Наукова бібліотекаТНПУ ім В. Гнатюка щиро вдячна пані Боднар Оксані Степанівні за подаровані книги.
Боднар О. С. Сучасні форми внутрішньошкільного контролю / О.С. Боднар. — К.: Шк. світ, 2011. — 128 с. — (Бібліотека «Шкільного світу»). У книжці викладено сучасні класичні та інноваційні підходи до контрольно-оцінювальної діяльності в навчальному закладі. Розглянуто психологічні аспекти здійснення цієї діяльності, інноваційні моделі контролю та розвиток контролю в сучасній практиці управління навчальним закладом. |
|
Боднар О.С. Критерії експертного оцінювання навчально-виховної діяльності загальноосвітніх шкіл [Текст]: навчально-методичний посібник / О.С. Боднар. - Тернопіль: СМП «Тайп», 2007. - 116 с. Навчально-методичний посібник презентує параметрично-критеріальний підхід до оцінювання діяльності загальноосвітніх шкіл, який базується на виділенні двох основних параметрів: результативності та ефективності. Для оцінки цих параметрів пропонуються орієнтовні критерії. Попередньо подається теоретичний виклад понятійного апарату. |
|
Менеджмент педагогічного персоналу загальноосвітнього навчального закладу [Текст] : навчально-методичний посібник / за заг. ред. О.С. Боднар. - Тернопіль: Астон, 2011.-320 с. У посібнику окреслено моделі сучасного менеджменту педагогічного персоналу, його структурні елементи, описана специфіка педагогічної діяльності та механізми її оцінювання, викладено основні теоретичні положення та інноваційні підходи до формування, кадрової політики у навчальному закладі. |
|
На допомогу менеджеру освіти. Частина VI. Теорія і практика атестаційної експертизи в закладах освіти / упор. О.С. Боднар. - 2-е вид, доп. і перероб. - Тернопіль: Видавництво Астон, 2006. -314 с. У посібнику викладено теоретичні основи експертизи як технології оцінювання освітньої діяльності та механізми її адаптування до практики атестації закладів освіти, зокрема за Орієнтовними критеріями оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від 14.02.2005 р. № 99. |