1. Бохонкова Ю. Можливості корекції особистісних чинників соціально-психологічної адаптації / Ю. Бохонкова // Соціальна психологія. – 2005. – № 2 (10). – С. 45–54.
2. Ілляшенко Т. Д. Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Д. Ілляшенко // Психолог. – 2009. – № 10. – С. 14–18.
3. Інклюзивне навчання: організаційне, змістове та методичне забезпечення : навчально-методичний посібник / за заг. ред. С. П. Миронової. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет ім. Івана Огієнка, 2015. – 236 с.
4. Карпа М. І. Особливості групової психокорекційної роботи з сиблінгами неповносправних дітей / М. І. Карпа // Теоретичні і практичні аспекти дитячої та юнацької психотерапії : матеріали регіональної науково-практичної конференції. – Львів, 2005. – С. 16–18.
5. Луценко І. В. Психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / І. В. Луценко // Практичний психолог. Школа. – 2013. – № 10. – С. 4–15.
6. Обухівська А. Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі / Антоніна Обухівська, Тамара Ілляшенко, Тамара Жук. – Київ : Редакція загальнопед. газет, 2012. – 128 с.
7. Психолого-педагогічний супровід сім’ї у роботі психолого-медико-педагогічних консультацій : [Електрон. ресурс] / авт. кол.: С. І. Васильковська, Т. В. Жук, Т. Д. Ілляшенко [та ін.] ; за ред.. А. Г. Обухівської. – Київ : Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2015. – 66 с.
8. Рачова Н. Соціально-педагогічний супровід дітей з особливими потребами / Н. Рачова // Дефектолог. – 2009. – № 10. – С. 4–8.
9. Романовська Д. Д. Психологічний супровід процесу інтеграції у суспільство дітей з особливими потребами / Д. Д. Романовська // Психологічний та соціально-педагогічний супровід навчання і виховання «особливої дитини» у школі: Метод. посібник / за ред. Д. Д. Романовської, С. І. Собкової. – Чернівці : Технодрук, 2009. – С. 104–109.
Довідку підготувала С. Б. Тененьська
квітень 2020 р., 9 джерел