1. Вербицький, В. Центральному штабу юннатів та юннатівському рухові в Україні - 85! / В. Вербицький, Л. Манорик // Рідна школа. – 2010. – № 10. – С. 3-11.
2. Вербицький, В. Дослідницька робота з біології і сільського господарства в школах і позашкільних навчальних закладах: історія і сьогодення/ В. Вербицький, Л. Манорик, М. Пінчук // Рідна школа. – 2008. – № 7-8. – С. 3-7.
3. Вербицький, В. В. Розвиток позашкільної еколого-натуралістичної освіти в Україні (1925-2000 рр.):автореферат дисерт. ... докт. пед. наук / В. В. Вербицький. – К., 2004. – 48с.
4. Вознюк, О. Наукова сутність педагогічної системи В. Сухомлинського: екологічний аспект /О. Вознюк // Наукові записки ТДПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2002. – № 5.- С. 75-78.
5. Дяченко-Богун, М. М. Концептуальні погляди В.І. Вернадського як основа природоохоронного виховання старшокласників / М. М. Дяченко-Богун // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць ПДПУ ім. В. Г. Короленка. – Полтава, 2009. – Вип. 6. – С. 51-54.
6. Ілійчук, Л. Педагогічні засади організації позакласної природоохоронної діяльності молодших шкорлярів / Л. Ілійчук // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. – Тернопіль, 2006. – № 4. – С. 90-94.
7. Ілійчук, Л. В. Шкільний підручник Галичини міжвоєнної доби як засіб розширення знань молодших школярів про природу/ Л. В. Ілійчук // Педагогічні науки : зб. наук. праць– Херсон, 2006. – Вип. 41. – С. 44-49.
8. Ілійчук, Л. В. Організаційно-педагогічні засади природоохоронної діяльності учнів молодших класів на західноукраїнських землях (1919-1939 рр.): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.01- загальна педагогіка та історія педагогіки / Л. В. Ілійчук ; ПНУ ім. В.Стефаника. – Івано-Франківськ, 2007. – 20 с.
9. Макаренко, А. С. Педагогічна поема / А. С. Макаренко . – К. : Рад. шк., 1973. – 508 с.
10. Павленко, І. Зміст і сутність екологічної культури учнівської молоді / І. Павленко // Вісник Львівського університету. Сер. педагогічна. – 2003. – Вип.17. – С. 50-54.
11. Пантилейчук, Н. Дивитись і бачити, слухати і чути, спостерігати і відчувати, любити і берегти : використання педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського у системі екологічного виховання учнів / Н. Пантилейчук // Початкова школа. – 2009. – № 4. – С. 41-42. – Закінч. Поч. № 9/2008р.</p>
12. Совгіра С. В. Становлення екологічного краєзнавства в Україні // Педагогіка і психологія. -1998.- С. 170- 175.
Довідка виконана 8.12.2010р.
Балик М. О.