4 лютого працівники бібліотеки·взяли участь у круглому столі за темою " Управління розвитком особистості учня засобами педагогічного проектування", який проводився в Тернопільській Українській гімназії ім. І. Франка, за ініціативою НАПН України та Інституту обдарованої дитини НАПН України
Моніторинг якості освіти
|
||||
Агеева, И. А. Успешный учитель: тренинговые и коррекционные программы[Текст] / И. А. Агеева. – СПб. : Речь, 2006. – 208 с. – (Психологический тренинг).
Біла книга національної освіти України [Текст] / Т. Ф. Алєксєєнко, В. М. Аніщенко, Г. О. Балл [та ін.] ; за заг. ред. В. Г. Кременя. – К. : Інформ. системи, 2010. – 342 с.
Генсон, М. Е. Керування освітою та організаційна поведінка [Текст] / М. Е. Генсон ; пер. з англ. Х. Проців. – Львів : Літопис, 2002. – 384с. – (Освіта).
Дзвінчук, Д. І. Державне управління освітою в Україні: тенденції і законодавство [Текст] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / Д. І. Дзвінчук. – К. : ЗАТ "Нічлава", 2003. – 240 с.
Законодавство, організація та проведення ліцензування і акредитації [Текст] / упоряд. О.В.Ситяшенко. – К. : Задруга, 2004. – 151с. – (Енциклопедія керівника навчального закладу).
Збірник нормативних документів з освіти та виховання [Текст] / редкол.: В.О. Вихрущ, Я.П.Кодлюк, С.М.Корнієнко, В.В.Матіяш, З.М.Онишків; упоряд. З.М.Онишків. – Тернопіль : ТНПУ, 2006. – 172 с. – 6.00.
Керування освітою і шкільне врядування [Текст] / Т.Серджіованні, М.Барлінгейм, Ф.Кумз, П.Тарсон; пер. з англ. О.Щур. – Львів : Літопис, 2002. – 440с. – (Освіта).
Ковальський, Т. Д. Проблемні ситуації в керуванні освітою [Текст] / Т. Д. Ковальський ; пер. з англ. А.Кам'янець. – Львів : Літопис, 2003. – 252с. – (Освіта).
Левченко, Т. І. Розвиток освіти та особистості в різних педагогічних системах [Текст] : монографія / Т. І. Левченко ; ред. В. М. Калюжна. Вінниця : Нова книга, 2002. – 512 с. –
Матеріали виїзного спільного засідання Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти та Консультативної ради з питань інформатизації при Верховній Раді України [Текст] : Про хід виконання Державної програми "Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці" на 2006-2010 роки" / гол.ред. К.С.Самойлик. – К. : СофтПрес, 2007. – 208 с.
Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи [Текст] : Підруч. / за ред. О.І. Локшиної. – К. : К.І.С., 2004. – 128 с.
Ніколаєнко, С. М. Освіта і наука: Законодавчі та методологічні основи [Текст] : навч. посібник / С. М. Ніколаєнко. – К. : Політехніка, 2004. – 280с.
Ніколаєнко, С. М. Стратегія розвитку освіти України [Текст] : Початок ХХІ століття / С. М. Ніколаєнко. – К. : Знання, 2006. – 253 с.
Прокопенко, А. І. Наукові основи управління в системі освіти [Текст] : монографія / А. І. Прокопенко. – Х. : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2005. – 304 с.
Хриков, Є. М. Управління навчальним закладом [Текст] : навч. посіб. / Є. М. Хриков. – К. : Знання, 2006. – 365 с.
Таємниці дитячої психіки
Дилео, Дж. Детский рисунок: диагностика и интепретация [Текст] / Дж. Дилео. – М. : Апрель Пресс, Эксмо, 2002. – 272 с. – (Психологический практикум: тесты).
Кайл, Р. Детская психология: Тайны психики ребенка [Текст] / Р. Кайл. – 3-междунар. изд. – СПб, М : ПРАЙМ-Еврознак, Олма-прес, 2002. – 416 с. – (Психологическая энциклопедия).
Мюнстерберг, Г. Психология и учитель [Текст] = Psychology and the Teacher / Г. Мюнстерберг ; Г.Мюнстерберг ; пер. с англ. А.А.Громбаха. – 4-е изд. – М. : Изд-во ЛКИ, 2007. – 280 с. – (Из наследия мировой психологии).
Полуянов, Ю. А. Диагностика общего и художественного развития детей по их рисункам [Текст] : пособие для школьных психологов / Ю. А. Полуянов. – М.-Рига : ЭКСПЕРИМЕНТ, 2000. – 160 с.
Торшилова, Е. М. Развитие эстетических способностей детей 3-7 лет [Текст] : теория и диагностика / Е. М. Торшилова, Т. В. Морозова. – 2-е изд., перераб. и доп. – Екатеринбург : Деловая книга, 2001. – 141 с. – (Руководство практ. психолога).
Фурман, А. В. Психодіагностика особистісної адаптованості [Текст] : наукове видання / А. В. Фурман. – Тернопіль : Екон. думка, 2000. – 197с.
Психологія дитячої творчості
Клепіков, О. І. Основи творчості особи [Текст] : навч. посіб. для студ. вузів / О. І. Клепіков, І. Т. Кучерявий. – К. : Вища школа, 1996. – 295 с.
Ковальова, В. І. Творча майстерня. Становлення та розвиток творчої особистості молодшого школяра [Текст] / В.І. Ковальова, – Х. : Основа, 2010. – 191 c. – (Б-ка журн. «Початкове навчання та виховання»; вип. 6 (78)).
