Висловлюємо щиру подяку доценту кафедри комп'ютерних технологій ТНПУ ім. В. Гнатюка Цідилу Івану Миколайовичу за подаровану бібліотеці книгу.

Цідило, І. М.  Підготовка інженера-педагога до застосування інтелектуальних технологій у професійній діяльності : монографія / І. М. Цідило. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2014. – 422 с. –ISBN 978-617-595-029-6

  У монографії розглядається проблема підготовки інженера-педагога до застосування інтелектуальних технологій у професійній діяльності. Визначено зміст орієнтувальної основи діяльності, для початку формування якої закладаються інваріантні складові. Засвоєння орієнтувальної основи професійної діяльності до застосування інтелектуальних технологій досягається в процесі експериментального навчання, що будується на базі певної системи дидактичних принципів навчання. Впровадження експериментальної моделі безпосередньо пов'язано з розробкою експериментального навчального курсу «Інтелектуальні технології управління прийняття рішень», який побудований в логіці системного дослідження об'єкта вивчення. Використання системи якісних і кількісних критеріїв оцінки якості експериментального навчання і методів теорії можливостей, нечітких множин і методів інтервального аналізу доводить ефективність запропонованої системи підготовки інженера-педагога до застосування інтелектуальних технологій у професійній діяльності.
  Монографія може бути використана студентами, аспірантами та викладачами вищих навчальних закладів.

Add comment


ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

Partners

We are on social networks

[ Geri ] [ Geri ]