1. Баннікова, Р.· Сучасні підходи до проблеми комплексної реабілітації слабозорих дітей шкільного віку / Р. Баннікова, Р. Бутов // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2012. – № 1. – С. 47–51. – Бібліогр. в кінці ст.
2. Вавіна, Л.· Врахування порушення зору зору у дітей під час навчання в школі / Л. Вавіна // Початкова школа. – 2006. – № 11. – С. 58–60.
3. Головіна, Г.· Розробки уроків із соціально-побутової реабілітації для учнів зі зниженим зором / Г. Головіна // Дефектолог. Шкільний світ. – 2013. – № 4. – С. 18–21.
4. Запровадження інклюзивної освіти в ЗНЗ / упоряд. С. В. Корніцова // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 29. – С. 20-2–20-16. – Вкладка : Педагогічна академія пані Софії. – Бібліогр. в кінці ст.
5. Зінченко, Л. О.· Комплексний підхід у корекційній роботі з розвитку мовлення дітей із вадами зору / Л. О. Зінченко // Логопед. – 2011. – № 2. – С. 30–39.
6. Кабак, В.· Особливості навчання інженерів-педагогів з вадами зору роботі в мережі Інтернету / В. Кабак, М. Лепкий // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль : ТНПУ, 2009. – № 3 : Спецвипуск. – С. 248–251.
7. Кияниця, Н. В.· Особливості соціально-психологічної адаптації школярів із порушеннями зору / Н. В. Кияниця // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. – 2012. – № 4. – С. 39–42. – Бібліогр. в кінці ст.
8. Психолого-педагогическая характеристика детей с нарушением зрения / Л. В. Мардахаев, Д. И. Чемоданова, Л. В. Кузнецова, Е. Орлова // Специальная педагогика : учебник для бакалавров, обуч. по гуманит. направлениям и спец. / Л. В. Мардахаев, Д. И. Чемоданова, Л. В. Кузнецова, Е. А. Орлова ; под ред. Л. В. Мардахаева, Е. А. Орловой. – М. : Юрайт, 2012. – С. 121–134. – (Бакалавр. Базовый курс).
9. Яблан, Б.· Особенности понимания проблемных ситуаций детьми с нарушениями зрения / Б. Яблан, Н. Ханак, Н. Глумбик // Вопросы психологии. – 2011. – № 2. – С. 36–44. – Библиогр. в конце ст.
відповідь підготувала 7.06.2013 р.
Загородна С. Ю.