Висловлюємо щиру подяку доктору психологічних наук, професору Фурману Анатолію Васильовичу за подаровані бібліотеці книги.

Фурман, А. В.  Організаційно-діяльнісні ігри у вищій школі : монографія / А. В. Фурман, С. К. Шандрук. – Тернопіль: ТНЕУ, 2014. – 272 с. – ISBN 978-966-654-364-9

  В міждисциплінарному дослідженні здійснене обгрунтування теоретичних і проектно-технічних засад постання організаційно-діячьнісних ігор, принципів, засобів та інструментів їх проведення як форми, методу та інтегральної умови розвитку методологічного мислення, професійної компетентності і творчих здібностей студентів сучасного ВНЗ.
  Для науковців і філософів, методологів та управлінців, мистецтвознавцш та істориків, організаторів дозвілля та ігро-техніків, освітян вищої школи і працівників соціономічних професій - психологів, соціологів, соціальних і медичних працівників, менеджерів, політтехнологів, методистів, а також студентів магістерської програми академій та університетів.

Фурман, А. В.  Методологія парадигмальних досліджень у соціальній психології : монографія / А. В. Фурман. – К. ; Тернопіль : Економічна думка, 2013. – 100 с. – ISBN 978-966-654-332-8

  У монографії різнобічно аргументована евристичність багаторівневих парадигмальних досліджень та обгрунтовані реалістичні класи і типи парадигм соціально-психологічного пізнання, які дають змогу повнопанорамного холістичного розуміння соціальної дійсності і людини в мережеві її зв'язків і стосунків з іншими людьми. Зокрема, відрефлексовані переваги та обмеження концепції парадигми у проекції на особливості вказаного пізнання, доведена доцільність парадигмальних досліджень і виявлені їх сутнісні ознаки у сфері сьогоденного соціально-психологічного дискурсу, аналітично окреслена генеза метапарадигм психологічного знання в контексті епістемологічної перспективи філософування, за чітко визначеним набором критеріальних ознак створена типологія дослідницьких методологій, що актуально та потенційно наявні у сучасній соціальній психології, здійснений методологічний аналіз класифікаційних і типологічних моделей різнорівневого уможливлення парадигмальних пошукувань у психології соціальних систем.
  Для психологів і соціологів, філософів і методологів, наукознавців і педагогів, управлшців і молодих науковців.

  Методологічний альманах, у якому повноформатно висвітлюється вітакультурне життя наукової школи професора Анатолія Фурмана та моделюється його психодуховна аура у своїй центральній ланці - проблемно-модульний миследіяльності.

Вітакультурний млин : методологічний альманах НДІ методології та економіки вищої освіти. Модуль 13 / ред. Ю. Москаль. – Тернопіль : Психологія і суспільство, 2011. – 92 с.

· Методологічний альманах, у якому повноформатно висвітлюється вітакультурне життя наукової школи професора Анатолія Фурмана та моделюється його психодуховна аура у своїй центральній ланці - проблемно-модульний миследіяльності.

Вітакультурний млин : методологічний альманах НДІ методології та економіки вищої освіти. Модуль 14 / ред. Ю. Москаль. – Тернопіль : Психологія і суспільство, 2011. – 88 с.

· Методологічний альманах, у якому повноформатно висвітлюється вітакультурне життя наукової школи професора Анатолія Фурмана та моделюється його психодуховна аура у своїй центральній ланці - проблемно-модульний миследіяльності.

Вітакультурний млин : методологічний альманах НДІ методології та економіки вищої освіти. Модуль 15 / ред. Ю. Москаль. – Тернопіль : Психологія і суспільство, 2013. – 60 с.

· Методологічний альманах, у якому повноформатно висвітлюється вітакультурне життя наукової школи професора Анатолія Фурмана та моделюється його психодуховна аура у своїй центральній ланці - проблемно-модульний миследіяльності.

Вітакультурний млин : методологічний альманах НДІ методології та економіки вищої освіти. Модуль 16 / ред. Ю. Москаль. – Тернопіль : Психологія і суспільство, 2014. – 68 с.

· Методологічний альманах, у якому повноформатно висвітлюється вітакультурне життя наукової школи професора Анатолія Фурмана та моделюється його психодуховна аура у своїй центральній ланці - проблемно-модульний миследіяльності.

Вітакультурний млин : методологічний альманах НДІ методології та економіки вищої освіти. Модуль 17 / ред. Ю. Москаль. – Тернопіль : Психологія і суспільство, 2014. – 88 с.

· Методологічний альманах, у якому повноформатно висвітлюється вітакультурне життя наукової школи професора Анатолія Фурмана та моделюється його психодуховна аура у своїй центральній ланці - проблемно-модульний миследіяльності.

Add comment


ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

Partners

We are on social networks

[ Geri ] [ Geri ]