Web of Science ResearcherID: D-3078-2018

skaskiv

Асистент кафедри інформатики та методики її викладання

 

Персональні веб–ресурси:

Офіційна сторінка

Наука України 

GoogleАкадемія

ORCID

Web of science

Scopus

Research Gate

 

Бібліографія 

(статті, монографії, навчальна література, тези конференцій та ін.)

2024 рік

  1. Грабова А. В. Інтерактивні методи навчання у формуванні цифрових компетентностей / А. В. Грабова, Г. М. Скасків // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня, 2024 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – C. 109-112
  2. Скасків Г. Філософія ігрової діяльності в контексті причинно-наслідкових зв’язків розвитку цифрового простору / Г. Скасків // Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід : збірник тез VІ Міжнародної науково-практичної конференції (17-18 травня 2024 року, м. Тернопіль. ТНПУ ім. В. Гнатюка). – Тернопіль : Осадца Ю. В., 2024. – С. 315-317
  3. Pavliuk P. V. IMPLEMENTATION OF A VIDEO MASTERING PROJECT USING VIRTUAL TECHNOLOGIES WITH THE SUPPORT OF DAAD / P. V. Pavliuk, H. M. Skaskiv // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня, 2024 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – C. 207-209
  4. Vasylenko O. EXPERIENCE OF INTERNATIONAL INTERNSHIP IN THE IMPLEMENTATION OF PROJECTS WITH ELEMENTS OF VIRTUAL AND AUGMENTED REALITY / O. Vasylenko, H. Skaskiv // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня, 2024 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – C. 10-12
  5. Skaskiv H. GAME PROJECT AS A TOOL FOR DEVELOPING CRITICAL THINKING AND DIGITAL COMPETENCES / H. Skaskiv  // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня, 2024 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – C. 142-144

2023 рік

  1. Скасків Г. М. Використання інноваційних технологій для формування цифрових компетентностей на заняттях з інформатики / Г. М. Скасків // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 6 квітня, 2023). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 85-88
  2. Головик Н. Д. Використання STEM–проєктів для формування цифрових компетентностей у дітей з ООП / Н. Д. Головик, Г. М. Скасків // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 9–10 листопада, 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. –  С. 56-59
  3. Скасків Г. М. Ігрофікація як освітня стратегія у підготовці майбутніх учителів / Г. М. Скасків // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 9–10 листопада, 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 190-192
  4. Гречух О. В. Методика оцінювання загальних результатів навчання з інформатики у 5–6 класах / О. В. Гречух, Г. М. Скасків // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 6 квітня, 2023). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 110-112
  5. Скасків Г. М. Методичні аспекти використання віртуальних мультимедійних лабораторій на інтегрованих заняттях / Г. М. Скасків, О. В. Басіста // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2023 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 238-242
  6. Генсерук Г. Р. Моделі змішаного навчання в системі вищої освіти / Г. Р. Генсерук, С. В. Мартинюк, Г. М. Скасків // Теорія і практика використання інформаційних технологій в умовах цифрової трансформації освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (29 червня 2023 року м. Київ). – Київ : УДУ ім. М. Драгоманова, 2023. – С. 160-162
  7. Скасків Г. М. Особливості використання STEM-технологій при ігрофікації курсу основ алгоритмізації та програмування / Г. М. Скасків, Х. В. Горин // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 6 квітня, 2023). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 210-213
  8. Гречух О. В. Психолого-педагогічні умови оцінювання загальних результатів навчання з інформатики в 5–6 класах / О. В. Гречух, Г. М. Скасків // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 9–10 листопада, 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 142-145
  9. Скасків Г. М. STEM-проєкти з елементами VR як засіб реабілітації учасників освітнього процесу з особливими освітніми потребами / Г. М. Скасків // Теорія і практика використання інформаційних технологій в умовах цифрової трансформації освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (29 червня 2023 року м. Київ). – Київ : УДУ ім. М. Драгоманова, 2023. – С. 150-152
  10. Skaskiv H. GAMIFICATION TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF SMART-TNPU IN THE COMPUTER SCIENCE TEACHING / H. Skaskiv // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – № 1. – С. 170-177. DOI : 10.25128/2415-3605.23.1.22
  11. Skaskiv H. M. GAMIFICATION OF THE EDUCATIONAL PROCESS AS A TREND IN HIGHER EDUCATION / H. M. Skaskiv // Science and society: modern trends in a changing world : The 1st International scientific and practical conference (December 18-20, 2023). – Vienna : MDPC Publishing, 2023. – P. 284-289

