Web of Science ResearcherID: I-7522-2018

Kalaur

Доктор педагогічних наук

Професор кафедри соціальної роботи та  менеджменту соціокультурної діяльності 

Персональні веб–ресурси:

Офіційна сторінка

Наука України 

GoogleАкадемія

ORCID

Web of science

Scopus

 

Бібліографія 

 (статті, монографії, навчальна література, тези конференцій та ін.)

2024 рік

  1. Калаур С. Медіаційна компетентніть як обов’язкова складова професіоналізму майбутніх соціальних працівників / С. Калаур // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль 25–26 квітня 2024 року). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – С. 32-37
  2. Калаур С. Організація соціальної роботи з одинокими матерями в Україні: теоретичні та методичні аспекти / С. Калаур, О. Дроник // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль 25–26 квітня 2024 року). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – С. 131-136
  3. Калаур С. Професійні цінності молодшого персоналу прикордонних відомств: загальноєвропейський вектор формування / С. Калаур, М. Наголюк // Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід : збірник тез VІ Міжнародної науково-практичної конференції (17-18 травня 2024 року, м. Тернопіль. ТНПУ ім. В. Гнатюка). – Тернопіль : Осадца Ю. В., 2024. – С. 231-234

2023 рік

  1. Калаур С. Вдосконалення морально-етичної компетентності педагогів на засадах акмеологічного підходу в центрі післядипломної освіти / С. Калаур // Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід : збірник тез V Міжнародної науково-практичної конференції (11-12 травня 2023 року, м. Тернопіль). – Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2023. – С. 269-273
  2. Кислюк Ж. М. Індивідуалізація професійної підготовки як фактор соціального розвитку студентів медичного коледжу / Ж. М. Кислюк, С. М. Калаур // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності : збірник матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль 05-06 жовтня 2023 року ). – Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2023. – С. 115-116.
  3. Калаур С. М. Інклюзивна компетентність педагога та практичні механізми її формування / С. М. Калаур // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності : збірник матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль 05-06 жовтня 2023 року). – Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2023. – С. 107-108.
  4. Калаур С. М. Конфлікти в освітніх організаціях: причини виникнення та ефективні механізми управління / С. М. Калаур // Теоретико-методологічні основи розвитку освіти та управлінської діяльності : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (5-6 жовтня 2023 року, м. Херсон) . – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2023. – С. 80–83.
  5. Калаур С. Медіація як ефективний спосіб розв’язання конфліктів в організаціях / С. Калаур // Аксіопсихологічні вектори розвитку сучасної освіти : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 19 – 20 жовтня 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 464-468
  6. Калаур С. Методичні засади формування інклюзивної компетентності в системі післядипломної освіти / С. Калаур, Н. Гончарук, Ю. Гейко // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали ІІІ Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 23-24 квітня 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 155-160
  7. Методичні рекомендації до наскрізної програми практики : для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 231 «Соціальна робота» / О. В. Сорока, Г. В. Лещук, С. М. Калаур [et al.]. – Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2023. – 85 с.
  8. Калаур С. Методологічні підходи до організації соціальним педагогом профілактики агресії та булінгу в закладах загальної середньої освіти / С. Калаур, Ю. Гейко // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (25-26 травня 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 82-86
