1. Бібік Н. Компетентність і компетенції у результатах початкової освіти / Н. Бібік // Початкова школа. – 2010. – № 9. – С. 1–4.
2. Богайчук Р. В. Інноваційні технології навчання як основа нової української початкової школи / Р. В. Богайчук // Нова українська школа: теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : матеріали міжнародної наукової конференції, (17–18 травня 2018 р., Тернопіль) / ТНПУ ім. В. Гнатюка, Ін-т пед. НАПН України, Тернопільський обл. комун. ін-т післядипломної пед. освіти, Волинський ін-т післядиплом. пед. освіти, Ун-т Кардинала Стефана Вишинського, Люблінський катол. ун-т Іоанна Павла ІІ ; ред. А. В. Степан. – Тернопіль : Вектор, 2018. – С. 64–66. – Бібліогр. в кінці ст.
3. Болгар О. Інноваційні процеси в початковій школі. Інноваційні технології: пошуки, перспективи / О. Болгар // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2006. – № 3. – С. 91–95.
4. Вашуленко М. Компетентнісний підхід до перевірки мовних і мовленнєвих знань молодших школярів / М. Вашуленко // Початкова школа. – 2009. – № 1. – С. 16–20.
5. Вашуленко М. Компетентнісний підхід до перевірки мовних і мовленнєвих знань молодших школярів / М. Вашуленко // Початкова школа. – 2009. – № 2. – С. 8–11. – Закінч.. Поч.: № 1.
6. Глузман Н. А. Компетентнісний підхід у початковій освіті / Н. А. Глузман // Гуманітарні науки. – 2010. – № 2. – С. 93–101.
7. Глузман Н. Л. Урок математики на засадах компетентнісного підходу як результат педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів / Н. Л. Глузман // Педагогічний альманах. – 2013. – Вип. 17. – С. 95–102. – Бібліогр. в кінці ст.
8. Коваль Н. Навчання «Основ здоров'я» молодших школярів на засадах компетентнісного підходу / Н. Коваль // Початкова школа. – 2012. – № 9. – С. 1–6. – Бібліогр. в кінці ст.
9. Компетентнісний підхід у формуванні навчальної діяльності молодших школярів : навчальний посібник / КДПУ ім. В. Винниченка ; авт.-уклад.: Т. Я. Довга, О. О. Нікітіна. – Кіровоград : Ексклюзив–Систем, 2014. – 104 с.
10. Кричевська Ю. Упровадження інноваційних освітніх технологій у початковій школі гімназії / Юлія Кричевська // Рідна школа. – 2012. – № 3. – С. 64–65.
11. Кузнєцова Л. П. Компетентний підхід до розуміння властивостей уваги молодшого школяра / Л. П. Кузнєцова // Початкове навчання та виховання. – 2006. – № 15. – С. 27–29.
12. Куркуріна Л. Створення інноваційного освітнього середовища в умовах НУШ через упровадження проєктних технологій / Л. Куркуліна, А. Сергієнко // Директор школи. – 2019. – № 1. – С. 77–85. – Бібліогр. в кінці ст.
13. Лукашевич І. Л. Компетентнісний підхід до організації навчально–виховного процесу учнів початкового рівня навчальних досягнень / І. Л. Лукашевич, Н. В. Ференц // Завучу. Усе для роботи. – 2016. – № 9/10. – С. 20-4–20-12 [вкладка]. – Додатки.
14. Мазур Т. І. Формування у молодших школярів уміння вчитися як ключової компетентності початкової освіти : магістерська робота / Т. І. Мазур ; ТНПУ ім. В. Гнатюка, псих.-пед. ф-т ; наук. кер. Я. П. Кодлюк. – Тернопіль, 2012.
15. Мельничук В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме–школи / В. Мельничук // Рідна школа. – 2017. – № 7/8. – С. 53–55. – Бібліогр. в кінці ст.
16. Мицька М. Створення інноваційного середовища – шлях до нової української школи / М. Мицька // Директор школи. – 2017. – № 23/24. – С. 54–72. – Бібліогр. в кінці ст.
17. Нестерович Б. І. Організація музично-виховної роботи з молодшими школярами в контексті компетентнісного підходу до педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів : методичний посібник / Б. І. Нестерович. – Вінниця : ВДПУ, 2008. – 61 с.