2022 рік

  1. Скасків Г. М. Впровадження гейміфікації при вивченні цифрових технологій / Г. М. Скасків // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Гельветика, 2022. – Вип. 54. – Том 2. – С. 202-204. DOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2022/54.2.40
  2. Скасків Г. М. Впровадження технологій гейміфікації при вивченні основ алгоритмізації та програмування / Скасків Г. М., Горин Х. В. // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 28 квітня, 2022). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – С. 20–23.
  3. Мазуренок О. Р. Віртуальні лабораторії у STEM-освіті / О. Р. Мазуренок, Г. М. Скасків // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали X Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 10-11 листопада, 2022). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – C. 51–54.
  4. Скасків Г. М. Елементи гейміфікації на уроках інформатики у новій українській школі / Г. М. Скасків, Х. В. Горин // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали X Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 10-11 листопада, 2022). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – C. 178-180.
  5. Скасків Г. Методика оцінювання загальних досягнень учнів з інформатики у 5-6 класах / Г. Скасків, О. Гречух // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали X Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 10-11 листопада, 2022). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – C. 221-223
  6. Скасків Г. Організація проєктно-ігрової діяльності у середовищі Minecraft на уроках інформатики у початковій школі // Освіта – енергія майбутнього. Якісна освіта як фактор перемоги : матеріали Крайового форуму освітян (23 жовтня 2022 року). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – С. 53-55

2021 рік

  1. Скасків Г. М. Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес / Г. М. Скасків // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Київ : Гельветика, 2021. – Вип. 83.
  2. Скасків Г. М. Мультимедійні віртуальні лабораторії в умовах дистанційного навчання / Г. М. Скасків // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 11-12 листопада, 2021). – Тернопіль : ТНПУ ім В. Гнатюка, 2021. – С.183–185.
  3. Скасків Г. М. Організація тренінгових занять під час дистанційного навчання / Г. М. Скасків // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 8 квітня, 2021). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 158-160.
  4. Скaсків Г. М. Стратегії впровадження 3D-проєктів в освітній процес закладів вищої освіти / Г. М. Скaсків, В. М. Голдис  // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 8 квітня, 2021). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 60–62.
  5. Скaсків Г. М. Структурні компоненти цифрової компетентності вчителя інформатики / Г. М. Скaсків, Н. І. Глад // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 11-12 листопада, 2021). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. –С. 229–231.
  6. Скасків Г. М. Цифровий інструментарій учителя інформатики / Г. М. Скасків // Інноваційна педагогіка. Гельветика, 2021. – Т. 2. – Вип. 41. – С. 147-150
  7. Скасків Г. М. Гейміфікація освітнього процесу в підготовці інженерів ігрових проєктів / Г. М. Скасків // Комп'ютерні ігри та мультимедія як інноваційний підхід до комунікацій : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів (м. Одеса, 25-26 березня 2021 р.). – Одеса : ОНАХТ, 2021. – С. 10–13.
  8.  Leshchuk S. ZASTOSOWANIE ŚRODOWISKA MINECRAFT DO TWORZENIA PROJEKTÓW ARCHITEKTONICZNYCH / S. Leshchuk, A. Skaskiv ; Scientific supervisor N. Balyk // Przetwarzanie, transmisja i bezpieczeństwo informacji : monogrpah. – Bielsko-Biała : Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2021. – S. 131-140
  9. The Didactic Aspects of Blended Learning in Higher Educational Institutions During the Pandemic / N. Balyk at al. // E-learning in the Time of COVID-19 : monograph. / Scientific Editor E. Smyrnova-Trybulska. – Katowice ; Cieszyn : STUDIO NOA for University of Silesia in Katowice, 2021. – Vol. 13. – P. 65-75