  9. Калаур С. Мотивуванню молоді до волонтерської діяльності як вагомий аспект професійної діяльності соціального працівника / С. Калаур, А. Меланчук // Інновації в освіті: реалії та перспективи розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 24 листопада 2023 р.). – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – С. 301–303.
  10. Калаур С. Організація соціальної підтримки соціально занедбаних підлітків: методичні та практичні аспекти / С. Калаур // Інновації в освіті: реалії та перспективи розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 11 травня 2023 р.). – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – C. 300-303
  11. Миколів О. Практична діяльність соціального педагога з профілактики мобінгу в закладах загальної середньої освіти / О. Миколів ; наук. кер. С. Калаур // Стратегії наукового пошуку в соціальній роботі,соціальній педагогіці та соціальній освіті: поліфункціональність ідей : збірник тез доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (Тернопіль, 4-5 травня 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 141-147
  12. Калаур С. Психолого-педагогічні засади організації професійної підготовки майбутній фахівців соціономічної сфери до підтримки батьків, які виховують дітей з особливими потребами / С. Калаур // Освіта. Інноватика. Практика. – Суми, 2023. – Т. 11, No4. – С. 35–42. DOI : 10.31110/2616-650X-vol11i4-005
  13. Калаур С. Психолого-педагогічні засади стимулювання педагогів до професійного розвитку в системі післядипломної освіти на засадах акмеологічного підходу / С. Калаур // Social Work and Education, 2023. – Vol. 10. – No. 2. – P. 211-223. DOI : 10.25128/2520-6230.23.2.5
  14. Калаур С. М. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології у професійній підготовці молодших інспекторів прикордонної служби / С. М. Калаур, М. В. Наголюк // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 9–10 листопада, 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 75-76
  15. Сорока О. Теоретичні та практичні аспекти формування професійного іміджу в процесі розвитку професійно-мовленнєвої компетентності студентів коледжів / О. Сорока, С. Калаур // Social Work and Education. 2023. – Vol. 10. – No. 3. – P. 382-392. DOI: 10.25128/2520-6230.23.3.11
  16. Калаур С. М. Удосконалення змісту професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери в умовах війни / С. М. Калаур // Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти : матеріали VIІ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 20-21 квітня 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 227-230
  17. Калаур С. Шопліфтинг та його профілактика / С. Калаур, О. Міщук // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (25-26 травня 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 86-88
  18. Career Planning of Scientific-Pedagogical Personnel in Higher Education Institutions / V. Litynska, L. Kondratska, L. Romanovska [et al.] // European Journal of Sustainable Development. Rome : Published by ECSDEV, 2023. – Vol. 12. – No. 4. – P. 437-454. DOI : 10.14207/ejsd.2023.v12n4p437 ; https://www.webofscience.com/
  19. Facilitation Techniques in Teaching ESP Online: Postpandemic Solutions for Law-Enforcement Officers Training / A. Balendr [ et al.] // World Journal of English Language, 2023. – Vol. 13, N. 5. – P. 60-66. – DOI: https://doi.org/10.5430/wjel.v13n5p60 – URL.: https://www.scopus.com
  20. Волошенко М. О. The theory and practice of preparing future specialists in socionomic specialties for the formation of conscious parenthood in youth / М. О. Волошенко, С. М. Калаур // Соціальна робота і соціальна освіта в умовах сьогодення: проблеми та перспективи розвитку : колективна монографія. – Тернопіль : Осадца Ю. В., 2023. – С. 158-192
  21. Kalaur S. Theoretical and methodological principles of the formation of professional culture and professional image among educators by means of the acmeological approach in war conditions / S. Kalaur, O. Soroka // Social Work and Education, 2023. – Vol. 10, No. 1. – P. 99-110. https://doi.org/10.25128/2520-6230.23.1.9

