Написати запитання
Шановні користувачі!
Будь ласка, чітко й конкретно сформулюйте тему запиту, вкажіть своє ім’я, прізвище, факультет і надішліть на еmail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Завжди раді вам допомогти!
Post Message
Володимир: Добрий день. Порадьте щось за темою "Психологічна система у структурі педагогічного впливу як складо...
Шановний Володимире, пропонуємо список джерел за Вашим запитом:
"Психологічна система у структурі педагогічного впливу
як складова проблеми взаємодії вчителя з учнями
(в розрізі професійного розвитку педагога)"1. Бистрова, К. І. Методики педагогічного впливу / К. І. Бистрова // Початкове навчання та виховання. – 2008. – № 11. – С. 32-2–32-4. – Вкладка : Педагогічна академія пані Софії.
2. Бужина, І. Проблема взаємостосунків учителів та учнів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / І. Бужина // Наукові записки Кіровоградського ДПУ ім. В. Винниченка. Сер. Педагогічні науки : до 85-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / редкол.: І. Д. Бех, С. П. Величко, В. І. Дряпіка та ін. – Кіровоград : РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2003. – Вип. 52, Ч. 1. – С. 93–96.
3. Воронюк, І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота. – 2012. – № 6. – С. 27–34. – Бібліогр. в кінці ст.
4. Гельбак, А. М. Гуманізація взаємин у системі "учитель – учень" / А. М. Гельбак // Завучу. Усе для роботи. – 2012. – № 21/22. – С. 24–26. – Бібліогр. в кінці ст.
5. Дем'яненко, О. Оцінюємо професійний розвиток педагога / О. Дем'яненко // Директор школи. Шкільний світ. – 2011. – № 43. – С. 14–16.
6. Мерфі, Р. Організація ефективного професійного розвитку шкільного вчителя / Р. Мерфі // Післядипломна освіта в Україні. – 2005. – № 1. – С. 24–26.
7. О вліяніи учителя // Вестникъ воспитанія : научно-популярный журнал для родителей и воспитателей / подъ редакціей д-ра Н. Ф. Михайлова. – М. : Типо-литографія Товарищества И. Н. Кушнеревъ и К., 1901. – Годъ XII, № 4-й. – С. 60–79.
8. Рафальська, О. Д. Самоосвітня діяльність – складова професійного росту педагогів / О. Д. Рафальська // Педагогічна майстерня. – 2012. – № 9. – С. 43–47.
9. Сатиренко, А. "Кома в тебе якась дебільна", або Чому вчителі виявляють агресію до учнів / А. Сатиренко // Пані вчителька. – 2010. – № 3. – С. 18–20.
10. Тарапака, Н. В. Взаємодія вчителя й учня в навчально-виховному процесі / Н. В. Тарапака // Управління школою. – 2010. – № 16/18. – С. 4–8.
11. Чопик, Т. В. Як упоратися з різними учнями? / Т. В. Чопик // Англійська мова та література. – 2012. – № 29. – С. 5–6.
12. Щербина, Т. В. Індивідуальний вплив на учня / Т. В. Щербина // Історія та правознавство. – 2012. – № 16/18. – С. 94–95.Додаткову інформацію Ви можете знайти в електронному каталозі http://library.tnpu.edu.ua та ДБА (гол. корпус каб. № 40) наукової бібліотеки ТНПУ імені Володимира Гнатюка
довідка виконана 29.11.2012 р.
Загородна С. Ю.
Понеділок, 19 жовтня 2015