1. Іванова Д. Г. Сучасні орієнтири морально-духовного виховання учнівської молоді / Д. Г. Іванова // Педагогічний альманах. – 2016. – Вип. 31. – С. 22–29. – Бібліогр. в кінці ст.
2. Іващенко Т. Г. Виховання моральних якостей на уроках української літератури / Т. Г. Іващенко // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 4/5. – С. 2–7. – Бібліогр. наприкінці ст.
3. Калита Н. Історико-педагогічний аспект морального виховання / Н. Калита, І. Мотиль // Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті : матеріали 3-ої Міжнародної науково-практичної конференції, 29–30 березня 2018 року / Полонійна академія, ДВНЗ "Ужгород. нац. ун-т, Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка, Поморська академ., КВНЗ "Херсон. академ. неперервної освіти ; редкол.: Г. Бурунова, Д. Гєрчинська, І. Зимомря [та ін.]. – Ченстохова ; Ужгород ; Дрогобич : Посвіт, 2018. – С. 235–237. – Бібліогр. наприкінці ст.
4. Моїсеєв С. О. Колектив як провідний засіб морального розвитку дітей в оздоровчих таборах України / С. О. Моїсеєв // Педагогічний альманах. – 2013. – Вип. 20. – С. 33–38. – Бібліогр. в кінц
5. Муляр Н. М. Особливості морально-етичного виховання в українській сім'ї другої половини XIX – початку XX століття / Н. М. Муляр // Педагогічні науки. – 2007. – Вип. 46. – С. 27–30.
6. Ставицький О. О. Місце і роль аргументації вимог у виховному процесі / О. О. Ставицький // Наукові записки Рівненського педінституту. – 1999. – Вип. 6. – С. 29–33. – Бібліогр. в кінці ст.
7. Тітаренко Л. М. Формування духовно-моральних цінностей – пріоритетна мета сучасної освіти / Л. М. Тітаренко // Зарубіжна література в школі. – 2018. – № 11/12. – С. 28–32.
8. Яковишин Р. Практика морального виховання учнівської молоді у діяльності позашкільних закладів Галичини ( друга пол.19 ст) / Р. Яковишин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2004. – № 5. – С.101–104.
Довідку підготувала Н. В. Галіцька
березень 2020 р., 8 джерел