Наукова бібліотека ТНПУ ім В. Гнатюка висловлює щиру подяку асистенту кафедри іноземних мов для природничих факультетів Львівського національного університету імені Івана Франка Марії Степанівні Козолуп за подаровані книги.
 |
Микитенко Н. О. Основи англомовної академічної комунікації для студентів та аспірантів природничих спеціальностей = Basics of English Academic Communication for Science Majors: навчальний посібник / Н. О. Микитенко, М. С. Козолуп. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2015. – 224 с.
Навчальний посібник укладено відповідно до вимог шодо навчально-методичного забезпечення викладання дисциплін «іноземна мова» та «іноземна мова професійного спрямування» у вищій школі. Посібник призначено для розвитку теоретичних і практичних знань студентів старших курсів, магістрантів, аспірантів та наукових працівників природничої галузі. Зосереджено увагу на особливостях англомовної науково-академічної комунікації, лінгвістичній природі та стратегії | дискурсу природничих наук, формуванні навичок та умінь активного читання, академічного письма й усного мовлення у природничій сфері, розширення словникового запасу загальнонаукової та професійної лексики.
|
 |
Микитенко Н. О. Developing academic literacy: EAP for science majors = Формування академічної компетентності: навчальний посібник / Н. О. Микитенко, В. Т. Сулим, М. С. Козолуп. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2017. – 184 с.
Навчальний посібник укладено відповідно до вимог шодо навчально-методичного забезпечення викладання дисциплін «іноземна мова» та «іноземна мова професійного спрямування» у вищій школі. Посібник призначено для розвитку теоретичних і практичних знань студентів старших курсів, магістрантів, аспірантів та наукових працівників природничої галузі. Зосереджено увагу на особливостях англомовної науково-академічної комунікації, лінгвістичній природі та стратегії | дискурсу природничих наук, формуванні навичок та умінь активного читання, академічного письма й усного мовлення у природничій сфері, розширення словникового запасу загальнонаукової та професійної лексики.
|