2022 рік

  1. Калаур С. М. Акмеологія як ефективний інструмент розвитку самоосвітньої діяльності педагогів у системі післядипломної освіти / С. М. Калаур // Адаптивні процеси в освіті : збірник матеріалів (тез доповідей) 1-го Міжнародного наукового форуму (7-8 лютого 2022 року). – Київ ; Харків, 2022. – Вип. 1 (4). – С. 217–219.
  2. Калаур С. М. Інтеграція акмеологічного та адаптивного підходів в управлінні медичним коледжем / С. М. Калаур, І. О. Туровська // Адаптивні процеси в освіті : збірник матеріалів (тез доповідей) 3-ої Міжнародної наукової літньої онлайн-школи (05.07-06.07.2022). – Київ ; Харків : ГО «ШАУСПС», 2022. – Вип. 2(5). – С. 51-52.
  3. Парфанович І. Діагностика агресивної поведінки підлітків у контексті профілактично-корекційного соціально-педагогічного впливу / І. Парфанович, С. Калаур, І. Турчин-Кукаріна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2022. – № 6 (120). – С. 26-39. – DOI 10.24139/2312-5993/2022.06/026-039
  4. Методичні рекомендації до написання та захисту магістерських робіт : для магістрантів спеціальності 231 «Соціальна робота» / Н. С. Олексюк, С. М. Калаур. – 2-ге вид. – Тернопіль : Вектор, 2022. – 49 с.
  5. Калаур С. М. Методологічні засади інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі / С. М. Калаур, Г. А. Діда // Науковий журнал Хортицької національної академії. Серія: Педагогіка. Соціальна робота : наук. журнал. Запоріжжя : Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія Запорізької обласної ради, 2022. – Вип. 2(7). – С. DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-7-2
  6. Калаур С. Організація соціально-педагогічної діяльності з дітьми позбавленими батьківського піклування / С. Калаур // Професійна підготовка фахівців соціальної сфери: надбання, проблеми, перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції конференції (м. Хмельницький, 27-28 жовтня 2022 року). – Хмельницький : ХНУ, 2022. – С. 98–103.
  7. Окаєвич А. В. Особливості формування професійних якостей майбутніх офіцерів у вищих військових навчальних закладах / А. В. Окаєвич, С. М. Калаур // Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (29-30 вересня 2022 року, м.Тернопіль). – Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2022. – C. 180-183.
  8. Калаур С. Потенціал акмеологісного та адаптивного підходів для підвищення якості освітніх послуг в післядипломній освіті / С. Калаур // Інновації в освіті: реалії та перспективи розвитку : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (Тернопіль, 28 жовтня 2022 р.). – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 207–211
  9. Калаур С. Потенціал післядипломної освіти у формуванні інклюзивної компетентності педагогічних працівників: методичні та практичні аспекти / С. Калаур, Н. Гонтарук // Інновації в освіті: перспективи розвитку : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Тернопіль, 20 травня 2022 р.). – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 196–201.
  10. Калаур С. М. Потенціал цифрових технологій у формуванні адекватної самооцінки / С. М. Калаур, С. С. Гогола // Підвищення якості національної освіти у контексті викликів сьогодення : матеріали Регіон. наук.-практ. конф. (26 травня 2022 р., м. Харків). – Харків : ФОП Петров В. В., 2022. – С. 124–126
  11. Калаур С. М. Потреба організації кваліфікованої соціальної підтримки з соціально занедбаними підлітками / С. М. Калаур // Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади: матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (09 червня 2022 року, м. Суми). – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022. – С. 15–19.
  12. Діда Г. А. Проблеми підготовки студентів медичного коледжу до використання інформаційних технологій у майбутній професійній діяльності / Г. А. Діда, С. М. Калаур // Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (29-30 вересня 2022 року, м. Тернопіль). – Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2022. – C.96–98.
  13. Калаур С. Професійна компетентність офіцера поліції: методичні та практичні аспекти формування / С. Калаур, М. Денисовський // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. Журнал. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2022. – № 7-8 (121-122). – С. 68–79.
  14. Калаур С. М. Розвиток професійної майстерності майбутнього менеджера соціокультурної діяльності: теоретичні та методичні аспекти / С. М. Калаур // Сторінки історії та сьогодення коледжу: спадщина, історія, освіта, культура, мистецтво, особистість: матеріали Першої Регіональної науково-практичної конференції. – Калуш, 2022. – С. 24–28
  15. Туровська І. О. Теоретико-методичні підходи до формування професійно-мовленнєвої компетентності в освітньому середовищі медичних коледжів / І. О. Туровська, С. М. Калаур // Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (29-30 вересня 2022 року, м. Тернопіль). – Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2022. – C. 243-246.
  16. Калаур С. Соціальна зрілість студента як педагогічна проблема / С. Калаур, Ж. Кислюк // Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Кам’янець-Подільський, 24-25 листопада 2022 р.). – Кам’янець- Подільський : Кам’янець-Подільський державний інститут, 2022. – С. 325-326
  17. Калаур С. М. Сучасні інформаційні технології у педагогічній діяльності / С. М. Калаур, Г. А. Діда // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали X Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 10-11 листопада, 2022). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – C. 103-105.
  18. Kalaur S. PROFESSIONAL TRAINING OF SPECIALISTS OF THE SOCIAL SPHERE IN THE SYSTEM OF CONTINUOUS EDUCATION / S. Kalaur, M. Voloshenko // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 листопада 2022 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – С. 9-12
  19. Kalaur S. Psychological, pedagogical and methodological invariants of educational process improvement in the medical college based on the acmeological approach / S. Kalaur, I. Turovska, I. Khmeliar // Social Work and Education. – 2022. – Vol. 9. – No. 4. – P. 516-529. DOI: 10.25128/2520-6230.22.4.7
  20. Responsible parenthood as an ethical and social aspect / M. Voloshenko [ et al. ] // ADALTA : journal of inter disciplinary research. – 2022. Vol. 12, ISSUE 2, SPECIAL ISSUE XXXI. – P. 194–199. – URL.: https://www.webofscience.com/
  21. Kalaur S.The development of inclusive competence in the system of postgraduate education: theoretical, methodological and practical aspects / S. Kalaur, H. Slozanska, N. Honcharuk // Social Work and Education. – 2022. – Vol. 9, n. 2. – P. 305-316. – DOI : 10.25128/2520-6230.22.2.10
  22. Kalaur S. The potential of the educational environment in forming the professional speech competence of students of medical colleges / S. Kalaur, I. Turovska // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022. – № 4 (118). – С. 22–31. – DOI https://doi.org/10.24139/2312-5993/2022.05/022-031
  23. Kalaur S. Working with aggressive socially neglected adolescents: methodological and practical context / S. Kalaur // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022. – № 4 (118). – С. 91–100. – DOI https://doi.org/10.24139/2312-5993/2022.04/091-100

