Наукова бібліотека ТНПУ ім В.Гнатюка щиро вдячна доктору педагогічних наук, професору, директору інститут педагогіки і психології Чайці Володимиру Мирославовичу, за подаровані книги.
Історія України: від найдавніших часів до сьогодення : [Текст] : збірник документів і матеріалів / за ред. А. П. Коцура, Н. В. Терес. - К.- Чернівці: Книги-ХХІ, 2008. - 1100 с. Посібник містить 904 документи і матеріали з історії України від найдавніших часів до сучасності; кожний розділ супроводжується історичною довідкою, рекомендованою літературою. Книга містить додатки та хронологічний покажчик. |
|
Семенова, A.B. Розвиток професійної компетентності фахівців засобами парадигмального моделювання (інтерактивний тренінг) [Текст]: навчально-методичний посібник / А.В. Семенова – Одеса: СВД Черкасов М.П., 2006. – 130 с. У навчально-методичному посібнику розглядаються теоретичні й методичні засади розвитку професійної компетентності фахівців засобами парадигмального моделювання. Викладено основні ідеї, філософію програми, структурований сценарій занять спецкурсу „Основи професійної компетентності фахівця". |
|
Гаврилюк, Н.О. Професійна підготовка майбутніх фахівців соціальної роботи в процесі вивчення курсу англійської мови [Текст] / О.Я. Гаврилюк, О.П. Пічкар. – Ужгород : УжДУ, 2000. – 152 с. У навчальному посібнику запропонований спеціальний курс англійської мови для студентів факультетів і відділень "соціальна робота", який дає змогу майбутнім фахівцям не тільки засвоїти програмовий матеріал з англійської мови, але й отримати значний обсяг інформації про соціальну роботу як особливий вид професійної діяльності (на прикладі Великобританії), оскільки всі тексти, завдання, вправи, вміщені у посібнику, мають чітку професійну спрямованість. |
|
Палійчук, О. М. Методика навчання каліграфічного письма [Текст] : навчальний посібник / О.М. Палійчук – Чернівці : Букрек, 2010. – 344 с. У посібнику висвітлено історію розвитку письма як одного з найважливіших винаходів людства. Зокрема, значна увага присвячена еволюції писемності на українських землях (з часів трипільської культури до сучасності); проаналізовано теоретичні основи методики навчання каліграфічного письма молодших школярів та розкрито методику формування каліграфічних навичок на уроках письма (відповідно до етапів навчання грамоти), української мови та математики у початковій школі. Детально охарактеризовано форми букв та цифр (структуру, розміри, послідовність написання) сучасного українського рукописного шрифту, рекомендованого для використання в загальноосвітніх навчальних закладах України. |
|
У монографії розкрито теоретико-методологічні та методичні основи громадянського виховання студентів педагогічних вищих навчальних закладів. Проаналізовано історичні витоки та сучасні концептуальні підходи до громадянського виховання. На основі аналізу сутності та структури громадянськості як інтегральної якості особистості визначено критерії, показники та рівні громадянської вихованості студентів. Представлено педагогічну модель громадянського виховання майбутніх учителів, що містить |
|
Акімова, О.В. Теоретико-методичні засади формування творчого мислення майбутнього вчителя в умовах університетської освіти [Текст] : монографія / О.В. Акімова – Вінниця : СВД Балюк І.Б., 2007. – 352 с. У монографії представлена оригінальна психолого-педагогічна концепція розвитку творчого мислення майбутніх учителів в умовах університетської освіти. Викладено методологічні, психологічні і дидактичні основи дослідження і розвитку творчого мислення. Обґрунтовано рефлексивно-продуктивний підхід до опосередкованого керування цим процесом. Визначено психолого-педагогічні умови і основні шляхи розвитку творчого мислення студентів в системі професійно-педагогічної підготовки. |
|
Руснак, Л.В. Чарівний світ шкільних свят [Текст]: сценарії виховних заходів / Л.В. Руснак – Чернівці: Букрек, 2010. – 148 с. Збірник містить розробки виховних заходів, сценарії свят, які допоможутьвчителеві виявити творчі здібності дітей, розвивати в них уяву, сприяти розвитку гармонійних і духовно багатих особистостей. Педагогічні працівники зможуть легко дібрати доцільні методи та форми проведення тематичних заходів. |