1. Біда О. Сільська малокомплектна та малонаповнена школа / О. Біда, Л. Прокопенко // Гірська школа Українських Карпат. – 2006. – № 1. – С. 106–109.
2. Бондаренко Г. Форми навчання в різновікових групах малочисельного класу / Г. Бондаренко // Початкова школа. – 2006. – № 10. – С. 34–37.
3. Вавриш В. Обдарована діти сільської малокомплектної школи / В. Вавриш // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2013. – № 2. – С. 32–34.
4. Дєдова Г. Урок у класі-комплекті. Використання табло в організації самостійної роботи учнів / Г. Дєдова // Сільська школа України. – 2007. – № 1. – С. 41–45.
5. Косовська М. Індивідуальне навчання молодших школярів сільської малочисельної школи як педагогічна проблема / М. Косовська // Управління школою. – 2004. – №25/26. – С.29–31.
6. Мелешко В. Індивідуалізація та диференціація навчання у сільській малочисельній школі / В. Мелешко // Початкова школа. – 2009. – № 3. – С. 52–55.
7. Мелешко В. Модель інтегрованої діяльності малочисельних шкіл / В. Мелешко // Початкова школа. – 2005. – № 12. – С. 35–38.
8. Мелешко В. Реалізація змісту освіти в малочисельній початковій школі на засадах рівневої диференціації / В. Мелешко // Початкова школа. – 2015. – № 3. – С. 38–41. – Бібліогр. в кінці ст.
9. Мелешко В. Самостійна робота в класах з малою чисельністю учнів / В. Мелешко // Початкова школа. – 2006. – № 3. – С. 27–34.
10. Мелешко В. В. Особливості педагогічного процесу в малокомплектних початкових школах / В. В. Мелешко // Управління школою. – 2004. – №25/26. – С.35–38.
Довідку підготувала Н. В. Галіцька
березень 2020 р., 10 джерел