2021 рік

  1. Калаур С. М. Аналіз уявлень студентської молоді про усвідомлене батьківство / С. М. Калаур, О. С. Волошин // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич : Гельветика, 2021. – Вип. 39. Том 1. – С. 335-339.
  2. Калаур С. Вплив складу батьківської сім’ї на сформованість у підлітків та молоді образу майбутньої сім’ї / С. Калаур, М. Волошенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. – Тернопіль : Видавничий відділ ТНПУ, 2021. – № 2. – С. 154-161
  3. Степанюк А. В. До проблеми фахового зростання вчителів природничої освітньої галузі в системі неперервної педагогічної освіти / С. М. Калаур // Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти : матеріали II Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю (Бердянськ, 25–26.11.2021). – Бердянськ : БДПУ, 2021. – C. 262–265.
  4. Калаур С. М. Інноваційні підходи у підвищенні кваліфікації фахівців в умовах післядипломної освіти / С. М. Калаур // Інновації в освіті: перспективи розвитку : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 20 травня 2021 р.). – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – C. 227–232.
  5. Калаур С. М. Реалії та перспективи формування інклюзивної компетентності педагогічних та науково-педагогічних працівників у системі післядипломної освіти / С. М. Калаур // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали І Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 8 квітня 2021 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 80–84.
  6. Олексюк Н. С. Методичні рекомендації до написання та захисту магістерських робіт для магістрантів освітньо-професійної програми «Соціальна педагогіка» : спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки галузі знань 01 Освіта / Педагогіка / Н. С. Олексюк, С. М. Калаур. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – 52 с.
  7. Сорока О. Освітня парадигма підготовки менеджерів у сфері культури: виклики сьогодення / О. Сорока, С. Калаур, Л. Ванюга // Social Work and Education. – Vol. 8, No. 4. – Ternopil, 2021. – P. 515–527
  8. Калаур C. Організація соціальної роботи з проблемними сім’ями різного типу / C. Калаур, К. Ганьбергер // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). – Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. – С. 62–66.
  9. Калаур С. Практичні аспекти діяльності соціального працівника з формування ґендерних відносин старшокласників / С. Калаур, В. Дяченко // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). – Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. – С. 66–69.
  10. Калаур С. М. Потенціал соціокультурної анімації в організації соціально-педагогічної профілактики агресивної поведінки школярів / С. Калаур, Б. Максим’як // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). – Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. – С. 309–313.
  11. Калаур С. М. Потенціал компетентнісного підходу в умовах організації навчального процесу в Центрі післядипломної освіти /   С. М.  Калаур // Інновації в освіті: перспективи розвитку : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (Тернопіль, 25 листопада 2021 р.). – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – С. 246-250
  12. Калаур С. М. Соціокультурна діяльність як вагомий чинник у профілактиці підліткової агресії / С. М. Калаур // Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (01-02 червня 2021 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С.П., 2021. – C.  216 –219.
  13. Калаур С. М. Соціально-педагогічні підходи до організації процесу соціалізації дітей шестилітнього віку / С. М. Калаур // Дитинство: сучасні реалії, виклики, перспективи : збірник наукових праць за матеріалами науково-методичного онлайн-семінару до Дня захисту дітей (Хмельницький, 31 травня 2021 р.). Хмельницький : 2021. С. 65-68.
  14. Карабін О. Й. Формування професійної компетентності педагога засобами цифрових технологій / О. Й. Карабін, С. М. Калаур // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 11-12 листопада, 2021). – Тернопіль : ТНПУ ім В. Гнатюка, 2021. – С. 17–18.
  15. Soroka O. Educational paradigm of training managers in the sphere of culture: nowadays challenges / O. Soroka, S. Kalaur, L.Vaniuha // Social Work and Education. – 2021. – Vol. 8, n. 4. – P. 515–527.

