1. Годкевич, Л. Педагогічна діагностика / Л. Годкевич // Завуч. Шкільний світ. – 2006. – № 4. – С. 4–8.
2. Гушулей, Й. Педагогічна діагностика загальнотехнічної підготовки школярів / Й. Гушулей // Наукові записки ТДПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2002. – № 3. – С. 54–58.
3. Ефимов, В. Г. Педагогическая диагностика воспитанности как неотъемлемая часть образовательного процесса в вузе / В. Г. Ефимов // Наука и школа. – 2007. – № 5. – С. 68–69.
4. Ингенкамп, К. Педагогическая диагностика / К. Ингенкамп ; [пер. с нем. Н. М. Рассказова]. – М. : Педагогика, 1991. – 240 с. – (Зарубежная школа и педагогика).
5. Кириленко, В. Використання методик для діагностики мотивації учіння молодших школярів : (досвід використання діагностичних методів дослідження) / В. Кириленко // Початкова школа. – 2007. – № 11. – С. 40–44.
6. Колгатін, О. Вплив угадування на надійність тестових результатів у комп'ютерних системах педагогічної діагностики / О. Колгатін // Математика в школі. – 2008. – № 2. – С. 36–41.
7. Кравченко, Т. Соціалізація дітей старшого шкільного віку : результати педагогічної діагностики / Т. Кравченко // Рідна школа. – 2008. – № 12. – С. 19–22.
8. Краснова, Н. Роль діагностики у професійній діяльності соціального педагога / Н. Краснова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер. Педагогіка. Соціальна робота. / редкол.: І. В. Козубовська, О. П. Бартош, В. В. Туряниця та ін. – Ужгород, 2008. – Вип. 15. – С. 93–96.
9. Кузькина, Е. Педагогическая диагностика в начальной школе / Е. Кузькина // Учитель. – 2007. – № 2. – С. 50–53.
10. Кулькіна, Є. П. До питання про педагогічне діагностування професійної компетентності / Є. П. Кулькіна // Таврійський вісник освіти. – 2007. – № 2. – С. 42–45.
11. Куроп'ятник, І. Організація та впровадження неперервної педагогічної діагностики на 2010-2015 рр. : цільова комплексна програма / Ірина Куроп'ятник // Завуч. Шкільний світ. – 2011. – № 11. – С. 5–12.
12. Мартиненко, С. Зміст, форми і методи педагогічної діагностики вчителя початкових класів / Світлана Мартиненко // Початкова школа. – 2008. – № 3. – С. 50–52.
13. Медведенко, Н. В. Педагогическая диагностика, ее функции и уровни в управлении качеством образования / Н. В. Медведенко, С. Ю. Рубцова // Профильная школа. – 2008. – № 3. – С. 3–8.
14. Рубцов, В. В. Роль и задачи психолого-педагогической диагностики в определении качества образования / В. В. Рубцов, А. А. Марголис // Психологическая наука и образование. – 2007. – № 4. – С. 5–6.
Додаткову інформацію Ви можете знайти в електронному каталозі http://library.tnpu.edu.ua та ДБА (гол. корпус каб. № 40) наукової бібліотеки ТНПУ
довідка виконана 9.06.2011 р.
Загородна С. Ю.