1. Богомолова, Н. Н. Социальная психология печати, радио и телевидения / Н. Н. Богомолова. – М. : Изд-во МГУ, 1991. – 127 с.
2. Бондаровська, В. М. Діти та реклама / В. М. Бондаровська // Психолог. Шкільний світ. – 2007. – № 30. – С. 5-14.
3. Бондаровська, В. М. Людина та реклама / В. М. Бондаровська // Психолог. Шкільний світ. – 2007. – № 30. – С. 22-23.
4. Бондаровська, В. М. Психічні процеси та їх роль у рекламній діяльності / В. М. Бондаровська // Психолог. Шкільний світ. – 2007. – № 30. – С. 33-55.
5. Бондаровська, В. М. Реклама в Україні / В. М. Бондаровська // Психолог. Шкільний світ. – 2007. – № 30. – С. 15-22.
6. Денисенко, Л. Реклама в нашому житті / Л. Денисенко // Науковий світ + Атестаційний вісник. – 2008. – № 8. – С. 28-30.
7. Краско, Т. И. Психология рекламы / Т. И. Краско ; под. ред. Е. В. Ромата. – Х. : Студцентр, 2002. – 216 с.
8. Психология и культура = Culture and Psychology / под ред. Д. Мацумото. – СПб. : Питер, 2003. – 718с. – (Мастера психологии).
9. Реклама: внушение и манипуляция: медиа-орииентированный подход : учеб. пособ. для ф-тов психол., социол., эконом. и журналист. / под ред. Д. Я. Райгородского. – Самара : БАХРАХ-М, 2001. – 752 с.
10. Соловйов, С. Реклама: комунікаційна потреба сучасності / С. Соловйов // Науковий світ + Атестаційний вісник. – 2004. – №11. – С.26-27.
Довідка виконана 14.12.10 р.
Лецкалюк І. Г.