2020 рік

  1. Soroka O. Monitoring of corporate culture formation of specialists of social institutions / O. Soroka, S. Kalaur, A. Balendr // Postmodern Openings / Deschideri Postmoderne. – Romania : LUMEN Media Ltd, 2020. – Vol. 11. – P. 218-233.
  2. Калаур C. Потенціал акмеології у професійній підготовці майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності: методологічні та практичні акценти / C. Калаур, O. Сорока // Social Work and Education. – Ternopil-Aberdeen, 2020. – Vol. 7, n. 1. – P. 124-134.
  3. Pedagogical conditions for developing professional competency in convicts / S. Kalaur, V. Ollo, O. Sakno [et al.] // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. – Romania, 2020. – Vol. 12, issue 3(September). – P. 312–328.
  4. Сорока О. В. Методичні рекомендації наскрізної практики для студентів освітньої програми "Менеджмент соціокультурної діяльності" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" за скороченим терміном навчання / С. М. Калаур, О. В. Сорока, Г. В. Лещук.  – Тернопіль : Вектор, 2020. – 44 с
  5. Калаур С. М. Методичні рекомендації до написання та захисту наукових робіт студентами спеціальності 028 "Менеджмент соціокультурної діяльності" / С. М. Калаур, О. В. Сорока. – Тернопіль : Вектор, 2020. – 50 с.
  6. Калаур С. М. Психолого-педагогічні підходи до формування міжетнічної толерантності студентів у закладах вищої освіти / С. М. Калаур // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. – Кам’янець-Подільський : Видавець Панькова А. С., 2020. – Вип. ХХХІV. Серія : соціально-педагогічна. – С. 76-85.
  7. Методичні та практичні аспекти стимулювання студентів коледжу до особистісного й комунікативного розвитку у процесі проєктної діяльності: міжнародний контекст співпраці / С. Калаур, О. Сорока, І. Гелецька [et al.] // Social Work and Education. – 2020. – Vol. 7, n. 3. – P. 362–373.
  8. Калаур С. М. Особистісно-професійний розвиток педагогів у системі післядипломної освіти / С. М. Калаур // Трансформаційні процеси в підготовці сучасного медичного та фармацевтичного працівника : зб. матеріалів  Всеукраїнської науково  науково -практичної internet -конференції з міжнародною участю (м. Рівне, 26-27 березня, 2020). – Рівне : Рівенська медична академія, 2020. – С. 46-50.
  9. Сорока О. В. Розвиток конкурентоспроможності майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності та соціальних працівників у процесі навчання у ЗВО / О. В. Сорока, С. М. Калаур // Професійна мобільність як чинник соціальної адаптації і творчої самореалізації особистості в умовах суспільних трансформацій : матеріали міжвузів. наук.-практ. семінару. – Харків, 2020. – С. 78-80.
  10. Калаур С. М. Формування акмеологічної компетентності наукових, науково-педагогічних і педагогічних працівників у системі післядипломної освіти / С. М. Калаур // About the problems of science and practice, tasks and ways to solve them : the VI th International scientific and practical conference (October 26-30, 2020). – Milan ; Italy, 2020. – P. 256-260.
  11. Карабін О. Й. Цифрова компетентність педагогів в системі післядипломної освіти / О. Й. Карабін, С. М. Калаур // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали VI Міжнародної науково-практичної інтернет-коференції (м. Тернопіль,12–13 листопада, 2020). – Тернопіль, 2020. – С. 112-–115.

