Наукова бібліотека ТНПУ ім. В. Гнатюка висловлює щиру подяку доктору педагогічних наук, професору, декану факультету педагогіки і психології Володимиру Мирославовичу Чайці за подаровані книги.
Адаптивне навчання студентів професії вчителя : теорія і практика: монографія / В. І. Бондар, І. М. Шапошнікова, Т. Л. Опалюк, Т. Й. Франчук; за заг. ред. В. І. Бондаря. – Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. – 308 с.
Адаптивне навчання у ЗВО передбачає формування здатності суб'єкта управління навчанням студентів професії вчителя на рівні прямого й зворотного інформаційно-комунікаційного зв'язку, що здійснюється в умовах оптимального поєднання активних типів навчання залежно від складності зовнішніх вимог та внутрішніх потреб і реально наявних здібностей учасників суб'єкт-суб'єктної педагогічної взаємодії. Вперше системно розкрито концептуальні засади та способи реалізації адаптивного навчання студентів професії вчителя. Висвітлено сутність і структуру адаптивного навчання як стратегічної парадигми формування і розвитку адаптивності студента - майбутнього вчителя нової української школи, здатного адекватно реагувати на зміни в соціумі, педагогічній теорії й освітній практиці та приймати продуктивні рішення, корисні для учасників педагогічного процесу, суспільства й української держави. Як дидактико-технологічна модель поведінки людини в умовах зміни її соціальної ролі у зв’язку з дією нових норм та вимог до неї адаптивне навчання надає конструктивну допомогу людині, завдяки чому вона стає здатною сприймати і реагувати на нові обставини, які творять її особистість. Для вчителів, психологів, викладачів і студентів, магістрів, аспірантів, докторантів педагогічних закладів вищої освіти, системи післядипломної освіти, педагогічних менеджерів різних рівнів управління якістю середньої й вищої освіти. |
|
Біницька К. Підготовка майбутніх вчителів початкової освіти у країнах Східної Європи : теорія і практика / Катерина Біницька; за наук. ред. Терещука Г. – Хмельницький : Цюпак А. А., 2018. – 376 с.
Монографія адресована студентам, магістрантам, науково-педагогічним працівникам закладів вищої освіти, слухачам закладів післядипломної педагогічної освіти. |
|
Калаур С. М. Теорія і методика професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до розв’язання конфліктів у професійній діяльності: монографія / С. М. Калаур. – Тернопіль : Осадца Ю. В., 2018. – 456 с.
|
|
Нечепоренко М. А. А ти готовий до професійно-особистісного саморозвитку? : методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Практичний курс основної мови» / М. А. Нечепоренко. – Миколаїв : Формат, 2018. – 160 с.
Методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Практичний курс основної мови» Методичні рекомендації призначені для підготовки фахівців за спеціальністю 014.02 Середня освіта (Німецька та друга іноземна мова). Основна мета посібника полягає у ознайомленні студентів із теоретичними аспектами проблематики професійно-особистісного саморозвитку та практичним механізмом його здійснення, використовуючи інтегративний ресурс іноземної мови. У посібнику наведено інформаційні блоки із завданнями для самоконтролю та практикуми, що за своєю структурою та організаційною формою представлені у вигляді веб-квесту, тренінга, кейсів та воркшопів. Також у вигляді додатків надаються фрагменти автентичних публіцистичних (газетних й журнальних) і наукових текстів, мультимедійні файли (тематичні відеоматеріали, мультимедійні презентації, наукові публікації та художні твори) в електронному форматі. |
|
Опалюк Т. Л. Формування соціальної рефлексії майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін : теоретико-методологічний аспект: монографія / Т. Л. Опалюк. – Київ : Педагогічна думка, 2018. – 296 с.
|
|
Опалюк Т. Л. Формування соціально-рефлексійної компетентності особистості : методичні рекомендації: для викладачів і студентів педагогічних закладів вищої освіти / Т. Л. Опалюк. – Камянець-Подільський : Аксіома, 2019. – 136 с.
|
|
Стинська В. Соціально-педагогічна підтримка материнства й дитинства в Україні (XX - поч. XXI ст.) : монографія / Вікторія Стинська ; ДВНЗ Прикарпатський національний університет ім. В.Стефаника. – Івано-Франківськ : Супрун В. П., 2018. – 320 с.
|
|
Топузов О. М. Педагогічна майстерність : розвиток професійно-педагогічної адаптивності та соціальної рефлексії майбутнього вчителя: навчальний посібник / О. М. Топузов, О. В. Малихін, Т. Л. Опалюк. – Київ : Педагогічна думка, 2018. – 292 с.
Посібник структуровано на п'ять розділів, де висвітлюються відповідні теоретичні питання та пропонуються практико-орієнтовані завдання (картки для самоперевірки рівня засвоєння понятійно-категорійного апарату блоку; завдання для контролю та самоконтролю рівня засвоєння знань з тематичного блоку; соціально-значущі проблемні питання та ситуації для дискусійного обговорення). Матеріали навчального посібника можуть бути корисними для студентів, магістрантів, аспірантів і викладачів вищої школи, а також усіх, хто цікавиться питаннями формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя в цілому, та розвитку професійно-педагогічної адаптивності зокрема. |