Наукова бібліотека ТНПУ ім. В. Гнатюка висловлює щиру подяку працівникам інклюзивно-ресурсного центру ТНПУ ім. В. Гнатюка за подаровані книги.
Мур-Маллінос Д. Дислексія - це не вирок / Дженніфер Мур-Маллінос. – Харків : Ранок, 2018. – 36 с. – (Живи та вчись) Ця серія книжок освітлює проблеми з точки зору дітей, які страждають через різні фізіологічні проблеми, а також недостатню впевненість у собі. Книжки навчають не боятися труднощів і викликів долі. Кожна книжка відображає певну реальну ситуацію, що відбулася з дитиною. Є корисні поради для батьків. |
|
Мур-Маллінос Д. У мене порушення слуху / Дженніфер Мур-Маллінос. – Харків : Ранок, 2018. – 36 с. – (Живи та вчись)
Ця серія книжок освітлює проблеми з точки зору дітей, які страждають через різні фізіологічні проблеми, а також недостатню впевненість у собі. Книжки навчають не боятися труднощів і викликів долі. Кожна книжка відображає певну реальну ситуацію, що відбулася з дитиною. Є корисні поради для батьків. |
|
Мур-Маллінос Д. Я все зможу / Дженніфер Мур-Маллінос. – Харків : Ранок, 2018. – 36 с. – (Живи та вчись)
Ця серія книжок освітлює проблеми з точки зору дітей, які страждають через різні фізіологічні проблеми, а також недостатню впевненість у собі. Книжки навчають не боятися труднощів і викликів долі. Кожна книжка відображає певну реальну ситуацію, що відбулася з дитиною. Є корисні поради для батьків. |
|
Сухіна І. В. Маленькі непосиди : гіперактивні діти / І. В. Сухіна. – Харків : Ранок, 2019. – 32 с. – (Поради батькам і педагогам) Книжка містить методичні рекомендації й корисні поради батькам, які виховують гіперактивних дітей і дітей з дефіцитом уваги. Автор розповідає про причини і прояви гіперактивності, сучасні методи та технології корекції поведінкових порушень. |
|
Трикоз С. В. Ми поруч : діти з порушеннями інтелектуального розвитку / С. В. Трикоз, Г. О. Блеч. – Харків : Ранок, 2019. – 32 с. – (Поради батькам і педагогам) Книжка містить методичні рекомендації і поради для батьків, які виховують особливу дитину. У посібнику описуються характерні якості дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, надається корисна інформація щодо розвитку і навчання такої дитини в умовах повсякденного життя родини і підготовки дитини до самостійної життєдіяльності. |