2019 рік

  1. Калаур С. М. Система професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до розв'язання конфліктів у професійній діяльності : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. д-ра пед. наук : 13.00.04 -теорія і методика професійної освіти / Калаур Світлана Миколаївна ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2019. – 40 с.
  2. Zvarych I. Gamification as a tool for stimulating the educational activity of students of higher educational institutions of Ukraine and the United States / I. Zvarych, S. Kalaur, N. Prymachenko [et al.] // European journal of educational research. – Hanover : Eurasian society of educational research,2019. – Vol. 8, issue 3. – S. 875–891. – URL.: https://www.scopus.com
  3. Калаур С. Використання інформаційних технологій у профорієнтаційній діяльності для абітурієнтів спеціальності менеджмент соціокультурної діяльності / М. С. Калаур, О. В. Сорока // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня, 2019). – Тернопіль, 2019. – С. 122–124.
  4. Калаур С. М. Обґрунтування необхідності формування спеціальних умінь у майбутніх фахівців соціономічних професій / С. М. Калаур // Актуальні дослідження в соціальній сфері : матеріали тринадцятої міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 17 травня 2019 р.). – Одеса : Бондаренко М. О., 2019. – С. 181–183.
  5. Калаур С. М. Психолого-педагогічна характеристика потенціалу коледжів у системі неперервної професійної підготовки / С. М. Калаур, Г. А. Діда // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності матеріали : зб. матеріалів ІІ Міжнародної наук.-практ. конф.(м. Тернопіль 11-12 квітня 2019 р.). – Тернопіль : Тайп, 2019. – Ч. 1. – С. 246–248.
  6. Soroka O. Diagnostics of leadership qualities of specialists of "man–man" type of professions in military and civil higher education institutions: psychological and pedagogical approach / O. Soroka, S. Kalaur, A. Balendr // Revista românească pentru educaţie multidimensională. – 2019. – Vol. 11, issue 4. – P. 264277.
  7. Soroka O. Підхід резилієнс у реабілітації соціально-дезадаптованих підлітків / O. Soroka, S. Kalaur // Social work and education. – Vol. 6, № 1. P. 88-97.
  8. Калаур С. М. Використання інформаційних технологій у профорієнтаційній діяльності для абітурієнтів спеціальності менеджмент соціокультурної діяльності / С. М. Калаур, О. В. Сорока // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня 2019 р.). Тернопіль, 2019. – С. 122125.
  9. Калаур С. М. Психолого-педагогічні підходи до потреби посилення соціальної реабілітації офіцерів, які були учасниками бойових дій / С. М. Калаур // Спільні дії військових формувань і правоохоронних органів держави: проблеми та перспективи : збірник доповідей Міжнародної науково-пратичної коференції (12-13 вересня 2019 р.). – Одеса, 2019. – С. 315– 316.
  10. Сорока О. Системний підхід у підготовці менеджерів соціокультурної ліяльності / О. Сорока, С. Калаур // Соціологія та соціальна робота в умовах національних та регіональних викликів : матеріали доповідей та повідомлень Міжнародної науково-практичної конференції. – Ужгород : РІК-У, 2019. – С. 9798.
  11. Сорока О. В. Конкурентоспроможність менеджерів соціокультурної діяльності / О. В. Сорока, С. М. Калаур // Вісник Луганського національного університету ім. Т. Шевченка. Серія : педагогічні науки. – Луганськ, 2019.  № 6 (329). – Ч. ІІ. – С. 100109.
  12. Калаур С. Неперервність професійної підготовки майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в системі коледж-університет як вимога часу / С. Калаур // Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (23-24 жовтня 2019 р.). – Бердянськ, 2019. – С. 68–72.
  13. Сорока О. В. Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності з використанням тренінгу / О. В. Сорока, С. М. Калаур // ΛΌГOΣ : collection of scientific papers : problems and prospects of implementation of innovative research results : with Proceedings of the International scientific and practical conference (december 13, 2019, Valletta). – Valletta ; Republic of Malta : European Scientific Platform NGO, 2019. – Vol. 3. – P. 86-90.
  14. Калаур С. М. Безперервність соціально-економічної підготовки студентів як вимога сьогодення // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – Одеса, 2019. – Вип. 19, т. 1. – С. 118-121.
  15. Калаур С. Методологічні та практичні аспекти впровадження системного підходу у професійну підготовку майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності / С. Калаур, О. Сорока // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. – № 8 (92). – С. 229–238.

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Міністерство освіти і науки України

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

We are on social networks

[ Geri ] [ Geri ]