Наукова бібліотека висловлює щиру подяку доктору педагогічних наук, професору, завідувачці кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти ТНПУ імені В.Гнатюка, доктору хабілітованому, професору Куявсько-Поморської вищої школи м. Бидгощ (Польща) Олександрі Іванівні Янкович за подаровані книги.
Теорія та практика профілактичної роботи з дітьми, схильними до девіантної поведінки: український і міжнародний досвід : монографія / О. Янкович, О. Кікінежді, І. Козубовська [та ін.]. – Тернопіль : Осадца Ю. В., 2018. – 300 с.
У монографії висвітлено актуальні проблеми профілактичної роботи з дітьми, схильними до девіантної поведінки. Обгрунтовано шляхи вирішення виявлених проблем вчителями, соціальними педагогами, психологами, соціальними й медичними працівниками в Україні та в зарубіжних країнах. Розглянуто зміст, форми й методи підготовки майбутніх фахівців до превентивної роботи. Акцентується увага на інтеграції зусиль батьків і закладів освіти у формуванні гармонії внутрішнього світу дитини, реалізації педагогіки Добра, педагогіки Серця, педагогіки Успіху. Монографію адресовано фахівцям, що здійснюють профілактику девіантної поведінки дітей, студентам закладів вищої освіти, які виконуватимуть превентивні функції у професійній діяльності. |
|
Пісоцька М. Е. Індивідуалізація навчання студентів природничо-математичних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах другої половини ХХ – початку ХХІ століття: теорія та практика : монографія / М. Е. Пісоцька. – Харків : Видавництво Іванченка І. С., 2018. – 533 с.
У монографії на основі аналізу широкої джерельної бази розкрито міждисциплінарний характер проблеми індивідуалізації та індивідуальності людини, проаналізовано термінологічне поле досліджуваного феномена, надана загальна характеристика індивідуалізації навчання, систематизовано цінний досвід діяльності викладачів щодо її здійснення у різних напрямах, висвітлено особливості генези та етапи розвитку проблеми індивідуалізації навчання студентів природничо-математичних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів у визначених хронологічних межах. Рекомендована для студентів, магістрантів, аспірантів, докторантів, викладачів закладів вищої педагогічної освіти, учителів різних типів навчальних закладів, а також широкого кола читачів, що цікавляться проблемою індивідуалізації особистості, врахування індивідуальних особливостей людини у процесі навчання. |
|
Strzałkowska M. Skarb Arubaby / Małgorzata Strzałkowska. – Warszawa : Egmont Sp. zo. o, 2012. – 50 s. |