1. Гуменникова, Т. Підготовка вчителя до особистісно орієнтованого виховання молодшого школяра / Т. Гуменникова // Початкова школа. – 2009. – № 4. – С. 47-49.
2. Дічек, Н. П. До історії соціального виховання: школа радості Н. Шульмана І.С. Рівеса (початок 20-х років ХХ ст.) / Н. П. Дічек // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2008. – № 4. – С. 93-109.
3. Ігнатенко, Н. Компетентнісно орієнтований підхід у системі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Н. Ігнатенко // Рідна школа. – 2008. – № 10. – С. 46-48.
4. Колбіна, Л. А. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування соціально-ціннисних орієнтацій у молодших школярів : автореф. дис. ...канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Л. А. Колбіна ; Людмила Анатоліївна Колбіна ; ПДПУ ім. К.Д.Ушинського. – Одеса, 2008. – 21 с.
5. Максимовська, Н. Актуалізація соціального виховання у навчально-виховному процесі ВНЗ / Н. Максимовська // Вища освіта України. – 2008. – № 3. – С. 93-100.
6. Мацько, Д. Соціальний контекст формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів / Д. Мацько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2007. – № 2. – С. 80-87.
7. Митник, О. Розвиток професійної компетентності сучасного вчителя: реалії і перспективи / О. Митник // Початкова школа. – 2009. – № 11. – С. 35-37.
8. Підготовка студентів до виховної роботи в школі / за ред. М. М. Фіцули. – К. : Вища шк., 1979. – 71 с.
9. Радул, В. Соціальний характер виховання / В. Радул // Шлях освіти. – 2004. – №3. – С. 6-9.
10. Романенко, І. В. Соціалізація учнів початкових класів через використання інтерактивних технологій / І. В. Романенко // Початкове навчання та виховання. – 2007. – № 11. – С. 2-8.
11. Савченко, О. Я. Виховний потенціал початкової освіти: посіб. для вчителів і методистів почат. навчання / О. Я. Савченко. – 2-е вид., допов., перероб. – К. : СПД Богданова А. М., 2009. – 226 с.
Довідку виконано 13.04.10 р.
Балик М.О.