1. Бондаренко Т. Формування інноваційної особистості на уроках української мови та літератури. Креативна освіта з використанням інформаційних технологій / Т. Бондаренко // Українська мова та література. – 2014. – № 22. – С. 46–49. – Бібліогр. в кінці ст.
2. Гилюк Н. І. Використання інноваційних технологій навчання для формування ключових компетентностей на уроках української мови та літератури / Н. І. Гилюк // Завучу. Усе для роботи. – 2019. – № 13/14. – С. 22–32. – Бібліогр. в кінці ст.
3. Ковтунець О. Актуалізація яу інноваційний процес у лексико-семантичній системісучасної української літературної мови / О. Ковтунець // Українська мова. – 2016. – № 3. – С. 90–104. – Бібліогр. в кінці ст.
4. Когут О. І. Інноваційні технології навчання української мови і літератури / О. І. Когут. – Тернопіль : Астон, 2005. – 204 с.
5. Костікова О. М. Народознавство на уроках української мови та літератури з використанням інноваційних технологій / О. М. Костікова // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2009. – № 25. – С. 5–9.
6. Кохно Т. Особливості вивчення української літератури у 5-му класі шкіл з національними мовами навчання. Інноваційний аспект / Т. Кохно // Українська мова і література в школі. – 2016. – № 6. – С. 43–46.
7. Мазурик Д. В. Інноваційні процеси в лексиці сучасної української літературної мови (90-і роки ХХ ст.) : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. філол. наук : 10.02.01 – українська мова / Данута Володимирівна Мазурик ; Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. – Львів, 2002. – 21 с.
8. Перенчук Л. Використання інноваційних ідей на уроках української мови та літератури / Л. Перенчук // Українська мова і література в школі. – 2006. – № 6. – С. 32–35.
9. Скрипка О. І. Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури / О. І. Скрипка // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2017. – № 19/21. – С. 3–9.
10. Скрипник Л. Використання інноваційних методів і прийомів на уроках української мови і літератури / Л. Скрипник // Українська мова і література в школі. – 2006. – № 2. – С. 43–46.
11. Тютюма Т. Квест-технологія як педагогічна інновація для формування синтаксичних умінь у вчителів української мови та літератури / Т. Тютюма // Українська мова і література в школах України. – 2019. – № 5. – С. 17–20.
12. Щербанюк Г. Інноваційні методи та прийоми навчання на уроках української мови та літератури : [діти з особливими потребами] / Г. Щербанюк // Дефектолог. – 2016. – № 4. – С. 6–8. – Бібліогр. в кінці ст.
Довідку підготувала У. І. Безпалько,
червень 2020 р., 12 джерел