1. Вахрушев, А. А.· Общеучебные умения младших школьников: плюсы и минусы / А. А. Вахрушев, Д. Д. Данилов, Л. В. Болотник // Народное образование. – 2010. – № 5. – С. 177–184.
2. Гусак, О.· Теоретичні основи процесу формування у молодших школярів уміння застосовувати знання у нових навчальних ситуаціях / О. Гусак // Магістр. – Тернопіль : ТНПУ, 2008. – Вип. 4. – С. 95–98.
3. Дараган, Т.· Роль учителя у формуванні позитивного ставлення учнів до навчання: з досвіду роботи / Т. Дараган // Початкова школа. – 2010. – № 4. – С. 69–70.
4. Іванчук, М.· Особливості міжособистісної взаємодії в організації навчальної діяльності молодших школярів / М. Іванчук // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць / редкол.: І. С. Руснак, М. Г. Іванчук, Л. О. Хомич [та ін.]. – Чернівці : ЧНУ, 2010. – Вип. 516 : Педагогіка та психологія. – С. 27–36.
5. Кодлюк, Я.· Суб'єктивність молодшого школяра в навчальній діяльності / Я. Кодлюк // Початкова школа. – 2013. – № 1. – С. 6–9. – Бібліогр. в кінці ст.
6. Плигин, А. А.· Учить младших школьников учиться / А. А. Плигин // Начальная школа. – 2007. – № 11. – С. 33–36.
7. Савченко, О.· Вивчення особистості молодшого школяра як передумова успішної організації його навчальної діяльності / О. Савченко // Початкова школа. – 2012. – № 3. – С. 1–6.
8. Хмелева, О. Г.· Опыт развития ценностного отношения к учебной деятельности школьников / О. Г. Хмелева, М. Г. Кудрявцева // Начальная школа. – 2007. – № 6. – С. 32–36.
Виконала Тененьська С. Б
18.11.2013 р.