18. Огородник І. Шляхи реалізації у підручниках для початкової школи компетентнісного підходу / І. Огородник // Магістр. – 2014. – Вип. 20. – С. 117–119. – Бібліогр. в кінці ст.
19. Огородник І. С. Дидактичні основи реалізації компетентнісного підходу у підручниках для початкової школи : магістерська робота / І. С. Огородник ; ТНПУ ім. В. Гнатюка, ІПП, від-ня почат. освіти ; наук. кер. Я. П. Кодлюк. – Тернопіль, 2014.
20. Пономарьова К. Компетентнісний підхід у навчанні грамоти першокласників / К. Пономарьова // Початкова школа. – 2012. – № 9. – С. 35–40.
21. Пономарьова К. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови / К. Пономарьова // Початкова школа. – 2010. – № 12. – С. 49–52.
22. Реалізація наскрізних ліній у початковій школі через інтеграцію інноваційних практик в освітнє середовище / Т. І. Головченко, Л. В. Гончаренко, В. Ф. Зайченко [та ін.] // Початкове навчання та виховання. – 2019. – № 22/24. – С. 68–103. – Бібліогр. в кінці ст.
23. Савицька І. Інтерактивні методи навчання як форма організації роботи в початковій школі / І. Савицька, О. Тарасова // Початкове навчання та виховання. – 2006. – № 16. – С. 1–9.
24. Савченко О. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки нерозв'язані проблеми / О. Савченко // Рідна школа. – 2014. – № 4/5. – С. 12–16. – Бібліогр. в кінці ст.
25. Савченко О. Я. Моделювання уроку в початковій школі в контексті компетентнісного підходу / О. Я. Савченко // Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики : до 25-річчя НАПН України : збірник наукових праць / редкол.: В. Г. Кремень (голова), В. І. Луговий, О. М. Топузов [та ін.] ; НАПН України. – Київ : Сам, 2017. – С. 175–182. – Бібліогр. в кінці ст.
26. Симониченко Т. Використання інноваційних технологій у роботі з молодшими школярами / Т. Симониченко // Рідна школа. – 2013. – № 3. – С. 7–78.
27. Сисоенко В. Компетентнісний підхід до навчання математики засобами дидактичних ігор / В. Сисоенко // Математика. Шкільний світ. – 2011. – № 24. – С. 3–6.
28. Стребна О. В. Компетентнісний підхід до навчання учнів на уроках природознавства в 1 класі / О. В. Стребна // Педагогічний альманах. – 2013. – Вип. 19. – С. 72–77. – Бібліогр. в кінці ст.
29. Федорцова В. Формування компетентностей молодших школярів на основі процесуально–мотиваційних аспектів навчання і виховання / В. Федорцова // Світ виховання. – 2008. – № 6. – С. 32–33.
30. Хаблак Г. Новій українській школі бути! : компетентнісний підхід як основа якості змісту освітнього процесу / Григорій Хаблак // Директор школи. – 2018. – № 17/18. – С. 64–78. – Бібліогр. в кінці ст.
31. Хавруняк К. А. Упровадження компетентнісного підходу до навчання української мови в контексті положень нової української школи / К. А. Хавруняк // Таврійський вісник освіти. – 2018. – № 1. – С. 111–118. – Бібліогр. в кінці ст.
32. Хом'як І. Компетентнісний підхід до навчання синтаксису в умовах нової української школи / І. Хом'як, О. Самсонюк // Українська мова і література в школах України. – 2019. – № 10. – С. 3–6. – Бібліогр. наприкінці ст.
33. Чайка В. М. Реалізація компетентнісного підходу в підготовці вчителя початкової школи / В. М. Чайка // Підготовка майбутніх учителів до реалізації державного стандарту початкової загальної освіти. – 2013. – С. 7–9. – Бібліогр. в кінці ст.
34. Шевчук Т. О. Формування у молодших школярів уміння вчитися як ключової компетентності початкової ланки освіти : дипломна робота / Т. О. Шевчук ; ТНПУ ім. В. Гнатюка, псих.-пед. ф-ту. ; наук. кер. О. Я. Рад. – Тернопіль, 2012.
Довідку підготувала У. І. Безпалько
січень 2020 р., 34 джерела