Моляко, В. О. Психологічна готовність до творчої праці [Текст] / В. О. Моляко. – К. : Знання, 1989. – 48 с. – (Педагогічна. Сім`я-школа- вуз ; №7).
Психологічна підтримка творчості учня [Текст] / упоряд.: О.Главник, В.Зоц. – К. : Ред. загальнопед. газ., 2003. – 128с. – (Б-ка "Шкільного світу").
Развитие творческой активности школьников [Текст] / под ред. А. М. Матюшкина. – М. : Педагогика, 1991. – 160 с.
Роменець, В. А. Психологія творчості [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. А. Роменець. – 2-е вид., допов. – К. : Либідь, 2001. – 288с.
Уварина, Н. В. Самоактуализация личности учащихся в процессе творческой деятельности [Текст] : Теорет.-методол. аспекты: монография / Н. В. Уварина. – М. : МГОУ, 2006. – 247 с.
Чуприкова, Н. И. Умственное развитие и обучение [Текст] : К обоснованию системно-структурного подхода : учеб.-метод. пособие / Н. И. Чуприкова. – М. ; Воронеж : МПСИ : МОДЭК, 2003. – 320 с.
Увага! Обдаровані діти.
|
||||||
|
Дербеньова, А. Г. Педагогічна діагностика у класному керівництві. Мета та завдання педагогічної діагностики. Опитувальники, тести, ключі. Поради щодо проведення виховних заходів [Текст] / А. Г. Дербеньова. – Х. : Основа, 2007. – 176 с. – (Школа класного керівника).
Тадеєв, П.О. Обдарованість і творчість особистості: Американський підхід [Текст] / П.О.Тадеєв. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2008. – 240 с.
Туріщева, Л.В.Особливості роботи з обдарованими дітьми. Психологічна служба школи [Текст] / Л.В.Туріщева – Х. : Основа, 2008. – 122 с. – (Психологічна служба школи).
Туріщева, Л.В. Вивчення особистості школяра і педагога [Текст] /Л.В.Туріщева, О.В. Гончаренко – Х. : Основа, 2007. – 144 с. – (Психологічна служба школи).
Туріщева, Л. В. Увага! Особливі діти! [Текст] / Л. В. Туріщева . – Х.: Основа, 2010. – 128 с. – (Тренінги у педагогічній практиці)
Пашнєв, Б. К. Психодіагностика обдарованості [Текст] : посібник / Б. К. Пашнєв. – Х. : Основа, 2007. – 128 с. – (Психологічна служба школи)
Туріщева, Л. В. Настільна книга шкільного психолога [Текст] : навчально-методичний посібник для вчителя./ Л.В. Туріщева – X.: Основа, 2010. – 256 с. – (Настільна книга)
Ковальова, В. І. Творча майстерня. Становлення та розвиток творчої особистості молодшого школяра [Текст] / В.І. Ковальова, – Х. : Основа, 2010. – 191 c. – (Б-ка журн. «Початкове навчання та виховання»; вип. 6 (78)).
Володарська, М. О. Робота з обдарованими дітьми [Текст] / М. О. Володарська, А. І. Настенко, О. М. Пілаєва, С. М. Полуніна, В. М. Сисоєва.– Х. : Вид. група «Основа», 2010.– 190, [2] c. – (Б-ка журн. «Початкове навчання та виховання»; вип. 1 (73))
Розвиток інтелектуальних здібностей молодших школярів [Текст] / упоряд. О.Л. Яворська – Х. : Основа, 2009. – 176 c. – (Б-ка журн. «Початкове навчання та виховання», Вип. 8 (68))
Одаренные дети [Текст]: пер. с англ. / общ. ред. Г.В. Бурменской, В.М. Слуцкого. – М. : Прогресс, 1991. – 376 с.
Марінушкіна, О. Є. Родина та обдарована дитина [Текст] / О. Є. Марінушкіна, Г. В. Шубіна. – X.: Основа, 2008. – 191 с: іл. – (Для турботливих батьків).
Ильин, Е.П. Психология творчества, креативности, одаренности [Текст] / Е.П. Ильин, – СПб.: Питер, 2011. – 448 с: ил. – (Мастера психологии).
Пашнєв, Б.К. Експрес-діагностична методика вивчення рівня інтелектуального розвитку учнів 1-го класу [Текст] / Б.К. Пашнєв – Х. : Основа, 2007. – 48 с. – (Психологічна служба школи).
Одаренный ребенок [Текст]. – Под. ред. О.М. Дьяченко. – М. : Междун. образоват. психолог. коледж, 1997. – 140 с. – ("Дошкольное образование").
Здібності. Обдарованість. Таланти [Текст] : система роботи з обдарованими дітьми / упоряд. М. Голубенко. – К. : Шк. світ, 2009. – 128 с. – (Б-ка "Шкільного світу").
Аніскіна, Н. О. Педагогічна підтримка обдарованості [Текст] / Н. О. Аніскіна. – К. : Шк.світ, 2005. – 128 с. – (Б-ка "Шкільного світу")
Лейтес, Н. С. Возрастная одаренность школьников [Текст] : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Н. С. Лейтес. – М. : Академия, 2000. – 320 с. – (Высшее образование)
Шумакова, Н. Б. Обучение и развитие одаренных детей [Текст] / Н. Б. Шумакова. – М.; Воронеж : МПСИ: МОДЭК, 2004. – 336 с. – (Б-ка психолога)
Щебланова, Е. И. Психологическая диагностика одаренности школьников [Текст] : Проблемы, методы, результаты исследований и практики / Е. И. Щебланова ; Гл. ред. Д.И.Фельдштейн. – М.; Воронеж : НПО "Модэк", 2004. – 368 с. – (Б-ка психолога)