1. Анцибор, А. Реальний рейтинг учителя в сільській громаді / А. Анцибор // Сільська школа України. – 2007. – № 7. – С. 9–11.
2. Дзега, В. Моніторинг готовності сільського вчителя до творчої педагогічної діяльності / В. Дзега // Сільська школа України. – 2007. – № 7. – С. 44–46.
3. Дзега, В. Удосконалення професійної компетентності / В. Дзега // Сільська школа України. – 2007. – № 7. – С. 14–16.
4. Жильцов, П. А. Учитель сельской школы : учеб. пособие для студ. пед. ин-тов / П. А. Жильцов, В. М. Величкина. – М. : Просвещение, 1985. – 160 с.
5. Иващенко, Ю. В. Учитель на завтра: опыт, проблемы, поиски решений / Ю. В. Иващенко ; под ред. А. И. Комаровой. – Тернополь : ТГПИ, 1991. – 217 с.
6. Мелешко, В. Індивідуалізація та диференціація навчання у сільській малочисельній школі / В. Мелешко // Початкова школа. – 2009. – № 3. – С. 52–55.
7. Мелешко, В. Компетентний учитель як умова розвитку педагогічної системи сільської школи / В. Мелешко // Початкова школа. – 2010. – № 1. – С. 1–4.
8. Сахно, Н. Адаптація молодих учителів до педагогічної діяльності : заняття школи молодих учителів району / Н. Сахно // Сільська школа України. – 2006. – № 22/24. – С. 35–38.
9. Червінська, І. Проблема підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах гірського середовища / І. Червінська // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, Я. Кодлюк, В. Кравець [та ін.]. – Тернопіль, 2009. – № 5. – С. 122–127.
10. Черненко, Л. Проблеми малокомплектної школи – в центрі уваги науковців / Л. Черненко // Рідна школа. – 2005. – № 1. – С. 44–45.
Додаткову інформацію Ви можете знайти в електронному каталозі http://library.tnpu.edu.ua та ДБА (гол. корпус каб. № 40) наукової бібліотеки ТНПУ
довідка виконана 11.07.2011 р.
Загородна С. Ю.