1. Данілавічуте Е. А. Закономірності виникнення, сутність та місце інклюзії у єдиній системі освіти в Україні / Е. А. Данілавічуте // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. – 2013. – № 1. – С. 2–8. – Бібліогр. в кінці ст.
2. Дудушко Е. Запровадження інклюзивної освіти в загальноосвітньому навчальному закладі / Е. Дудушко, Т. Бикова // Сучасна школа України. Шкільний світ. – 2012. – № 12. – С. 63–68.
3. Жерносек І. П. Нова школа нової України / І. П. Жерносек, В. М. Хайруліна. – Тернопіль : Навчальна книга–Богдан, 2003. – 172 с.
4. Інклюзивна освіта в теорії і практиці діяльності школи / А. Колупаєва, Н. Софій, Ю. Найда, Л. Даниленко // Директор школи. Шкільний світ. – 2011. – № 7. – С. 17–22.
5. Новий освітній простір, або якою повинна бути Нова українська школа // Сучасна школа України. – 2019. – № 1. – С. 4–10. – Бібліогр. в кінці ст.
6. Нова українська школа й інклюзивна освіта / підгот. Дмитро Шулікін // Освіта України. – 2017. – 10 квіт. (№ 14). – С. 5.
7. Основи інклюзивної освіти / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко, І. О. Білозерська [та ін.] ; за заг. ред. А. А. Колупаєвої. – Київ : А.С.К., 2012. – 308 с. – (Інклюзивна освіта)
8. Упровадження інклюзивної освіти в умовах Нової української школи // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2019. – № 11. – С. 7–10
Довідку підготувала Н. В. Галіцька,
березень 2020 р., 8 джерел