Наукова бібліотека ТНПУ ім В. Гнатюка щиро вдячна доктору педагогічних наук, професору, директору Інституту педагогіки і психології Чайці Володимиру Мирославовичу за подаровані книги.
Шинкаренко, В. В. Уроки народознавства у початковій школі : спецкурс : [матеріали для вчителів початкових класів] / В. В. Шинкаренко. – Кривий Ріг : КНУ КПІ, 2014. – 115 с. – ISBN 978-966-8676-37-0 Даний посібник рекомендований вчителям музики, образотворчого мистецтва, праці, історії, предмету Я і Україна, літератури, учням, батькам та вчителям для підвищення кваліфікації. |
|
Шинкаренко, В. В. Методика формування етно-художньої культури молодших школярів засобами музики : матеріали та методичні рекомендації для вчителів початкових класів / В. В. Шинкаренко. – Кривий Ріг : КНУ, 2014. – 116 с. – ISBN 978-966-8676-36-7 У навчально-методичному посібнику викладено теоретичні положення сутності та змісту етно-художньої культури, а також розкриті особливості формування етно-художньої культури вчителями молодших класів на уроках музики та образотворчого мистецтва в учнів основної школи. |
|
Павленко, І. С. Формування загальнокультурної компетентності учнів старшої школи на матеріалі гуманітарних предметів : методичні рекомендації для вчителів гуманітарних предметів середніх загальноосвітніх шкіл / І. С. Павленко. – Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ КНУ, 2014. – 116 с. Методичні рекомендації призначено для вчителів гуманітарних предметів середніх загальноосвітніх шкіл. Представлено теоретико-методичні та дидактичні матеріали, які можуть бути використані у процесі формування загальнокультурної компетентності учнів старшої школи під час вивчення гуманітарних предметів. |
|
Лабунець, В. М. Інноваційні технології інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики: теорія та методика : монографія / В. М. Лабунець. – Кам’янець-Подільський : ПП Зволейко Д. Г., 2014. – 352 с. – ISBN 978-617-620-138-0 У монографії представлено інноваційні технології інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики; науково обґрунтовано та розроблено організаційно-методичну систему означеного процесу; розкрито педагогічні умови впровадження запропонованої системи в освітньо-виховний процес ВНЗ. Монографія призначена для науково-педагогічних працівників, докторантів, аспірантів, магістрантів і студентів вищих навчальних закладів мистецької освіти. |
|
Аймедов, К. В. Загальна педагогіка та історія педагогіки : підручник / К. В. Аймедов, В. В. Бабієнко, В. А. Бабієнко, В. В. Сторож. – К. : Слово, 2014. – 352 с. – ISBN 978-966-194-198-3 Приводом для написання колективом авторів підручника з Загальної педагогіки та історії педагогіки стала актуальна потреба в створенні єдиного державного національного підручника для студентів вищих медичних закладів IV рівня акредитації, який відповідає вимогам кредитно-модульної системи навчання та сучасній уяві про історію виникнення педагогіки та роль і місце педагогічних знань у діяльності практичного психолога та соціального працівника. Підручник розраховано на студентів вищих медичних навчальних закладів, непрофільних факультетів, майбутніх практичних психологів та соціальних працівників, педагогів, викладачів. |
|
Марченко, А. Система роботи з формування художньо-професійних умінь майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами комп’ютерних технологій : навчально-методичний посібник / Аліна Марченко. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2014. – 81 с. У навчально-методичному посібнику викладено теоретичні положення сутності та змісту фахових умінь, а також розкриті особливості формування художньо-професійних умінь майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами комп'ютерних технологій; подано узагальнений досвід вироблення в студентів професійно важливих якостей на заняттях з фахових дисциплін, авторських спецкурсів і спецпрактикумів.
|