Наукова бібліотека ТНПУ ім. В. Гнатюка висловлює щиру подяку доктору педагогічних наук, професору, завідувачу кафедри української літератури, методики її навчання та журналістики Юрію Івановичу Бондаренку за подаровані книги.
Бондаренко А. Образна семантика темпоральності українських поетичних текстів ХХ століття : монографія / Алла Бондаренко. – Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. – 392 с.
Результати дослідження призначено для використання в процесі викладання базових і спеціальних курсів стилістики, лінгвістичного аналізу тексту, лінгвістики тексту, лексикології, етнолінгвістики, лінгвокультурології та лінгвосинергетики. |
|
Бондаренко А. Текстово-світоглядні моделі художнього мово мислення ХХ століття : монографія / Алла Бондаренко. – Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2009. – 323 с.
Видання присвячено аналізу текстово-категорійних властивостей та світоглядних особливостей художньої мови XX століття. Уточнено зміст категорійного поняття «художнє мовомислення» як естетично значущої й світоглядно структурованої площини сенсоутворення. Вироблено конструкт взаємодії асоціативно-смислового поля художніх текстів та основоположних концептів європейських філософсько-естетичних систем. Доповнено референційні зрушення всередині текстової системи художньої мови : денонсацію аксіологічного й підсилення образного чинників. |
|
Бондаренко А. Темпоральність у поетичній мові ХХ століття : монографія / Алла Бондаренко. – Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2013. – 360 с.
В оформленні обкладинки використано репродукцію картини Р. Магрітта "Пронизаний час". |
|
Бондаренко Ю. Вивчення образів-персонажів літературного твору в школі : теорія і практикум : посібник для студентів філологічного факультету / Юрій Бондаренко. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. – 216 с.
У посібнику представлено пятнадцять видів пообразного аналізу літературного твору в школі. Автор видання здійснив концептуальне запезпечення діяльності вчителя та учнів, сформувавши систему необхідних принципів. Теоретична інформація поєднана із системою вправ, які спрямовані на вироблення у студентів-філологів здатності здійснювати організацію навчального процесу на основі названого шляху аналізу. |
|
Бондаренко Ю. Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору : теорія і практика : навчальний посібник для студентів філологічних факультетів / Юрій Бондаренко. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. – 143 с.
У посібнику запропоновано теоретико-практичну модель розвитку знань і вмінь студентів-філологів організовувати шкільне вивчення епічних творів крізь призму їх сюжетно-композиційної організації. Автор навчального матеріалу окреслює систему як літературознавчої, так і власне методичної інформації, необхідної для здійснення педагогічного процесу в заданому напрямку. Крім того, посібник уміщує низку вправ, які використовувати для формування в майбутніх учителів літератури здатності організовувати дослідницьку діяльність учнів у площині сюжету та композиції художніх творів.
|
|
Бондаренко Ю. Методика шкільного вивчення української літератури на засадах ідейно-концептуального підходу теорія і практикум : навчальний посібник для студентів філологічних факультетів / Юрій Бондаренко. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. – 199 с.
|