2020 рік

  1. Скасків Г. М. Ігрові технології як рушій формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики / Г. М. Скасків, Н. Б. Маланюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 30 квітня, 2020). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – С. 142-144.
  2. Скaсків Г. М. Зaсoби 2D тa 3D-візуaлізaції кoмп’ютернoгo скрaйбінгу в умовах дистанційного навчання / Г. М. Скaсків, О. Р. Мaзуренoк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 30 квітня, 2020). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – С. 70-72.
  3. Скасків Г. М. Використання Google Classroom для організації дистанційного навчання / Г. М. Скасків // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали VI Міжнародної науково-практичної інтернет-коференції (м. Тернопіль,12–13 листопада, 2020). – Тернопіль, 2020. – С. 158-159.
  4. Скасків Г. М. Технології проектування віртуальних турів та віртуальних екскурсій / Г. М. Скасків, В. М. Голдис // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали VI Міжнародної науково-практичної інтернет-коференції (м. Тернопіль,12–13 листопада, 2020). – Тернопіль, 2020. – С. 49-51.
  5. Скасків Г. М. Фактори впливу на формування професійних компетентностей майбутнього вчителя інформатики // Г. М. Скасків, Н. І. Глад // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали VI Міжнародної науково-практичної інтернет-коференції (м. Тернопіль,12–13 листопада, 2020). – Тернопіль, 2020. – С. 200-202.
  6. Study of augmented and virtual reality technology in the pedagogical university / N. Balyk, G. Shmyger, Ya. Vasylenko [et al.] // E-learning : innovative educational technologies, tools and methods for E-learning : monograph. – Katowice ; Cieszyn : University of Silesia. 2020. – Vol. 12. – P. 110–123. – URL. : https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000817998300025
  7. Скасків Г. М. Інноваційні методи навчання при підготовці майбутніх учителів інформатики / Г. М. Скасків // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – 2020. – Вип. 30. т. 2. – С. 90–93.
  8. Skaskiv A. Introduction of blended learning technology / A. Skaskiv // Modern science: problems and innovations : Abstracts of the 10th International scientific and practical conference. – Stockholm ; Sweden : SSPG Publish, 2020. – P. 269-273.
  9. Усі домашні завдання. 5 клас / Я. Ф. Гап’юк, О. М. Мартинюк, С. В. Мартинюк [та ін.] – Тернопіль : Підручники і посібники, 2020. – 944 с.
  10. Усі домашні завдання. 7 клас. Ч. 1 / Г. В. Гап’юк, О. М. Мартинюк, С. В. Мартинюк [та ін.]. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2020. – 896 с.
  11. Усі домашні завдання. 7 клас. Ч. 2 / Г. В. Гап’юк [та ін.]. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2020. – 976 с.
  12. Усі домашні завдання. 7 клас. Ч. 2 / Г. В. Гап’юк [та ін.]. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2020. – 976 с.
  13. Усі домашні завдання. 9 клас. Ч. 2 / Г. В. Гап’юк, О. М. Мартинюк, С. В. Мартинюк [та ін.]. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2020. – 912 с.

2019 рік
  1. Усі домашні завдання. 5 клас / Г. В. Гап’юк, О. М. Мартинюк, С. В. Мартинюк [та ін.] – Тернопіль : Підручники і посібники, 2019. – 816 с.
  2. Skaskiv A. Game study technology / A. Skaskiv // Perspectives of world science and education : the 4th International scientific and practical conference (Osaka, Japan, December 25-27, 2019).  – Osaka ; Japan : CPN Publishing Group, 2019. – P. 193–196.
  3. Генсерук Г. Р. Компетентнісні завдання як засіб удосконалення професійної компетентності майбутніх учителів / Г. Р. Генсерук, С. В. Мартинюк, Г. М. Скасків // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (20–21 травня 2019 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : Вектор, 2019. – С. 215–217.
  4. Design of approaches to the development of teacher’s digital competencies in the process of their lifelong learning / N. Balyk, Ya. Vasylenko, G. Shmyger [et al.] // ICT in education, research and industrial applications : proceedings of the 15th International conference (June 12-15, 2019). – Kherson, 2019. – Vol. ІІ. – P. 204–219. – URL.: https://www.scopus.com
  5. Скасків Г. М. Компоненти формування цифрових компетентностей при навчанні інформатики в умовах Нової української школи / Г. М. Скасків // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня 2019 р.). – Тернопіль, 2019. –С. 156158.
  6. Скасків Г. М. Створення ботів для віртуального тренажера з програмування в середовищі Python / Г. М. Скасків, П. В. Туранський // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня 2019 р.). – Тернопіль, 2019. – С. 28–31.
  7. Скасків Г. Методологія створення проектів у середовищі SCRATCH : навчально-методичний посібник. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2019. – С.
  8. Скасків Г. М. Ігрові технології при підготовці майбутніх учителів інформатики / Г. М. Скасків // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІV міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 7 – 8 листопада 2019 р.). – Тернопіль, 2019. – С. 182–184.
  9.  Мазуренок О. Р. Динаміка розвитку сучасної STEM-освіти в освітньому просторі України / О. Р. Мазуренок, Г. М. Скасків // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІV міжнародноїнауково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 7 – 8 листопада 2019 р.). – Тернопіль, 2019. – С. 4143.
  10. STEM-approach to the transformation of pedagogical education / N. Balyk, G. Shmyger, Ya. Vasylenko [et al.] // E-learning: E-learning and STEM Education : monograph. –Katowice ; Cieszyn, 2019. –Vol. 11. –P. 109-123. – URL.: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000570679500008

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Міністерство освіти і науки України

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

We are on social networks