Web of Science ResearcherID: I-8052-2018

mohun

Кандидат фізико-математичних наук

Доцент

 

Персональні веб–ресурси:

Офіційна сторінка

Наука України 

GoogleАкадемія

ORCID

Web of science

Scopus

 

Бібліографія 

 (статті, монографії, навчальна література, тези конференцій та ін.)

2024 рік

  1. Генсерук Г. Р. Використання штучного інтелекту в освіті / Г. Р. Генсерук, М. І. Громяк // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції. (23-24 травня 2024 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – С. 256-258
  2. Карабін О. Й. Сучасні тенденції підготовки професійних кадрів в умовах модернізації системи освіти / О. Й. Карабін, М. І. Громяк // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня, 2024 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – C. 194-197
  3. Grom’yak M. I. Approximation of functions of many variables from the generalized Nikol’skii–Besov classes in the uniform and integral metrics / M. I. Grom’yak, O. Ya. Radchenko, S. Ya. Yanchenko // Journal of Mathematical Sciences. - Springer Nature, 2024. - Vol. 284, іssue 3. - P. 329-344. – URL.: https://www.scopus.com/
  4. Генсерук Г. Р. Mentimeter як засіб організації зворотного зв’язку / Г. Р. Генсерук, М. І. Громяк // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня, 2024 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – C. 103-105

2023 рік

  1. Генсерук Г. Р. Змішане навчання як інноваційна форма організації освітнього процесу / Г. Р. Генсерук, М. І. Громяк // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 6 квітня, 2023). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 106-107
  2. Карабін О. Й. Інноваційні технології, форми та методи професійної підготовки майбутніх учителів інформатики / О. Й. Карабін, М. І. Громяк // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 9–10 листопада, 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 150-152
  3. Карабін О. Й. Особливості розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних наук / О. Й. Карабін, М. І. Громяк // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2023 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 140-142
  4. Генсерук Г. Р. Співпраця в епоху цифрових технологій / Г. Р. Генсерук, М. І. Громяк // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2023 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 204-206
  5. Карабін О. Й. Формування основ математичної логіки у майбутніх учителів інформатики на засадах компетентнісного підходу / О. Й Карабін, М. І. Громяк // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 6 квітня, 2023). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 73-76
  6. Генсерук Г. Р. Цифрові інструменти для створення інтерактивного навчального контенту / Г. Р. Генсерук, М. І. Громяк // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 9–10 листопада, 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 52-53

2022 рік

  1. Громяк М. І. Окремі аспекти формування дослідницької компетентності здобувачів вищої освіти / М. І. Громяк, О. М. Федчишин // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (26-27 травня 2022 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – С. 125-127.
  2. Карабін О. Й. Основні чинники формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки / О. Й. Карабін, М. І. Громяк // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали X Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 10-11 листопада, 2022). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – C. 108-110.
  3. Генсерук Г. Р. Технології SMART-освіти / Г. Р. Генсерук, М. І. Громяк // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 28 квітня, 2022). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – С. 83 –85.
  4. Громяк М. І. Формувальне оцінювання на уроках математики / М. І. Громяк, І. І. Квасна // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (26-27 травня 2022 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – С. 57–61.
  5. Unique Solvability of the Boundary-Value Problems for Nonlinear Fractional Functional Differential Equations / N. Dilna, M. Gromyak, S. Leshchuk // Journal of Mathematical Sciences (United States). – 2022. – URL.: https://www.scopus.com

2021 рік

  1. Генсерук Г. Р. Використання сервісу Classtime у процесі змішаного навчання / Г. Р. Генсерук, М. І. Громяк // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 11-12 листопада, 2021). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 118–120.
  2. Громяк М. І. Системи комп’ютерної математики як засіб формування математичної компетентності в майбутніх бакалаврів / М. І. ГромякО. Й. Карабін // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 11-12 листопада, 2021). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 14–16
  3. Карабін О. Й. Компетентнісні завдання в рамках формування цифрових компетентностей майбутніх учителів у закладах вищої освіти / О. Й. Карабін, М. І. Громяк // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (20 травня 2021 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 48–51.
  4. Dilna N. UNIQUE SOLVABILITY OF THE BOUNDARY-VALUE PROBLEMS FOR NONLINEAR FRACTIONAL FUNCTIONAL DIFFERENTIAL EQUATIONS / N. Dilna, M. Gromyak, S. Leshchuk // Нелінійні коливання. – Київ, 2021. – С. 17-27

2020 рік

  1. Карабін О. Й. Формування цифрової компетентності майбутніх учителів із метою їх професійної підготовки в закладах вищої освіти / О. Й. Карабін, М. І. Громяк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 30 квітня, 2020). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – С. 121–123.
  2. Генсерук Г. Р. Застосування цифрових технологій для формувального оцінювання в процесі підготовки майбутніх учителів / Г. Р. Генсерук, М. І. Громяк // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14 травня 2020 р., м. Тернопіль). – Тернопіль, 2020. – С. 38–40.
  3. Karabin O. Formation of professional competencies of futur game project engineers in higher education institutions / О. Karabin, М. Gromyak // Paradigm of knowlege. Frankfurt ; Germany : TK Meganom, 2020. – № 6(44). – С. 63–72.

 2019 рік

  1. Громяк М. І. Інтегровані завдання як засіб формування ключових компетентностей учнів / М. І. Громяк, О. М. Федчишин // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог нової української школи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (20-21 травня 2019 р., м. Тернопіль). – Тернопіль, 2019. – С. 167–170.
  2. Громяк М. І. Дистанційне навчання в освітньому процесі ЗВО: аналіз, проблеми, практичний досвід / М. І. Громяк, О. Й. Карабін // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІV  Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Тернопвль, 7-8 листопада 2019 р). – Тернопіль, 2019. – С. 70–72.

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Міністерство освіти і науки України

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

We are on social networks

[ Geri ] [ Geri ]