1. Бабієнко В. А. Інтеграційний спосіб навчання інформатики / В. А. Бабієнко // Інформатика в школі. – 2012. – № 11. – С. 2–12.
2. Бабій Н. М. Способи розв'язування задач із математики як засіб інтегрованого навчання в школі / Н. М. Бабій, А. В. Нерушак // Математика в школах України. – 2019. – № 13/15. – С. 8–12. – Бібліогр. наприкінці ст.
3. Барінова Н. О. Запровадження інтегрованого підходу до навчання в закладах дошкільної та початкової освіти / Н. О. Барінова // Нова українська школа: теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : матеріали міжнародної наукової конференції, 17–18 травня 2018 р., Тернопіль / ТНПУ ім. В. Гнатюка, Ін-т пед. НАПН України, Тернопільський обл. комун. ін-т післядипломної пед. освіти, Волинський ін-т післядиплом. пед. освіти, Ун-т Кардинала Стефана Вишинського, Люблінський катол. ун-т Іоанна Павла ІІ ; ред. А. В. Степан. – Тернопіль : Вектор, 2018. – С. 61–63. – Бібліогр. в кінці ст.
4. Буринська Н. Проблемні ситуації в навчаннї хімії на основі інтегрованого підходу / Н. Буринська, О. Мітрясова // Біологія і хімія в школі. – 2007. – № 3. – С. 51–53.
5. Веклич Л. М. Способи інтеграції змісту початкового навчання : дипломна робота / Л. М. Веклич ; ТНПУ ім. В. Гнатюка, ПВПК ; наук. кер. З. М. Онишків. – Тернопіль, 2009.
6. Вітюк В. В. Інтегрований підхід до навчання у контексті реалізації концепції нової української школи / В. В. Вітюк, К. В. Зуйко // Нова українська школа: теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : матеріали міжнародної наукової конференції, 17–18 травня 2018 р., Тернопіль / ТНПУ ім. В. Гнатюка, Ін-т пед. НАПН України, Тернопільський обл. комун. ін-т післядипломної пед. освіти, Волинський ін-т післядиплом. пед. освіти, Ун-т Кардинала Стефана Вишинського, Люблінський катол. ун-т Іоанна Павла ІІ ; ред. А. В. Степан. – Тернопіль : Вектор, 2018. – С. 72–75. – Бібліогр. в кінці ст.
7. Іванчук М. Інтегрований підхід у навчанні і вихованні молодших школярів / М. Іванчук // Початкова школа. – 2004. – № 9. – С. 1–4.
8. Логвинчук С. М. Інтегрований підхід у навчанні і вихованні молодших школярів / С. М. Логвинчук // Початкове навчання та виховання. – 2013. – № 26. – С. 2–5.
9. Мамрич С. Інноваційна діяльність навчального закладу: інтегративний підхід / С. Мамрич // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2004. – № 5. – С. 6–9.
10. Мітрясова О. П. Вивчення хімічної картини світу на основі інтегрованого підходу до навчання / О. П. Мітрясова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. – 2004. – № 3. – С. 37–44.
11. Першукова О. У пошуках "ідеального" підходу: інтеграція сучасних підходів до навчання іноземних мов у країнах Європи / О. Першукова // Іноземні мови в навчальних закладах. – 2009. – № 1. – С. 37–46.
12. Семенець С. Навчання старшокласників способу обчислення границь, що зводяться до інтеграла: задачний підхід / С. Семенець // Математика в школі. – 2007. – № 7. – С. 10–13.
13. Стецик В. П. Способи інтеграції змісту початкового навчання : дипломна робота / В. П. Стецик ; ТНПУ ім. В. Гнатюка, ІПП, псих.-пед. від-ня ; наук. кер. З. М. Онишків. – Тернопіль, 2015.
14. Тихенко Л. Інтегративний підхід до навчання дітей здорового способу життя / Л. Тихенко // Початкова школа. – 2007. – № 6. – С. 33-36. – Методика і практика.
15. Шаповал З. Інтеграція змісту шкільних навчальних предметів "Трудове навчання" та "Основи здоров'я" під час формування в учнів засад здорового способу життя / З. Шаповал // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2006. – № 3. – С. 15–16.
Довідку підготувала У. І. Безпалько,
червень 2020 р., 15 джерел