 - 1964 pp.) : монографія / Елла Бистрицька. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2009. – 416 с. – ISBN 978-966-07-1548-6 Монографія є системним, комплексним дослідженням, яке узагальнює і осмислює історію російсько-радянсько-ватиканських міждержавних та церковних відносин, східної політики Ватикану впродовж майже столітнього періоду (1878 -1964 pp.): геополітичні реалії та міжнародну стратегію напередодні та під час Першої світової війни і у радянський період, який відзначався масштабними гоніннями на Католицьку церкву та ідеологічним протистоянням між С.-Петербургом, Москвою і Ватиканом. |
|
Радчук, Г. К. Диференціальна психология : навчальний посібник / Г. К. Радчук, О. М. Кормило – Тернополь : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. – 424 с. Навчальний посібник є однією з перших спроб представлення навчального предмету „Диференціальна психологія" згідно вимог організації навчального процесу в кредитно-трансферній системі. У посібнику міститься програма навчальної дисципліни з чіткою розбивкою на залікові кредити,змістові модулі, розрахунок бюджету часу на лекції, семінарські та лабораторні заняття, критерії оцінювання знань та умінь. У теоретичній частині посібника пропонується короткий виклад ключових питань лекційного курсу. У практичній частині розкриті мета, завдання, хід проведення лабораторних занять, а також зміст стимульного матеріалу, особливості обробки та інтерпретації результатів |
|
Самчук, У. О. На білому коні. На коні вороному: спомини і враження : у 2 ч. – Острог ; Луцьк : Твердиня, 2007 – 424 с. – ISBN 978-966-8770-66-1 Ця книга - одне з небагатьох свідчень того, наскільки важко було представникам української інтелігенції перебувати в умовах окупації. Улас Самчук, як видно зі споминів, прагнув будь-якою ціною зберегти свою людську і національну гідність і, будучи далеко за кордоном, зумів передати настрої земляків та неповторний менталітет свого краю. |
|
Петришин, Л. Й. Формування креативності майбутніх соціальних педагогів: теоретико-методичний аспект : монографія / Л. Й. Петришин. – Тернопіль : Астон, 2014. – 400 с. – ISBN 978-966-308-543-2 У монографії окреслено історико-педагогічні основи формування креативності особистості у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії та практиці; проаналізовано філософсько-світоглядні та психолого-соціологічні передумови формування креативності особистості. Крім цього, подано аналітичний опис сучасного стану проблеми формування креативності в умовах професійної підготовки; визначено зміст поняття „креативність" як властивості особистості, розкрито структуру креативності майбутніх соціальних педагогів у контексті фахової підготовки та розглянуто компоненти цієї структури: мотиваційний, особистісний, компетентнісний, професійно-діяльнісний. |
|