Наукова бібліотека ТНПУ ім В. Гнатюка висловлює щиру подяку вченому у галузі загальної і педагогічної психології, академіку, ректору Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського Олексію Яковичу Чебикіну за подаровані книги.
Глосарій Європейського простору вищої освіти / авт.-уклад.: І. І. Бабин, В. А. Ликова, І. Г. Павлова, М. В. Яковлєва ; за заг. ред. О. Я. Чебикіна. – Одеса : М. П. Черкасов, 2011. – 212 с.
У пропонованому науково-методичному виданні узагальнено та систематизовано понятійно-термінологічний апарат, який використовується в Європейському просторі вищої освіти, що охоплює 47 країн - учасниць Болонського процесу. Глосарій містить біля 300 ключових термінів. Його використання сприятиме запровадженню основних положень Болонського процесу в українських університетах, забезпеченню якості та подальшій інтеграції системи вищої освіти України в європейський та світовий освітній простір. |
|
Наукова школа академіка Олексія Чебикіна / упоряд. І. М. Пивоварчук ; наук. ред. О. А. Копусь. – Одеса : Друкарський дім, 2009. – 96 с. – (Наукові школи Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського; Кн. 2)
Книга висвітлює наукову школу академіка Олексія Чебикіна, ректора Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. У ній уміщено хроніку життя та діяльності вченого, покажчик наукових праць, літературу про нього, а також довідковий апарат видання. |
|
Місія вчителя в сучасному світі : матеріали ІІ Міжнародного конгресу, присвяченого 195-й річниці Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського, 27-30 вересня 2012 р. / редкол.: Чебикін О., Бондаренко С., Андрущенко В. [та ін.]. – Одеса : Букаєв В. В., 2013. – 276 с.
До збірника ввійшли матеріали II Міжнародного конгресу «Місія вчителя в сучасному світі», присвяченого узагальненню педагогічних, психологічних та філософських аспектів підготовки сучасного вчителя; системі формування духовного та інтелектуального потенціалу сучасної молоді; перспективним психолого-педагогічним концепціям підготовки вчителя в системі університетської освіти; інноваційним авторським педагогічним технологіям. |
|
Резніченко М. І. Художня графіка. Змістові модулі 1, 2 : навчально-методичний посібник для студентів художньо-графічних факультетів / М. І. Резніченко, Я. М. Твердохлібова. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2011. – 272 с.
|
|
Рекреаційна психологія дитинства: теорія і практика : колективна монографія / за заг. ред. С. М. Симоненко. – Київ : Центр учбової літератури, 2017. – 320 с.
|
|
Чебикін О. Я. Використання поліграфа та методики емоційної зрілості для оцінки схильності до обману: монографія / О. Я. Чебикін, О. Ю. Косьянова. – Одеса : ТОВ Лерадрук, 2017. – 224 с.
|
|
Чебикін О. Я. Вплив мобільного телефону на емоційну сферу студентів : монографія / О. Я. Чебикін, А. О. Кабешева. – Одеса : ТОВ Лерадрук, 2017. – 180 с.
|
|
Чебикін О. Я. Психологічні основи правової культури та умови її корегування: монографія / О. Я. Чебикін, В. О. Булгакова. – Одеса : ТОВ Лерадрук, 2019. – 162 с.
|
|
Чебикін О. Я. Психологічні основи розвитку професійного іміджу майбутнього вчителя: монографія / О. Я. Чебикін, О. О. Ковальова. – Одеса : ТОВ Лерадрук, 2013. – 219 с.
|
|
Чебикін О. Я. Психологічні основи тренінгових технологій : монографія / О. Я. Чебикін, Т. В. Сінєльнікова; ПНЦ НАПН України. – Одеса : ТОВ Лерадрук, 2013. – 229 с.
|
|
Чебикін О. Я. Становлення емоційної зрілості особистості: монографія / О. Я. Чебикін, І. Г. Павлова. – Одеса : СВД Черкасов, 2009. – 230 с.
|
|
Мартынова Р. Ю. Педагогические основы интегрованного обучения образовательной и иноязычной речевой деяльности студентов неязыкових специальностей / Р. Ю. Мартынова. – Одесса : Освіта України, 2017. – 208 с.
В монографии определена дидактическая сущность педагогической интеграции, обоснованы такие ее виды, как: предметная и процессуальная; последняя реализуется в три этапа. На первом - лингвопонятийном - усваиваются терминологические понятия изучаемого предмета, а вместе с ними и иноязычные средства их выражения. На втором - предметно-речевом - усваивается иноязычно выраженное содержание изучаемого предмета путем его конспектирования при восприятии, комментированного чтения и различных видов интерпретации. На третьем - образовательно-деятельностном - усваиваются способы творческого применения предметных знаний в их иноязычном сопровождении, которые представляют собой подготовку и презентацию профессионально-тематических докладов, а также разработку и апробацию проектов профессиональной деятельности. |
|
Тарасенко А. Порталы мифа: изобразительное искусство Одессы второй половины ХХ – начала ХХI века в пространстве «Большого времени» : учебное пособие для студентов высших учебных заведений / Андрей Тарасенко. – Одесса, 2014. – 272 с.
В книге исследованы мифологические мотивы и образы в произведениях одесских художников второй половины ХХ-начала XXI века. Определены основные типологические направления обращения к мифологии мастеров Одессы: неклассическое, где античный миф выступает как парадигма, и фольклорное, в котором осуществляется реминисценция мотивов и образов традиционной национальной культуры в индивидуальном мифотворчестве. Установлено, что в произведениях мастеров неоклассического направления наиболее распространены воспринятые из древней мифологии мотивы творения мира, бинарного единства и противоположности мужчины и женщины, мотивы дионисийства, змееборчества, пути, обновления-освобождения, сна, рождения-смерти-возрождения. Основой индивидуального мифотворчества художников фольклорного направления является народная культура, фольклор, традиции ритуальной организации жизни. В творчестве этих мастеров выделены мифологические мотивы и образы, имеющие архетипическое инвариантное ядро: древо, дом, крест, космическое яйцо, предок, мать, ребенок. Художники осваивают наследие мирового искусства, что приводит к расширению временных и пространственных границ, полистилистике. |
|
Martynova R. Learn Tales and Speak English: education book for the fourth forms pupils / R. Martynova, I. Mirkovich. – Odessa : Osvita of Ukraine, 2017. – 268 l. |