1. Вороненко, Л. Вчимося читати картину. Урок розвитку зв'язного мовлення в 4 кл. / Л. Вороненко // Початкова школа. – 2005. – № 3. – С. 25-27.
2. Гах, Л. Розвивальна спрямованість сучасних підручників для початкової школи / Л. Гах // Магістр. – Тернопіль, 2005. – Вип. 1. – С. 80-82.
3. Денчик, І. Організація роботи з ілюстративним матеріалом підручника на уроках у початкових класах / І. Денчик // Магістр. – Тернопіль, 2006. – Вип. 2. – С. 160-163.
4. Кодлюк, Я. Ілюстративний матеріал як структурний компонент шкільного підручника (дидактичний аспект) / Я. Кодлюк // Рідна школа. – 2003. – № 12. – С. 26-32.
5. Кодлюк, Я. П. Робота з підручником на уроках у початковій школі : посіб. для вчителя початкової школи / Я. П. Кодлюк, О. Я. Янченко ; за ред. О. Я. Савченко. – К. : Наш час, 2009. – 103 с.
6. Кодлюк, Я. П. Теорія і практика підручникотворення в початковій освіті : підруч. для магістрантів та студ. пед. фак. / Я. П. Кодлюк. – К. : Наш час, 2006. – 368 с. – 15.00.
7. Мех, Н. Використання ілюстрацій та репродукцій картин на уроках читання у початкових класах / Н. Мех // Студентський науковий вісник Тернопільського державного педагогічного університету ім.В.Гнатюка. – 2003. – Вип. 6. – С.322-325.
8. Шелехова, Г. Розвиток умінь учнів створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі. – 2009. – № 2. – С. 32-35.
9. Янченко, О. Дидактико-методична підготовка вчителя до роботи з ілюстративним матеріалом підручника / О. Янченко // Формування професійної культури вчителя в контексті інтеграції України в європейський освітній простір : матер. регіон. наук.-практ. семінару, 22-23 трав. 2007 р. – Тернопіль, 2007. – С. 145-148.
10. Янченко, О. Формування в молодших школярів уміння працювати з позатекстовими компонентами підручника / О. Янченко // Початкова школа. – 2005. – № 7. – С. 10-14.
Довідку виконано 20.04.10 р.
Лецкалюк І. Г., Балик М. О.