1. Ахаладзе Д. Елементи ейдетики в музично-руховій діяльності / Данієла Ахаладзе // Музичний керівник. – 2018. – № 6. – С. 20–26.
2. Барабаш О. Ритм, музика і рух плекають тіло й дух : музично-ритмічне виховання за системою Е. Жака Далькроза / Ольга Барабаш // Дошкільне виховання. – 2018. – № 10. – С. 29–31.
3. Гайда, малі гуцулята, коломийку танцювати! : домінантне заняття для дітей старшої групи : хореографічна постановка для дітей старшої групи] // Палітра педагога. – 2018. – № 5. – С. 22–23.
4. Курапіна Я. Чарівний світ початкової хореографії : відкрите заняття : молодша група : діти 5–6-ти років / Яна Курапіна // Позашкілля. – 2017. – № 7. – С. 15–21.
5. Флеш-поради, як зробити довершеними рухи дітей : пам'ятка // Музичний керівник. – 2017. – № 11. – C. 44.
6. Черноус Т. Орф-метод як терапія / Тетяна Черноус // Музичний керівник. – 2017. – № 11. – С. 25–33.
7. Шевчук А. Вишукана полька : [танцювальний бал : свято для дітей старшої групи] / Антоніна Шевчук // Музичний керівник. – 2018. – № 3. – С. 29–30.
8. Шевчук А. Віденський вальс : [танцювальний бал: свято для дітей старшої групи] / Антоніна Шевчук // Музичний керівник. – 2018. – № 3. – С. 31–32.
9. Шевчук А. Урочистий полонез : [танцювальний бал: свято для дітей старшої групи] / Антоніна Шевчук // Музичний керівник. – 2018. – № 3. – С. 26–28.
10. Шульга Є. Модель вивчення музики та хореографії до традиційного танцю "Метелиця" / Євгенія Шульга // Музичний керівник. – 2018. – № 12. – С. 17–22.
Довідку підготувала
С. Б. Тененьська