1. Богрова Х. Б. Психологічні особливості розвитку просодичного компонента мовлення дітей дошкільного віку засобами вокалотерапії : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Богрова Христина Борисівна ; Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. – Переяслав-Хмельницький, 2017. – 24 с.
2. Верещак Л. Б. Розвиваємо мовлення дітей дошкільного віку засобами ейдетики / Л. Б. Верещак // Логопед. – 2017. – № 9. – С. 30–32.
3. Григор'єва О. Є. Розвиток мовлення і корекція звукопорушень у старших дошкільників на музичних заняттях із використанням логоритміки та логопедичних вправ / О. Є. Григор'єва // Логопед. – 2017. – № 3. – С. 8–14.
4. Дубич М. В. Розвиток пізнавальних та творчих здібностей дошкільників із вадами мовлення та порушенням психічного розвитку засобами орігамі-мозаїки / М. В. Дубич // Логопед. – 2017. – № 11. – С. 11–20.
5. Калмикова Л. О. Формування у дітей старшого дошкільного віку мовленнєвої діяльності: діагностико-розвивальний комплекс : навчально-методичний посібник / Л. О. Калмикова. – Київ : Слово, 2016. – 384 с.
6. Калмикова Л. О. Перспективність і наступність в навчанні мови й розвитку мовлення дітей дошкільного і молодшого шкільного віку: психолінгвістичний і лінгвометодичний виміри : навчально-методичний посібник / Л. О. Калмикова. – Київ : Слово, 2017. – 447 с.
7. Карпицька Л. В. Сторітелінг – сучасна технологія розвитку монологічного мовлення у дітей із логопедичними ускладненнями старшого дошкільного віку / Л. В. Карпицька // Логопед. – 2019. – № 12. – С. 4–7. – Бібліогр. в кінці ст.
8. Матковська М. І. Гра-драматизація як засіб мовленнєвого та художньо-естетичного розвитку дошкільників із порушеннями мовлення / М. І. Матковська // Логопед. – 2016. – № 11. – С. 2–4. – Бібліогр. в кінці ст.
9. Рачкевич С. Б. Корекційна робота з розвитку фонематичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ II–III рівня / С. Б. Рачкевич // Логопед. – 2016. – № 7. – С. 2–6. – Бібліогр. в кінці ст.
10. Роздорожня В. В. Розвиток мовлення старших дошкільників як педагогічна проблема / В. В. Роздорожня // Теоретико-методологічні основи розвитку освіти і управління навчальними закладами : матеріали 1 Всеукраїнської науково-методичної веб-конференції, 23 грудня 2015 року : у 2 ч. / Херсонська обласна рада, Херсон. нац. тех. ун-т. ; редкол.: В. В. Кузьменко, Н. В. Слюсаренко, Жорова І. Я. [та ін.]. – Херсон : КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти", 2015. – Ч. 2. – С. 70–74. – Бібліогр. в кінці ст.
11. Руденко Ю. А. Теоретико-методичні засади розвитку виразного мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання (українська мова) : 13.00.08 - дошкільна педагогіка / Руденко Юлія Анатоліївна ; Південноукраїнський нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2016. – 44 с.
12. Русковолошин В. М. Роль мовленнєвого розвитку у формуванні дошкільної зрілості дитини / В. М. Русковолошин // Логопед. – 2015. – № 4. – С. 5–9.
13. Трофименко Л. І. Особистісний розвиток дітей дошкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами / Л. І. Трофименко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. – 2016. – № 4. – С. 41–46. – Бібліогр. в кінці ст.
14. Шашина Н. Г. Розвиток мовленнєвої компетентності дошкільників / Н. Г. Шашина // Нива знань. – 2015. – № 1. – С. 53–54.
15. Штіль С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики / С. Ю. Штіль // Дитина з особливими потребами. – 2019. – № 5. – С. 26–28. – Бібліогр. в кінці ст.
Довідку підготувала У. І. Безпалько,
квітень 2020 р., 15 джерел